V článku se neuvádí, kdeže ten elektrovozejk vezme tu přebytečnou energii.
Možná bych to chábal u hybridu, s nastartovaným spalovacím motorem.
Dále je otázkou, zda těch 20€, které to teoreticky může přinést, je dostatečná náplast na amortizaci AKU cyklováním a potenciální riziko, že se sníží už tak bídný dojezd.
Představa, že z panelu získám trochu energie, proženu ji měničem, nabiju baterku a pak ji zase přes měnič vybiju do sítě, to je promrhání třetiny původně získané energie jen to fikne.
Všude frčí just in time a elektriku budem syslit se ztrátami v baterkách, místo její kontinuální produkce.
Ony ty hupance, které chtějí kompenzovat přes těch pár baterek, se kompenzují poněkud jinak a funguje to. Za účelem zisku se zase roz.ebává něco, co funguje, včleňováním kurvítek a zbytečným balastem.
Strategická infrastruktura má být robustní (tyhle věci zrovna ABB umí perfektně) a jednoduchá, ne plná fíčur, které ji budou ovlivňovat, ač jsou pro chod zbytečné.Na druhou stranu pozitivní je, že je očekávána optimisticky třetina elektrovozejků v roce 40, takže už to doklepu jako petrolhead.
