Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 4 5 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb. Vyhláška zde ...

Autor Téma: V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?  (Přečteno 35893 krát)
Redakce portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 09.10.2014, 10:02 »

S Jiřím Vlkem o elektromobilit ě a elektromobilní ch závodech
    Závody elektromobilů, školení o elektromobilit ě i stav nabíječek pro elektromobily v České republice. O tom jsme hovořili na AMPERu 2014 s Jiřím Vlkem, šéfem české elektromobilov é reprezentace a místopředsedou Asociace elektromobilní ho průmyslu České republiky. Jaká elektromobilní vozítka se objevila na AMPERu 2014 a která jsou nejlepší? Jaké auto by si vzal Jiří Vlk domů? A jaké akce zaměřené na elektromobilit u se letos konají? Sledujte článek s videem.
    Zdroj: zde...


   


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
V čem vás elektromobilit a nikdy nepřesvědčí?
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 10.10.2014, 20:51 »

Nikdy nevím, ale v současné době kupovat 3x dražší krabičku sirek, kde je jich méně a škrtat každou natřikrát je sebepoškozujíc í tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 10.10.2014, 21:59 »

Existuje takové "pravidlo" nikdy neříkej nikdy
Nezbývá než věřit, že vývoj půjde správným směrem a dojde do bodu, kdy se většina především ekonomických rozdílů smaže, srovná...

Ještě tam vidím jednu takovou nepříjemnou maličkost - zatímco v zimě u spalovacího motoru se využije "odpadní teplo" k tomu, abych v autě nechcípnul zimou, u elektromobilu je to něco, co má vliv na dojezd, co odčerpá jistou část energie.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 11.10.2014, 08:00 »

Zajímalo by mne, co by udělalo s přenosovou soustavou současné nabijení dejme tomu 100000 eaut.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #4 kdy: 11.10.2014, 08:21 »

Ještě tam vidím jednu takovou nepříjemnou maličkost - zatímco v zimě u spalovacího motoru se využije "odpadní teplo" k tomu, abych v autě nechcípnul zimou, u elektromobilu je to něco, co má vliv na dojezd, co odčerpá jistou část energie.

To máš dobrý postřeh. To znamená, že si uvědomuješ kolik energie třeba v létě musíš chladit a kolik jí přišlo vniveč. Jen úplný blb si neuvědomuje ztráty, většinou proto, že se domnívá, že tyto ztráty nejdou na vrub jeho peněžence. A to nejsem žádný ekolog!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #5 kdy: 11.10.2014, 10:36 »

To máš dobrý postřeh.
...
A jakým způsobem nás stát "zdaní",  když si koupíme eauto a nebudeme tak platit spotřební daň z PHM, která není právě malá, a přispívá se tak na opravy komunikací?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #6 kdy: 11.10.2014, 11:02 »

A jakým způsobem nás stát "zdaní",  když si koupíme eauto a nebudeme tak platit spotřební daň z PHM, která není právě malá, a přispívá se tak na opravy komunikací?

Zase pohled jen do vlastní peněženky ...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Martin Nečekal
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 11.10.2014, 11:54 »

Zajímalo by mne, co by udělalo s přenosovou soustavou současné nabijení dejme tomu 100000 eaut.
A jaký to budou šoky pro síť, až se budou zapínat rychlonabíječk y!
Ale na druhou stranu, to bude jenom pro lidi, co mají možnost instalace nabíječe poblíž svého parkingu, což u nás ikdyž máme r.d. nebude tak snadný..Takže nic pro obyvatele králíkáren. Škleb

Když mi dojde benzín, při nejhorším dojdu k pumpě, koupím kanistr a pár litrů na kartu, ale až mi dojdou baterky, protože mi  špatně spočítá CML dojezd, zbyde jedině odtahovka Pláč
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #8 kdy: 11.10.2014, 12:13 »

A jakým způsobem nás stát "zdaní",  když si koupíme eauto a nebudeme tak platit spotřební daň z PHM, která není právě malá, a přispívá se tak na opravy komunikací?

Toto mě taky napadá. Ano je to pohled do vlastní peněženky. Platím státu daně, tak proč když já něco udělám pro ekologii, tím že si koupím "ekologické" euto mě stát nějakým způsobem nezvýhodní? Např. tím, že bude euto při nákupu osvobozeno od daně, nebo bude nějakým způsobem státem dotováno.

