Mám podezření na vadnou BMS u vysokonapěťové baterie FVE. Potřebuji vyzkoušet funkci BMS při odpojení od střídače.
Teze je připojit BMS k autotrasformát
oru a zjišťovat, zda se baterie nabíjí, či nikoliv při zvýšení napětí nad současné napětí baterie (235V) a vyloučit tak závadu na střídači či BMS. Současný stav je takový, že FVE vyrábí, dodává do sítě, ale do ani z baterie neteče vůbec nic dle měřícího přístroje.
Otázka je: Mohu připojit na BMS napětí z autotrasformát
oru usměrněné pouze Greatzovým můstkem a vyhlazené "jen" kondenzátory, nebo je potřeba napětí důkladně vyhladit?
Při tomto napětí - až 315V AC z autotrasformát
oru je už poměrně složité provést nějaké zásadnější vyhlazení pulzujícího DC napětí, nebo mě jednoduché řešení nenapadá.
