Ivo Novák
Neverifikovaný uživatel @1
|
 |
« kdy: 01.07.2007, 22:31 » |
|
Na zahradě mám v buňce rozvaděč, kdy elektriku potřebuji přesunout k jínému objektu. Po rozdělání rozvaděče jsem zjistil tohle zapojení drátů. Moc se mně to nezdá a posílám schéma zapojení co jsem jako laik namaloval. Je zapojení správně ? Dodávám, že zemnění mám zakopané u buňky, jelikož jsem od hlavního jističe údajně už daleko.
|
|
|
|
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník

|
 |
« Odpověď #1 kdy: 02.07.2007, 00:10 » |
|
Záleží na tom odkud jste a jaká je tam síť . V působení ČEZ je to špatně, tam se používá síť TN-C a TN-S, ale na Moravě je to jiná síť IT, to by mohlo být OK. Záleží na druhu sítě v místě bydliště.  Kolegové z Moravy se jistě ozvou. Nebo zadejte do vyhledávače proudový chránič diskuze o tom zde byla jistě najdete žádané. 
|
Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy Výroba, montáž a servis vah. EU
|
|
|
|
|
|
Ivo Novák
|
 |
« Odpověď #4 kdy: 02.07.2007, 08:47 » |
|
Podle projektové dokumentace, co jsem našel, by se mělo jednat o síť TN-C. V dokumentaci se dále píše cit., , Ochrana elektroměrovéh o rozvaděče před nebezpečným dotykem neživých částí je provedena samočinným odpojením jističe v síti TN-C. Vodič PEN se v elektroměrovém rozvaděči nerozděluje, rozdělený na ochranný (PE) a střední (N) vodič se provede až v podružném rozvaděči v objektu. Hlavní pospojování, které musí být propojeno s ochranným vodičem, se doporučuje připojit k vodiči PEN v místě rozdělení v podružném rozvaděči".
|
|
|
|
Jaroslav Hasala
OSVČ

Znojmo (JM)
|
 |
« Odpověď #5 kdy: 02.07.2007, 08:48 » |
|