|
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník

Offline

váš elektrikář a revizní technik
|
 |
« Odpověď #4 kdy: 28.12.2014, 17:16 » |
|
Také jsem část stihnul 
|
|
|
Zaznamenáno
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
Oldřich Morávek
OSVČ montáž, opravy, revize elektro a hromosvodů

Offline

|
 |
« Odpověď #5 kdy: 28.12.2014, 23:42 » |
|
Dnes cca v 11:30 Pořad zatím není v i-vysílání. Je třeba zadat hledání na celém webu, kde jsou dvě zprávy. Možná zítra, nebo v průběhu několika dní se pořad přesune do archivu a bude přístupný. Ta nouzovka byla z důvodu dlouhodobého přetížení regulátoru. Jednak měli chlapci dlouhodobě problém s chlazením, kdy se dostávali na 120 C, což byla mezní teplota regulátoru a jednak přetáhli odpor vrtule - přetížili motor. Po incidentu už lítali jen s dvoulistou vrtulí. To mělo za následek snížení tahu na cca 64Kg, snížení stoupavosti, ale taky snížení zátěže motoru, kdy se reguluje na statický otáčky. Mě zarazilo pár věcí. Jednak dolet jen 40Km (při rychlosti cca 110km/hod to je asi 20 minut letu) rychlost nabíjení baterie ze speciální nabíječky během pár desítek minut a neschopnost dobíjení palubní baterie z baterie pohonný jednotky, bez indikace stavu palubního napětí.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|
|
|
|
|