... Je to silnice asi 3. nebo 4. třídy a asi po 500m silnice končí lesní cestou.
Zjistěte si přesně, o jakou silnici jde.
Zákon o pozemních komunikacích 13/1997 Sb.
Povolení stavby v silničním ochranném pásmu je podkladem pro stavební řízení a nenahrazuje stavební povolení (ohlášení stavebnímu úřadu).
Povolení stavby v silničním ochranném pásmu se nevyžaduje u staveb čekáren linkové osobní dopravy, zařízení tramvajových a trolejbusových drah, telekomunikačn
ích a
energetických vedení a pro stavby související s úpravou odtokových poměrů.
Silniční ochranné pásmo je prostor mimo souvisle zastavěné území obce ohraničený svislými plochami vedenými do výšky 50 m ve vzdálenosti od osy vozovky či přilehlého jízdního pásu stanovené podle kategorie a třídy dotyčné pozemní komunikace.
V případě dálnice je tato vzdálenost 100 m (jde-li o reklamní poutače, propagační a jiné zařízení, světelné zdroje, barevné plochy a jiná obdobná zařízení viditelná uživateli pozemní komunikace, posouvá se hranice silničního ochranného pásma na vzdálenost 250 m), v případě silnice I. třídy a místní komunikace I. třídy 50 m a v případě silnice II. třídy, silnice III. třídy a místní komunikace II. třídy 15 m.
Místní komunikace III. třídy, místní komunikace IV. třídy a účelové komunikace silniční ochranné pásmo nemají.
Věcná příslušnost k vydání rozhodnutí se řídí kategorií a třídou pozemní komunikace, v jejímž ochranném pásmu mají být stavba nebo terénní práce prováděny anebo provozováno reklamní zařízení.
Pro dálnice je silničním správním úřadem Ministerstvo dopravy, pro silnice I. třídy krajský úřad, pro silnice II. a III. třídy obecní úřad obce s rozšířenou působností a pro místní komunikace obecní úřad.