{{html imgtag}}

${perex}

${title}

${perex}

Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 4 ... 6 Dolů Poslední příspěvky Poslat téma Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb. Vyhláška zde ...

Autor Téma: Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?  (Přečteno 49323 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« kdy: 03.03.2012, 10:10 »

Elektromobily po vlastní ose do Brna

Na začátku byl nápad Petra Jahody udělat přejezd Citroena Zero z Prahy do Brna na BVV. Schrack má k dispozici jednu mobilní rychlodobíječk u, která se do Zera vejde.

Poté kreativec Jakub Špaček přišel s nápadem hromadně přesunout na AMPER z Prahy do Brna 8x Peugeot iOn a 1x Citroen Zero.
Ovšem se stejným počtem rychlodobíječe k, tedy s jedinou.
  
Rébus nyní zní asi takto:
Jaké zdroje potřebujeme mít k dispozici v blízkosti D1 abychom byli schopni tuto flotilu nabíjet současně. Parametry nabíjení: jediná rychlonabíječk a má odběr třífázově 28A a dobije akumulátor do 80%. mezitím co se bude jededen z elektromobilů dobíjet rychlodobíječk ou, ostatní budou připojení na jednofázové pomalé dobíjení, které odebírá 14,2A a akumulátor je dobitý za pět hodin do 100%.

Teď se hledají místa kde by se dalo nabíjet. Bohužel to není taková legrace jako byla v létě s jediným iOnem. Mě se tento šílený nápad líbí, resp. nejen mě. Ovšem nějak se nemohu dopočítat proudům a časům tak abychom do Brna přijeli všichni současně a ještě za světla.

Najde se řešitel, který vypočítá jak tento rekord zvládnout?


* dobijecka_schrack_1.jpg (79.27 KB, 1059x705 - prohlédnuto 498 krát.)

* dobijecka_schrack_2.jpg (66.8 KB, 1024x613 - prohlédnuto 464 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Matthes
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 03.03.2012, 10:27 »

Předpokládám, že nápady typu naložit ta auta na kamion nebo jim dát do kufru vojenskou elektrocentrál u asi neprojde  angel
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #2 kdy: 03.03.2012, 10:41 »

Předpokládám, že nápady typu naložit ta auta na kamion nebo jim dát do kufru vojenskou elektrocentrál u asi neprojde  angel

Nejde o to jak dostat elektromobily do Brna jinak.
Jde o to je dostat po vlastní ose a elektricky.
Vývoj elektromobilit y jde kupředu. A tento pokus by se měl zapsat abychom jednou mohli vzpomenout staré doby jako třeba dnes vzpomínáme na gramofonové desky.
Možná to mnohým nepřijde. Nemají tolik informací, ale výrobci dobíjecích stanic se množí a do pár let bude dokonalá síť. Například stanice Mc Donalds u D1 jsou již v jednání.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vít Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #3 kdy: 03.03.2012, 11:02 »

Sehnta káru s vlekem, na kterým se poveze 60kW centrála Úsměv A můžeš mít dobíjecí místo kde chceš.

EDIT: stačila by i menší :-)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revizní technik začátečník  :-)
Kdybych někdy psal bez diakritiky tak se omlouvám. Píšu z HUAWEI Ascend Y300 a diakritika se tam píše blbě :-)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #4 kdy: 03.03.2012, 11:08 »

Sehnta káru s vlekem, na kterým se poveze 60kW centrála Úsměv A můžeš mít dobíjecí místo kde chceš.
Tedy ještě jednou.
Nechceme použít centrálu.

Napsal jsem tento příspěvek pro návrh rozvaděče, který bude mít osm jednopĺových dobíjení a jedno rychlé třífázové. Kam jej připojíme je věc druhá.
Předpokládám, že horko těžko budeme shánět třífázovou 32A natož 63A.


Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vít Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #5 kdy: 03.03.2012, 11:15 »

Teď jsem to chtěl dopsat, že by to ztácelo tu ekologičnost a ekonomičnost provozu, vláčet další auto.