Já vím je to sci-fi a utopie. Ale prostě zatím je koupě euta ekonomický nesmysl. Čímž rozhodně netvrdím, že za 5, 10, 15 let to nebude jinak.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #9 kdy: 11.10.2014, 12:21 »

Toto mě taky napadá. Ano je to pohled do vlastní peněženky. Platím státu daně, tak proč když já něco udělám pro ekologii, tím že si koupím "ekologické" euto mě stát nějakým způsobem nezvýhodní? Např. tím, že bude euto při nákupu osvobozeno od daně, nebo bude nějakým způsobem státem dotováno.
Kdybych se díval na provoz tohoto portálu stejnou metrikou tak nikdy nevznikl a pokud by vznikl už by byl dávno zrušen.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 11.10.2014, 13:20 »

koupím "ekologické" euto
O ekologii bych celkem pochyboval,  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 11.10.2014, 13:35 »

Proto ty úvozovky.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #12 kdy: 11.10.2014, 14:43 »

O ekologii bych celkem pochyboval,  Mrknutí

Buď nečteš to před tím, nebo jsem se v tobě jako správném houbaři kategoricky spletl.

To máš dobrý postřeh. To znamená, že si uvědomuješ kolik energie třeba v létě musíš chladit a kolik jí přišlo vniveč. Jen úplný blb si neuvědomuje ztráty, většinou proto, že se domnívá, že tyto ztráty nejdou na vrub jeho peněžence. A to nejsem žádný ekolog!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
mafiak
Neverifikovaný uživatel @5
*****
Offline Offline



« Odpověď #13 kdy: 11.10.2014, 16:01 »

Prenosová sústava sa začne navyšovať rovnakým tempom ako sa začne navyšovať počet e-aut, o to by som sa nebál. Skôr by ma zaujímal ozaj ten eko aspekt - aka je účinnosť výroby el. Energie (jadro, uhlie)? Aké sú prenosové straty? Aká je účinnosť dobíjania AKU?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #14 kdy: 11.10.2014, 16:09 »

Skôr by ma zaujímal ozaj ten eko aspekt - aka je účinnosť výroby el. Energie (jadro, uhlie)? Aké sú prenosové straty? Aká je účinnosť dobíjania AKU?

Ano, na to bych se taky zaměřil. A následně bych srovnával s tím, že bych se držel zákona o zachování hmoty a energie.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #15 kdy: 11.10.2014, 16:28 »

Buď nečteš to před tím, nebo jsem se v tobě jako správném houbaři kategoricky spletl.

Já coby zapřísáhlý nepřítel a ty coby zaslepený fanoušek elektromobilit y se spolu asi ani shodnout nemůžeme na zdravi
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #16 kdy: 11.10.2014, 16:41 »

Já coby zapřísáhlý nepřítel a ty coby zaslepený fanoušek elektromobilit y se spolu asi ani shodnout nemůžeme na zdravi

Ale myslím, že účelem diskuse není si dokazovat nebo vyvracet shodu (i když to tady vesele hodně lidí bere jako základ). Tedy jsi zaslepený fanoušek přírody a vůbec netušíš co jí škodí víc.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #17 kdy: 11.10.2014, 16:51 »

Zajímalo by mne, co by udělalo s přenosovou soustavou současné nabijení dejme tomu 100000 eaut.
Kdyby nás EU nenutila rušit žárovky, byl by přechod na jiné zdroje vnímám méně odmítavě a dá se předpokládat, že nové technologie přinesou lepší svítivost, lepší spolehlivost a že se nové zdroje v budoucnu prosadí kvůli úsporám. Ale kdyby do toho přechodu spotřebitel nebyl tlačen, nekupoval by to a výrobce by nebyl motivován něco vymýšlet, vylepšovat,...

Takže mě by se líbilo, kdyby výrobci byli motivováni k tomu, aby auta byla pokryta nějakou vrstvičkou na bázi nanovláken a umožní to získávat energii a dobíjet AKU kdykoliv postavím auta někam, kde bude dost světla. Pak by se při nějakém poměru "jedu / stojím na světle" nemuselo příliš dobíjet.
Když tak může fungovat "hračka" a dokonce existují soutěže takových "samohybů",  které jsou napájeny jen světelným zářením, proč by to v budoucnu nemohlo být i u velkých aut?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Stran: [1] 2 3 4 5 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.047 sekund, 22 dotazů.