|
Roger

Offline
|
 |
« Odpověď #1 kdy: 13.09.2016, 09:14 » |
|
"Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?"
Az to nebude snobarna, predrazena nalestena hracka zbohatliku, ktera se nevyplati ani s dotacemi... Az to ujede aspon polovinu toho, co stejne nakladne konvencni auticko :-) neznam nikoho, kdo si za sve vydelane zdanene penize koupil elektromobil (bez dotaci a nenarval to do nakladu)...
Ziral jsem ze za 10000,- se da poridit celkem pekne a funkcni auto na bezne dojizdeni do prace :-) s elektromobilem? Jen ty baterky, ktere by bylo nutno vymenit, by vysly na kolik? A ekologicka zatez temi baterkami? Ehm...
Az budou lepsi baterky (do 6 nebo 12 let?) a masova vyroba, a domaci solarni elektrarna, tak proc ne...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník

Offline

váš elektrikář a revizní technik
|
 |
« Odpověď #7 kdy: 15.09.2016, 13:16 » |
|
Včera proběhla prohlídka u zákazníka, dnes dostal nabídku na 400V zásuvku 32A do garážového stání a cca za 3 týdny bude realizace (domluveno). Bude o jednu Teslu na silnici více. Elektromobil bude běžný až přestane vyvolávat takové zbytečné emoce a tolik rozruchu na parkovišti u obchodniho centra, nebo v diskusním fóru.
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
|
Jan Alin

Offline
|
 |
« Odpověď #9 kdy: 15.09.2016, 13:45 » |
|
Ale akumulátory nejsou zásadním problémem.
S tím nesouhlasím, právě problémy s množstvím a rychlostí doplnění energie jsou velkou brzdou, jinak považuji elektromobil za celkem technicky dořešený. Které jiné zásadní problémy máte na mysli?
|
|
|
|
|
|
|
Karl Centrino
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
 |
« Odpověď #13 kdy: 15.09.2016, 21:07 » |
|
pár jedincům se možná vyplatí, až by mělo dojít k masovosti, tak se naopak zdaní, jako vše. Pokud si uděláme výpočet spotřeby (potřeby el. energie navíc), tak pro ČR by to znamenalo při 100% elektromobilit ě nárůst spotřeby elektřiny zhruba o 50% pouze pro os. automobily. Efektivita výroby, přenosu, uchování, účinnosti pohonu se pohybuje lehce nad 10%. Takové zdroje elektřiny v dohledné době nejsou. Výpadek daní z prodeje fosilních paliv by musely být nahrazeny daněmi z elektřiny, a už vidím Saudy, jak likvidují svůj byznys. Pokud nebude nalezen účinnější zdroj elektřiny, tak elektromobilit a bude pouze okrajovou záležitostí.
|
|
|
|
|
raj
|
 |
« Odpověď #15 kdy: 15.09.2016, 21:37 » |
|
Doufám že ještě dlouho budou auta jezdit na benzín a traktory na naftu. PS: Tuhle jsem potkal Teslu na dálnici. Proti 6ti válci neměla šanci.
|
|
|
|
Lukáš Rotrekl

Offline

|
 |
« Odpověď #16 kdy: 15.09.2016, 21:57 » |
|
Při akčním radiusu Tesly 300-400km se to vyrovná "běžným" autům.
Prosím? To je podle mě největší, a zatím nepřekonatelná, překážka si takovéto vozidlo pořídit. Nemám nic proti tomu, pokud se někomu vyplatí nebo chce být "jako" ekologický, prosím ať si poslouží. Ale jeden "ultragreendeme nt" by vám mohl popsat, jak je takový dojezd srovnatelný s obyč. autem, když se snažil dopraviti svoji teslu někde od Ženevy ku Praze. Naznal, že nejlepší by bylo hodit ji na podvalník a dotáhnout ropákem, ale to by nebylo dost "enviromentalis t", takže si na to vzal dovolenou...
|
Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....
Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník

Offline

váš elektrikář a revizní technik
|
 |
« Odpověď #17 kdy: 16.09.2016, 06:15 » |
|
Osobě patřím k příznivcům elektromobilů. Přesto se také obávám vývoje co popsal Milan Hudec. Nesnáším podobná vnucování. Nejsem ani provozovatel ani nadšený fanoušek, jen konstatuji, že sami představitelé elektromobilit y nepovažují baterie za ten základní problém.
To mne zaujalo. Dle mého názoru právě baterie prodražují eauta, omezují jejich dojezd a jejich nabijení netrvá 10minut. Tedy významně ovlivňují důležité parametry a rozhodování kupců aut všeobecně. Co je tedy základním problémem?
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|