 Nicméně myslím, že kdyby jsi si na D1 vytipoval pár míst na dobíjení - kolik bude potřeba 3-4?, Tak si tu dálnici projet. A nejít vhodný místo k připojení. Myslím že spousta benzinek a bude mít nějakou rozpojovačku, kde se bude dát připojit kabel 5x10 s jištěním 63A. Domluva s majitelem nebo provozovatelem benzinky by jistě nebyl moc velký problém, kdyby si udělal reklamu "Tady podporujeme elektro auta"
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revizní technik začátečník  :-)
Kdybych někdy psal bez diakritiky tak se omlouvám. Píšu z HUAWEI Ascend Y300 a diakritika se tam píše blbě :-)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #6 kdy: 03.03.2012, 11:23 »

Teď jsem to chtěl dopsat, že by to ztácelo tu ekologičnost a ekonomičnost provozu, vláčet další auto.

 Nicméně myslím, že kdyby jsi si na D1 vytipoval pár míst na dobíjení - kolik bude potřeba 3-4?, Tak si tu dálnici projet. A nejít vhodný místo k připojení. Myslím že spousta benzinek a bude mít nějakou rozpojovačku, kde se bude dát připojit kabel 5x10 s jištěním 63A. Domluva s majitelem nebo provozovatelem benzinky by jistě nebyl moc velký problém, kdyby si udělal reklamu "Tady podporujeme elektro auta"

Vítku,
z časových důvodů to vypadá na dvě potřebná místa. Kde budou to se řeší. pomůže nám i ČEZ, který by měl v koloně šest svých iOnů.

Ale zkus navrhnout ten rozvaděč, který by pro tento účel měl třeba dva přívody 32A. Rozvaděč proto, že jej musíme rychle převézt. Uvažuji zásuvky nějakého průmyslového podniku poblíž D1. S benzínovými stanicemi (především s Shell) máíme již bohaté praktické zkušenosti.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 03.03.2012, 12:08 »

Nejde o to jak dostat elektromobily do Brna jinak.
Jde o to je dostat po vlastní ose a elektricky.
Tento požadavek by bylo možno splnit jejich vzájemným tažením a střídáním, takto bys do Brna dojel možná bez dobíjení.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #8 kdy: 03.03.2012, 12:15 »

Tento požadavek by bylo možno splnit jejich vzájemným tažením a střídáním, takto bys do Brna dojel možná bez dobíjení.



Tk další upřesnění.
Ani centrála ani lano nejsou přípustné.
Jako bych to psal na fórum zedníků.
jde o ten rozvaděč, výpočet a kombinaci. Už nevím jak to napsat jasněji.

Nebo to máte jako pro pobavení a mám si to spočítat tedy sám?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vít Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #9 kdy: 03.03.2012, 13:00 »

Tak jsem si to namaloval...je n tak na rychlo.
 Vše v jednom rozvaděči je blbost. to by musel být rozvaděč na 80A, kdyby se mělo vše nabíjet zaráz.
Takže jsem za dva menší. Oba do 32A. S tím že v jednom by jsi měl 6x zásuvku na 230V. Pochopitelně by musela být každá jištěná samostatně. Ve druhém rozvaděči by jsi měl 1x zásuvku 400V/32A pro rychlo nabíječku a 3x zásuvku 230V 16A. Opět vše se samostatným jističem. Ale kdyby tento rozvaděč byl napojeno na zásuvku 32A tak by nešlo nabíjet zároveň rychlonabíječk ou a těma dalšíma zásuvkama. Teda možná šlo, ale jen než by v jisitči vybavila ochrana proti zkratu. Další předpoklad je aby zásuvky (ty do kterých by jsi se napojil) byly oúpravdu jištěny jističi B (případně C)32A - což ve skutečnosti nebývá moc pravdou. Přívodní kabely to bude chtít min 5x6, spíš 5x10 na ten pro rychlonabíječk u

Tyhle dva typy rozvaděčů sehnat by nebylo nic moc složitého...vy rábí např EROCOM, NG Energy atd...

v příloze máš schématka.


* rozvadece00001.jpg (482.34 KB, 1600x1131 - prohlédnuto 617 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revizní technik začátečník  :-)
Kdybych někdy psal bez diakritiky tak se omlouvám. Píšu z HUAWEI Ascend Y300 a diakritika se tam píše blbě :-)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 03.03.2012, 17:35 »

Tk další upřesnění.
Ani centrála ani lano nejsou přípustné.
Jako bych to psal na fórum zedníků.
jde o ten rozvaděč, výpočet a kombinaci. Už nevím jak to napsat jasněji.

