Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 4 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb. Vyhláška zde ...

Autor Téma: V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice  (Přečteno 11643 krát)
Redakce portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 11.03.2020, 09:02 »

V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
    V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice. Uživatelé ji najdou v Lovosicích u čerpací stanice Benzina. Jedná se celkově o 49. veřejnou stanici, kterou E.ON v České republice provozuje a třetí zprovozněnou tento rok. Rychlodobíječk y mají k dispozici dva konektory standardů CCS Combo 50kW a ChadeMO 50kW a jeden Mennekes-Type 2 - 43kW. Dobít svůj elektromobil mohou ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
   
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #1 kdy: 11.03.2020, 11:56 »

Jen taková úvaha.

Takže pokud to chápu správně, tak napříkald Tesla 3 ve variantě s kapacitou 50kWh, bude v této stanici nabyta do maxima během jedné hodiny? Tedy pokud nebudu brát  v potaz další proměnné a ztráty. Dobře, řekněme že stanice dokáže nabít toto auto do plné kapacity, za 1 a čtvrt hodiny? Řekněme že reálný dojezd bude pak něco kolo 250-300km?
Tedy dokáže pak teoreticky obsloužit v nepřetřžitém provozu cca 19 eaut. V reálu to  může být mezi 15 -25 auty, dle původního stavu nabití eaut. Celkem jich jen EOn spustil již cca 50. Tedy v reálu jimi dokáže EOn udržovat cca 1000 eaut s touto kapacitou každý den. Kolik stojí postavení této stanice a kolik zaplatím za nabití eauta?

To je jen takové srovnání myšlenek. Možná mě některý ze zkušenějších kolegů opraví a celý odhad bude úplně mimo. Navíc to velmi snadno rozhodí příjezd varianty Tesly s 80kWh baterií  Mrknutí

PS: jsem příznivcem emobility. To jen pro pořádek  Úsměv
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 11.03.2020, 13:26 »

Jen drobný detail - pokud vím, tak se plným výkonem dobíjí do 80% kapacity, zbytek pak už jde pomaleji.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 11.03.2020, 13:52 »

Jen taková úvaha.

Takže pokud to chápu správně, tak napříkald Tesla 3 ve variantě s kapacitou 50kWh, bude v této stanici nabyta do maxima během jedné hodiny? Tedy pokud nebudu brát  v potaz další proměnné a ztráty. Dobře, řekněme že stanice dokáže nabít toto auto do plné kapacity, za 1 a čtvrt hodiny? Řekněme že reálný dojezd bude pak něco kolo 250-300km?
Tedy dokáže pak teoreticky obsloužit v nepřetřžitém provozu cca 19 eaut. V reálu to  může být mezi 15 -25 auty, dle původního stavu nabití eaut. Celkem jich jen EOn spustil již cca 50. Tedy v reálu jimi dokáže EOn udržovat cca 1000 eaut s touto kapacitou každý den. Kolik stojí postavení této stanice a kolik zaplatím za nabití eauta?



To je jen takové srovnání myšlenek. Možná mě některý ze zkušenějších kolegů opraví a celý odhad bude úplně mimo. Navíc to velmi snadno rozhodí příjezd varianty Tesly s 80kWh baterií  Mrknutí

PS: jsem příznivcem emobility. To jen pro pořádek  Úsměv

Platí to ak sa postavia do poradia a budú spokojne čakať, až na nich príde rad.  Úsměv Jeden stojan jeden konektor a zvyšková kapacita siete 50kW
Zaznamenáno
Zdeněk Mazač
*
Offline Offline




« Odpověď #4 kdy: 11.03.2020, 13:56 »

Jen drobný detail - pokud vím, tak se plným výkonem dobíjí do 80% kapacity, zbytek pak už jde pomaleji.

Ale to platí jen pro klasické Pb AKU pokud vím nebo se snad pletu? Nabíječ s charakteristik ou U pro kyselé aku, s charakteristik ou I pro zásadité.
Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #5 kdy: 11.03.2020, 15:45 »

Chovají se tak i Li aku.
Právě proto všichni výrobci využívají čas nabití na hodnotu 80% marketingově.
Do plného nabití další hodina a víc...
V podstatě ekvivalent tvrzení "Felicie akceleruje za 5 vteřin, ale jen na 60km/h"
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 11.03.2020, 15:47 »

Jen drobný detail - pokud vím, tak se plným výkonem dobíjí do 80% kapacity, zbytek pak už jde pomaleji.

