|
|
Kopec03
|
 |
« Odpověď #2 kdy: 02.08.2011, 14:40 » |
|
Ale jinak je Plzeň hezké město.  Najeto 230km! 
|
|
|
|
|
|
Václav Pešek
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
 |
« Odpověď #4 kdy: 03.08.2011, 22:31 » |
|
akorát že použitelnost je velmi omezená (jet z jižních do východních čech a zpět v jednom dnu - problém)
a rentabilita silně pochybná....
|
CNC mechanik - §6
|
|
|
|
|
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník

Offline
|
 |
« Odpověď #7 kdy: 03.08.2011, 23:43 » |
|
To Václav Pešek: No já to mám z domova to je kousek od H.K. do Č.B a zpět 440 km, takže reálné. 
|
Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy Výroba, montáž a servis vah. EU
|
|
|
Štefan Beláň
Karlovy Vary

Offline

Chránič je chránič!
|
 |
« Odpověď #8 kdy: 04.08.2011, 21:15 » |
|
Tak včera jsem jsem si ve Varech nádherně projel s Mirkem všechna zákoutí lázeňské zóny. Díky  Z pohledu řidiče, který nejezdil nikdy s automatickou převodovkou, mi jízda přišla dost riskantní, než jsem přivykl jízdě bez spojky. Levou nohu jsem musel mít zkroucenou a zajištěnou pod sedačkou.  Jinak je to super ježdění v městské aglomeraci. Člověk si ale musí dávat pozor na chodce, protože auto nevydává žádný příznačný zvuk. PS: Možná by bylo dobré, pro jízdu ve městě, vybavit "autíčko" houkačkou se zvukem klasického zvonku jako mají cyklisté.
|
Chránič chrání - jistič jistí.
|
|
|
Jiří Schwarz

Offline

|
 |
« Odpověď #9 kdy: 04.08.2011, 21:24 » |
|
Člověk si ale musí dávat pozor na chodce, protože auto nevydává žádný příznačný zvuk.
Přesně to mě taky napadlo. Navíc jako "občasný cyklista" jsem si představil, že tohle auto za sebou asi neuslyším,...
|
Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl! Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
|
|
|
Jan Alin

Offline
|
 |
« Odpověď #10 kdy: 04.08.2011, 21:41 » |
|
Navíc jako "občasný cyklista" jsem si představil, že tohle auto za sebou asi neuslyším,...
V TV bylo něco podobného o elektrokolech tuším v Číně. Úrazovost značně vzrostla.
|
|
|
|
Josef Pentoda
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
 |
« Odpověď #11 kdy: 04.08.2011, 23:40 » |
|
Je to super auto. Překvapilo mně zrychlení. Vůz reaguje okamžitě a zrychlení odpovídá klasickému motoru obsahu 2 litry. Je to trošku nezvyk, když je ve noze ticho . Do městského provozu, ale nemá chybu. Tam je automat neocenitelný a mnoha řidiči nedoceněný. Že není slyšet snad nevadí. V městě je rámusu až dost. A trochu ohleduplnosti to spraví.
|
|
|
|
|
Václav Pešek
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
 |
« Odpověď #13 kdy: 05.08.2011, 06:07 » |
|
tak ohledně zvuku, tenhle problém je třeba i s aku destou v práci, aku desta je velmi tichá, a v hale kravál jak ...
výsledek je ten, že se musí dávat na lidi víc pozor a když nedávají pozor oni a jejich počínání vyvolává úmysl skřížit dráhu, se musí vytrubovat..
|
CNC mechanik - §6
|
|
|
|
Fuk Tomáš

Offline

|
 |
« Odpověď #15 kdy: 05.08.2011, 14:18 » |
|
...zrychlení odpovídá klasickému motoru obsahu 2 litry...
Na webu Pažouta (ani .cz, ani .com) jsem se parametrů nedopátral, ale myslím, že trochu přeháníte, pane kolego. Dvoulitrový motor by z toho vozítka udělal raketoplán, v benzínové verzi se tam montuje litránek 50 kW  ...Vůz reaguje okamžitě...
Mne naopak překvapilo, že to emulovalo chování vozu s automatickou převodovkou i tím, že při prudkém prošlápnutí plynu tam postupný náběh zrychlení cca 1 s byl, nereagovalo to skokově. Je to holt vozítko pro komfortní pojížďky po městě, ne pro závodníky.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|