Nebo to máte jako pro pobavení a mám si to spočítat tedy sám?

At počítám a kombinuji jakkoli, tak mě v tomto kvízu dvě auta přebývají Pláč
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jaroslav Hasala
OSVČ
*
Offline Offline


Znojmo (JM)


WWW
« Odpověď #11 kdy: 03.03.2012, 17:41 »

V první řadě by bylo nutné projet plánovanou trasu a zjistit kde by bylo možné se připojit, jednak tedy jednak z hlediska "ochoty" a dále také z hlediska technické dostupnosti.
Nějaká zásuvka 400V/32A se najde téměř všude, zásuvka 400V/63A už tak častá nebývá.
Další věcí je, čím je v reálu zásuvka odjištěná a také, jestli by po zatížení nezačal padat jistič před elektroměrem u objektu, ze kterého to bude připojeno.
V podstatě by stačilo na místě kouknout na zásuvku, podívat se, čím je odjištěná, dále se podívat na jistič před elektroměrem a dále zjistit odběr na jednotlivých fázích při normálním provozu objektu - nejjednodušší by to bylo klešťovým A-metrem v přípojkové skříňce.
Na připojení by se potom použila nějaká běžná zásuvková skříň. Z hlediska energetické náročnosti by to zřejmě lépe vyšlo na více skříní (32A), na různých místech.

Jinou cestou by bylo zřízení nového dočasného připojení, něco ve stylu připojení pro staveniště. Potom by bylo jednodušší zřídit jen jedno dobíjecí místo - pokud to tedy elektromobily zvládnou jen s jedním dobitím.
Toto by bylo nutné domluvit s místním distributorem el. energie, ale myslím že by to neměl takový problém. Kromě jiné to také otevírá určité možnosti pro nějakou formu reklamy.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontážn í firma, revizní technik E2/A
specializace : domovní a bytové instalace, průmyslové instalace, hromosvody.
tel. : 603 355 919
email : jarda@hasala.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #12 kdy: 03.03.2012, 18:11 »

V první řadě by bylo nutné projet plánovanou trasu a zjistit kde by bylo možné se připojit, jednak tedy jednak z hlediska "ochoty" a dále také z hlediska technické dostupnosti.
Nějaká zásuvka 400V/32A se najde téměř všude, zásuvka 400V/63A už tak častá nebývá.
Další věcí je, čím je v reálu zásuvka odjištěná a také, jestli by po zatížení nezačal padat jistič před elektroměrem u objektu, ze kterého to bude připojeno.
V podstatě by stačilo na místě kouknout na zásuvku, podívat se, čím je odjištěná, dále se podívat na jistič před elektroměrem a dále zjistit odběr na jednotlivých fázích při normálním provozu objektu - nejjednodušší by to bylo klešťovým A-metrem v přípojkové skříňce.
Na připojení by se potom použila nějaká běžná zásuvková skříň. Z hlediska energetické náročnosti by to zřejmě lépe vyšlo na více skříní (32A), na různých místech.

Jinou cestou by bylo zřízení nového dočasného připojení, něco ve stylu připojení pro staveniště. Potom by bylo jednodušší zřídit jen jedno dobíjecí místo - pokud to tedy elektromobily zvládnou jen s jedním dobitím.
Toto by bylo nutné domluvit s místním distributorem el. energie, ale myslím že by to neměl takový problém. Kromě jiné to také otevírá určité možnosti pro nějakou formu reklamy.

Tak poslední vývoj akce je takový, že Jakub vezme toto pondělí jednoho iOna a pojede z Prahy na Brno do úplného vybití. Zaznačí místo počátku želvího módu a místo úplného vybití. A pak jej odvezou na podvalníku k nám ke studiu v Brně, kde jej nabijeme a zůstane už v Brně.

Od tohoto pokusu můžeme vyjít s nabíjecími místy přesněji. Jak Jardo píšeš, také si myslím, že hledání míst předem je k ničemu, když neznáme přesnou potřebu dobíjení. Jak jsem uvedl, tak pomoc přislíbuil i ČEZ, který má mít v koloně šest iOnu také. Resp. mohl by nám zpřístupnit pro tento pokus netradiční zdroj energie.