Každý elektromobil to má trochu jiné, ale přibližně je to tak. Záleží ovšem na tom, čemu říkáte plný výkon. Pokud je to 50kW této "rychlonabíjecí stanice" (osobně bych tomu říkal jen nabíjecí stojan),  tak to odpovídá např. Tesle Model 3 kterou lze dobíjet 50kW cca od 5 do 80%. Ale při plném výkonu Superchageru V3 (250kW) se plným výkonem dobíjí jen v rozsahu cca 10-20% kapacity. Pak max. možný výkon klesá téměř lineárně prakticky až na nulu při 100%.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #7 kdy: 11.03.2020, 17:25 »

OK.  za upřesnění. V tom případě mi ovšem vychází že nikdo nebude čekat na 100% nabití eauta, ale ukončí nabíjení právě v okamžiku, kdy návštěva této stanice ještě dává nějaký smysl. Předpokládejme tedy, že většina eaut odjede s baterií nabitou na cca 80% kapacity. NA výsledku mého prvotního odhadu se mnoho nezmění, jen chyba ve výpočtu může být o něco větší. Osobně bych se zde asi stavil na kávu a svačinku a pak odjek k nákupnímu centu, kde bych "dotlačil" během courání po obchodech s manželkou, zbývajících 20% na standardní  22kW nabíječce. Odhaduji že 2h by mohli stačit. Dříve se mi stejně nikdy nepodaří dostat manželku zpět na parkoviště  Škleb

Tak. Už jen koupit tu Teslu  tanecek
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Lukáš Láryš
*
Offline Offline



« Odpověď #8 kdy: 11.03.2020, 20:27 »

Jen taková úvaha.

Takže pokud to chápu správně, tak napříkald Tesla 3 ve variantě s kapacitou 50kWh, bude v této stanici nabyta do maxima během jedné hodiny? Tedy pokud nebudu brát  v potaz další proměnné a ztráty. Dobře, řekněme že stanice dokáže nabít toto auto do plné kapacity, za 1 a čtvrt hodiny? Řekněme že reálný dojezd bude pak něco kolo 250-300km?
Tedy dokáže pak teoreticky obsloužit v nepřetřžitém provozu cca 19 eaut. V reálu to  může být mezi 15 -25 auty, dle původního stavu nabití eaut. Celkem jich jen EOn spustil již cca 50. Tedy v reálu jimi dokáže EOn udržovat cca 1000 eaut s touto kapacitou každý den. Kolik stojí postavení této stanice a kolik zaplatím za nabití eauta?

Podle mně, při větším počtu aut tohle nebude fungovat ani teoreticky, jedině za předpokladu že budou nějaké "pořadníky" případně aplikace na plánování času příjezdu k nabíječce. A ani tohle si nedovedu představit, jak by to v reálu fungovalo. Když k takovéhle nabíječce přijede najednou víc aut, tak už nebudete čekat 1 a čtvrt hodiny.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #9 kdy: 12.03.2020, 18:38 »

Podle mně, při větším počtu aut tohle nebude fungovat ani teoreticky,.........

OD začátku jsem psal, že jde jen o prostou úvahu.  Nicméně klidně si dovedu představit jednoduchou aplikaci, kde si "zabukuju" konkrétní čas u konkrétní stanice tak, abych ztratil co možná nejméně času. SAmozřejmě nejen mě je jasné, že nějakých 50 stanic nespasí svět elektroaut, ale je to jen první krůček. Chtěl jsem jen mít jasno v tom, včem mi může pomoci "rychlonabíječk a" a o kolik se asi zrychlí nabíjení eaut, případně kolik jich zvládne obsloužit tato stanice každý den. Alespoň teoreticky. Díky kolegům už mám tak nějak jasno.

Ještě bych rád věděl o jakou se cca jedná investici a na co mě cca přijde nabití na 80% ,  tedy cca hodinové nabíjení.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 12.03.2020, 20:14 »



Ještě bych rád věděl o jakou se cca jedná investici a na co mě cca přijde nabití na 80% ,  tedy cca hodinové nabíjení.
To je zajímavá otázka. Třeba Siemens chce postavit síť nabíječek a aby "nalákal" zákazníky, bude stát nabití korunu. Pak se prý časem uvidí.
Obdobné to bývalo u nabíječek zřizovaných distributory.
Dnes stojí v D kWh z rychlonabíječk y 0,8€,  protože už je tam elektromobilit a rozvinutější a je třeba něco na tom vytřískat pro stát i investory.
Takže jak už jsem jednou psal, nastane-li opravdový rozmach emobility, bude nezbytné vykompenzovat daňový deficit z ropných paliv pro automobilismus a zároveň budou zrušeny či výrazně omezeny současné výhody a "pozitivní diskriminace" za účelem podpory rozmachu.
Dobře patrné to bylo už třeba při boomu elektrického topení, plynového topení, elektronických cigaret...
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 12.03.2020, 21:48 »

