Pane Rozmahele, nepochybuji o tom, že byste vše dimenzoval a jistil správně, ale máte trošku hokej v terminologii.
Zatím co u napětí jest "vsjo jásno"  

 - Fázové 230V, - Sdružené 400V.
U proudu to je malinko jinak s tou terminologii. 
Z hlediska sítě teče každým jejím jednotlivým vodičem jeden proud bez ohledu na to, jak ho nazveme (tento proud svádí k názvu fázový - vždyť přece teče fází  

 ).
Ale v případě spotřebiče (samozřejmě i zdroje, ale nechci vás plést),  jenž je zapojen do "D",  musíme rozlišovat dva proudy - nakreslete si to a bude vám to jasné:
Jeden proud, který teče každou každou "stranou" toho pomyslného trojúhelníka - tomu říkáme 
fázový.
Druhý proud, který teče ze sítě a pomyslně se rozděluje až na hrotu toho trojúhelníka zátěže, - tomu říkáme 
sdružený proud a je vždy odmocnunuzetří krát větší, než ten fázový. 
A to tady právě nesprávně interpretoval pan Brdlík, když na tento proud (15A) chtěl NESPRÁVNĚ dimenzovat přívodní vedení k tomu topnému spotřebiči 18 kW!
To by bylo v pořádku jen a jen, kdyby ke spotřebiči vedly 
2 přívodní kabely (6 žil) - jinými slovy trojúhelník by se uzavíral až v místě napájení (např. v rozvaděči). Pak by opravdu stačilo tyto kabely dimenzovat na 15A (samozřejmě jen v případě, že by spirály 3x6 kW byly konstruovány výkonově na 400V, což právě pan Brdlík předpokládal).
A přesně to je taky mimo jiné případ 
připojení motoru systémem Y/D  - tam rovněž vedete 
2 kabely a v "D" teče kabely z hlediska zátěže (motoru) jen 
fázový proud,  který je odmocninuzetří krát 
menší,  než proud 
SDRUŽENÝ,  který motor ve skutečnosti 
CELKOVĚ odebírá ze sítě. Proto se stykače a ty dva přívodní kabely a taky tepelné relé, pokud je řazeno v obvodu D a nikoliv mimo D nad stykači, mohou dimenzovat na odmocninu ze tří krát 
menší proud. 
Nechci vás ani nikoho jiného poučovat, ale stejně jako pan Brdlík se v tom často pletou někdy i jinak zkušení projektanti, kteří vřadí tepelné relé do obvodu trojúhelníka u motoru, ale dimenzuijí ho na proud SDRUŽENÝ!! Pak je samozřejmě toto relé předimenzováno a 
motor nechrání!