Rád bych měl připravené zásuvky tak, abychom to jako kompaktní celek vytáhli z auta, připojili k síti a připojili elektromobily. tedy na místě samotném minimální improvizaci.


Tedy napájení v reálném čase:

1x rychlodobíječk a DC (třífázově 28A)
7x pomalé nabíjení AC (jednofázově 14,2A)  (jeden iOn už bude v Brně od toho pokusu)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Václav Pešek
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #13 kdy: 03.03.2012, 19:35 »

elektromobily jsou dnes, a ještě dlouho budou: 1. nerentabilní, 2. pro velkou část motoristů nepoužitelné.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

CNC mechanik - §6
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #14 kdy: 03.03.2012, 19:52 »

elektromobily jsou dnes, a ještě dlouho budou: 1. nerentabilní, 2. pro velkou část motoristů nepoužitelné.
Můžete se prosím podívat o čem se zde diskutuje? Téma není jaký máte názor.
Založte nové téma a rád okomentuji každý vámi uvedený bod.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #15 kdy: 03.03.2012, 20:01 »

V půli cesty u Humpolce je trafostanice 110/22kV. Na obrázku je to zelená vlaječka, nepodařilo se mi zjistit souřadnice, ale dalo mi to adresu. Trafostanice mívají bohatě dimenzované zásuvky pro připojení Micafilek (mobilní vysušovaní a filtrace oleje transformátorů). Jen se domluvit s E.ONem, jestli se můžete stavit a zda tam mají trvalou obsluhu či musí někdo přijet. Je to mimo město a místa na zaparkování "habakuk".


* euta.jpg (303.32 KB, 1920x1080 - prohlédnuto 372 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #16 kdy: 03.03.2012, 20:07 »

V půli cesty u Humpolce je trafostanice 110/22kV. Na obrázku je to zelená vlaječka, nepodařilo se mi zjistit souřadnice, ale dalo mi to adresu. Trafostanice mívají bohatě dimenzované zásuvky pro připojení Micafilek (mobilní vysušovaní a filtrace oleje transformátorů). Jen se domluvit s E.ONem, jestli se můžete stavit a zda tam mají trvalou obsluhu či musí někdo přijet. Je to mimo město a místa na zaparkování "habakuk".
Petře Humpolec je blízko. iOn dojede dál. Ale jak jsem psal koukni spíš jaké zdroje, resp. kombinace bychom potřebovali.
Uvažuji zásuvky 32A a možná i 63A, ale to by musela být fabrika.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vít Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #17 kdy: 03.03.2012, 20:10 »

Pokud ČEZ přislíbil pomoc, tak ten nápad s provizorní přípojkou kolegy Hasaly není úplně špatnej. Jak jsem psal tak u 90% benzinek na dalnici bude trafacka. Z větší části je území okolo dálnice ČEZu, takže tohle by neměl být problém.

 Koukal jsi Mirku na to co jsem psal kousek výš? Tím že potřebuješ o jednu zásuvku 230V míň, tak ti bude stačit rozvaděč se jednou zásuvkou 400V/32A a 7 zásuvek 230V. Nebo 2 zásuvky 400V/32A a dvě 230V/16A a jedna zásuvková skříň s 5ti zásuvkami 230V/16A. To by nemělo být tak složité.
 Až budeš vědět, kde budou euta mrtvá pro nedostatek energie, tak to chce najít těsně před tím odpočívadlo, benzíku a tam si od ČEZu nechat udělat provizorku.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revizní technik začátečník  :-)
Kdybych někdy psal bez diakritiky tak se omlouvám. Píšu z HUAWEI Ascend Y300 a diakritika se tam píše blbě :-)
Stran: [1] 2 3 4 ... 6 Nahoru Poslední příspěvky Poslat téma Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Chcete se svézt elektromobilem sami? Není problém, stačí sdělit zde!
 Víte, kde se nyní nachází náš elektromobil?
 Expedice Electric Emotion Tour dorazila v pořádku zpět
 Nový software ETS5 znamená více možností pro KNX
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.092 sekund, 23 dotazů.