Dnes stojí v D kWh z rychlonabíječk y 0,8€
Jak z které. Ze Superchageru 0,33€
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #12 kdy: 12.03.2020, 23:37 »

To je zajímavá otázka. Třeba Siemens chce postavit síť nabíječek a aby "nalákal" zákazníky, bude stát nabití korunu. Pak se prý časem uvidí.
Obdobné to bývalo u nabíječek zřizovaných distributory.
Dnes stojí v D kWh z rychlonabíječk y 0,8€,  protože už je tam elektromobilit a rozvinutější a je třeba něco na tom vytřískat pro stát i investory.
Takže jak už jsem jednou psal, nastane-li opravdový rozmach emobility, bude nezbytné vykompenzovat daňový deficit z ropných paliv pro automobilismus a zároveň budou zrušeny či výrazně omezeny současné výhody a "pozitivní diskriminace" za účelem podpory rozmachu.
Dobře patrné to bylo už třeba při boomu elektrického topení, plynového topení, elektronických cigaret...

Trávit dobrovolně u tankování hodinu namísto několika minut je na Chocholouška.
Taký elektrokokotot ismus.

Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #13 kdy: 13.03.2020, 06:54 »

To je sice fakt, ale zrovna tak se scházeli sociálně slabší "tuneři" bavoráků a golfů v podzemkách jednoho OC a u brka (špeka, jointa) dlouze rozjímali nad otevřenou kapotou kolik z tý vyřehtaný šestnáctky dostanou ošmirglováním hlavy.
Dlouhé dobíjení otevírá prostor k akademické debatě nad bio fair trade cappuccinem, jak s každým ujetým elektrickým kilometrem je zachráněn jeden strom a dva lednî medvědi…
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #14 kdy: 13.03.2020, 07:44 »

Trávit dobrovolně u tankování hodinu namísto několika minut je na Chocholouška.
Taký elektrokokotot ismus.

Tak pravil odpůrce elektromobilit y

Osobně to vnímám jinak. Jednak každý kdo se svezl eautem, jistě oceňuje přednosti tohoto pohonu. Pak taky omezená kapacita baterií sebou přináší i další efekt a to je zklidnění jízdy a efektivnější využívání brždění k rekuperaci energie. To zcela změní styl jízdy v honbě za větším dojezdem. Nemyslím tím pomalou zdržovací jízdu, ale jde prostě o jiný styl a jiné srovnání určitých věcí v hlavě.
Lze samozřejmě předpokládat že lidé dávajíc si svačinku a latéčko během "plnění" e-miláčka, si budou mít i co říci, ale počítání úspor km na stromy a medvědy, mezi ně patřit nebude. Nechápu proč si každý tvrdý odpůrce emobility myslí že všichni majitelé eaut musí být zákonitě ekoteroristé, kteří nemají zdraví rozum. To je asi nová diagnoza ekorasismus.  Smích Smích Smích

Domnívám se že se lze věcně bavit na toto téma i bez těchto zcela zbytečných urážek majitelů eaut.  Já jako příznivec této cesty, i když v budoucnu asi  v trochu jiné formě než doposud, zde sám píši úvahy, kde se jasně ukazuje šílenost i slabiny současných řešení, včetně toho z původního dotazu. Tedy je snad jasně vidět že si jsem vědom nejen výhod elektropohonů, ale i jejich slabin. Zasloužím snad kvůli tomu posměch? Nerozhodný  Už jsem nachystal 4 nabíjecí stanice v posledních 3 letech a měl možnost bavit se s majiteli eaut. Nebyl mezi nimi žádký pitomec který by měl "zelený mozek". Šlo o chytré lidi s jasným názorem vnímající pozitiva, ale i negativa toho řešení. Přesto do toho šli. Zajímavá byla i hodnocení po 1-2 letech reálného provozu v rodině i firmě.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #15 kdy: 13.03.2020, 08:16 »

Elektrický pohon je úžasná a osvědčená záležitost, s tím nelze nesouhlasit, třeba bubny tajgy nebo Bardotka to jasně dokázaly.
Obrovskou slabinou jsou baterky a vše s nimi spojené. Poněkud to devalvuje přínosy.
Osobně bych preferoval vymazlený palivový článek klidně na uranové bázi. Ale toho se sotva dočkám…
Nejsem proti elektromotorům, ta akceleraje je fajn, jen nikdo nesmí lhát, že baterka nabitá z uhlí je ekologičtější než benzín euro5.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #16 kdy: 13.03.2020, 08:37 »

Nejsem proti elektromotorům, ta akceleraje je fajn, jen nikdo nesmí lhát, že baterka nabitá z uhlí je ekologičtější než benzín euro5.

