Arachnoid
|
 |
« kdy: 02.06.2015, 19:49 » |
|
Jsem vlastníkem pozemku v zahrádkářské kolonii, předchozí majitel si postavil před zahradou rozvaděč a nechal zřídit odběrné místo. V době kdy jsem od něj zahradu koupil byl elektroměr odpojený. Já se po roce rozhodl nechat připojit elektřinu a přizval jsem si revizního technika, který zjistil, že soused který elektřinu neměl, si přes zimu od své chaty zakopal kabel a přivedl ho do mého rozvaděče, kde si nechal připojit elektroměr. Na lince ČEZ mi řekli, že je vlastnické vztahy nezajímají. Může mi někdo poradit co s tímto stavem mohu dělat. Mám se s tímto stavem smířit a postavit rozvaděč nový, to snad ne. Soused se vymlouvá na jakýsi energetický zákon, že pokud nemám připojený elektroměr po určitou dobu, může se on zřídit připojení v tom mém?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník

váš elektrikář a revizní technik
|
 |
« Odpověď #7 kdy: 03.06.2015, 07:48 » |
|
Také se domnívám, že je nejprve potřeba určit vlastníka onoho rozvaděče, případně na koho pozemku stojí.
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
Petr M
Neverifikovaný uživatel @6

|
 |
« Odpověď #8 kdy: 03.06.2015, 09:12 » |
|
Anebo se neprat jak malí kluci, protože tu rvačku prohrajete oba. Sebere vám to čas s handrkováním. Možná i prachy za právníka. Bude vás stát peníze zkoupení dalčího rozvaděče, rezervace výkonu, poplatky za jistič a hraje se jenom o to, kdo to zaplatí. A pěkně vám to rozhází sousedský vztahy.