V tomto směru na mě jednání ČEZu (s jiným distributorem nemám zkušenosti) obecně působí docela "systematicky". Rozhodně nemyslím že by ČEZ úmyslně buzeroval slušné platící zákazníky, jak se nás o tom občas někdo snaží přesvědčit.
Bohužel nemohu souhlasit, neboť mám trochu jiné zkušenosti.
Mám na sebe napsáno 5 odběrných míst a když se před nějakým časem propírala aféra s podivnými praktikami komanda tohoto dodavatele, tak jsem si všechna odběrná místa prošel a u dvou zjistil, že plomdy chybí.
Jako poctivý odběratel, dbaje ustanovení smlouvy o odběru, jsem tuto skutečnost nahlásil s žádostí o nápravu (což měl dávno přede mnou zjistit a zajistit človíček, který provádí odečet).
A byl jsem za "opruza".
Doufám jen, že to není v systému, ale "jen" v lidech.