Nikde zde takové tvrzení nevidím  Smutek  Co by jste říkal na dobití ze slunce, nebo jaderné elektrárny? Taky problém? Srovnáváte to s tím nejhorším, předpokládám že schválně.
Dnes se ale vyrábí z uhlí jen cca polovina elektřiny v ČR. Tedy mi tato tvrzení přijdou dost podpásová.
Navíc se domnívám že každý už dnes ví že jeko ekopřínos je spíš v tom, že škodlivyny jsou vytvářeny jinde, než kde je eato provozováno. Tedy může mít zásadní vliv na prostředí velkých měst která trápí smog, ale v rámci planety to nebude už tak jednoznačné.  Alespoň prozatím, než budou tyto technologie zlepšeny, nebo přepracovány do jiných forem.

Vzpomeňme že nový nástup elektromobilit y, který  přišel spolu s ropnou krizí. Její odeznění přišlo i z důvodu toho, že se OPEC začal bát jednak těžby ropy z břidlice, která je jinak cenově náročná a v USA se rychle rozmáhala když při ceně ropy nad určitou hranici se začínalo už vyplácet. Navíc byl překvapen rychlým vývojem elektromobilit y a to mu taky nehrálo do karet, tak snížil svoje zisky tak, aby si svoji pozici udržel.
Pokud nebudeme emobilitu vyvíjet, což znamená i mnoho kroků vedle, můžeme se jednou dočkat toho, že za drahou ropu nebude žádná náhrada. Osobně jsem vždy fandil a nadále fandit budu, průkopníkům nových technologií, včetně elektromobilit y.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #17 kdy: 13.03.2020, 08:41 »

Tak pravil odpůrce elektromobilit y

Osobně to vnímám jinak. Jednak každý kdo se svezl eautem, jistě oceňuje přednosti tohoto pohonu. Pak taky omezená kapacita baterií sebou přináší i další efekt a to je zklidnění jízdy a efektivnější využívání brždění k rekuperaci energie. To zcela změní styl jízdy v honbě za větším dojezdem. Nemyslím tím pomalou zdržovací jízdu, ale jde prostě o jiný styl a jiné srovnání určitých věcí v hlavě.
Lze samozřejmě předpokládat že lidé dávajíc si svačinku a latéčko během "plnění" e-miláčka, si budou mít i co říci, ale počítání úspor km na stromy a medvědy, mezi ně patřit nebude. Nechápu proč si každý tvrdý odpůrce emobility myslí že všichni majitelé eaut musí být zákonitě ekoteroristé, kteří nemají zdraví rozum. To je asi nová diagnoza ekorasismus.  Smích Smích Smích

Domnívám se že se lze věcně bavit na toto téma i bez těchto zcela zbytečných urážek majitelů eaut.  Já jako příznivec této cesty, i když v budoucnu asi  v trochu jiné formě než doposud, zde sám píši úvahy, kde se jasně ukazuje šílenost i slabiny současných řešení, včetně toho z původního dotazu. Tedy je snad jasně vidět že si jsem vědom nejen výhod elektropohonů, ale i jejich slabin. Zasloužím snad kvůli tomu posměch? Nerozhodný  Už jsem nachystal 4 nabíjecí stanice v posledních 3 letech a měl možnost bavit se s majiteli eaut. Nebyl mezi nimi žádký pitomec který by měl "zelený mozek". Šlo o chytré lidi s jasným názorem vnímající pozitiva, ale i negativa toho řešení. Přesto do toho šli. Zajímavá byla i hodnocení po 1-2 letech reálného provozu v rodině i firmě.
Pokud si jedinec hoví v obtížnějším a nákladnějším přemístění se z bodu A do bodu B a to v obdobném pohodlí interiéru, tak to má buďto coby koníčka (nic proti tomu pokud si ponese náklady bez dotací) nebo je divnej.
Zaznamenáno
Stran: [1] 2 3 4 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Jak lze provádět induktivní nabíjení akumulátoru na hladině nn?
 Kde koupit nabíječku AKU 36V/2-3A?
 Jak dobíjet 6V olověnou baterii z 12V autobaterie?
 Je možné nabíjet 12V akumulátor jiným 12v akumulátorem?
 Co omezuje nabíjecí výkon akumulátoru?
 Kde hledat závadu pokud dobíječ nedobíjí akumulátory vozíku?
 Má vliv nabíjecí proud na životnost gelové baterie?
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Nabiji baterii 12V Li-ion pomocí 10 dobíjecích 1,2AA NiMH baterií?
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.063 sekund, 23 dotazů.