Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 [3] 4 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice  (Přečteno 20054 krát)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #36 kdy: 16.03.2020, 22:24 »

I dnes jsou telefony, co vydrží 14 dní, ovšem jsou to jen telefony.
Vývoj lepších akumulátorů kvituji, ovšem měla by být současně vyřešena i recyklace, která je nyní buď nákladná, nebo neekologická, což opět stírá eko "výhody" oproti ropě.
On není zas takový problém koupit elektrickou škodovku za půl mega, ale na nájezd nějakých 100kkm za 10 let je to ekonomický nesmysl.
Na krátkých trasách se to nezaplatí, na dálniční přelety to není a velký akční rádius to nemá, což by nevadilo, kdyby to bylo ekonomické i bez dotací, což opět naráží na akumulátory. Na průlomový objev se bude čekat hodně dlouho a pak lze očekávat jeho potlačování z důvodu rozjetého kšeftu s články na bázi lithia. 
Kdyby nebyla výroba tlačena pofidérními snahami EU, z vlastního prodeje by se automobilky neuživily a infrastruktura nezaplatila, protože fandit, neznamená koupit a podpořit tím "správnou" věc.
Škoda elektromobilit y je, že ji netlačí nadšenci, kteří přijdou s něčím rozumně použitelným za dalších 10 let vývoje, ale politika. Pak budou nutně vznikat "paskvily" za každou cenu, jen aby byl splněn plán a vyšly emise flotily a do A8 pro bruselské úředníky se mohly dál montovat V8, V10, W12...
Viz německá pošta a její plánovaná flotila eaut, a to je naprosto ideální případ využití cyklu nabijení/provoz no a stejně bylo stopnuto pro ekonomický nesmysl.
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #37 kdy: 16.03.2020, 22:48 »

Viz německá pošta a její plánovaná flotila eaut, a to je naprosto ideální případ využití cyklu nabijení/provoz no a stejně bylo stopnuto pro ekonomický nesmysl.

Bylo to stopnuto proto, že si někdo myslel, že elektromobil se dá vyrobit v garáži z toho, co se dá koupit ve vedlejším elektru a celé to bude levnější než lepší elekrokolo.

A nekončí s používáním elektromobilů, ale s vývojem a výrobou toho nesmyslu.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #38 kdy: 17.03.2020, 07:06 »

U Německé pošty šlo o nedomyšlený podnikatelský záměr. Neměli nasmlouvané dodávky dílů a především jejich cenu. Z počátečního nadšení, kdy dokázali vyrobit edodávku za pakatel, tím že obešli ostatní výrobce aut, došlo k vystřízlivění, když další nákupy jednotlivých dílů se už nepodařilo  za původních podmínek realizovat a cena konečného produktu stoupla nad úroveň do které to dávalo stávajícím způsobem smysl. Tedy způsobem výroby takříkajíc na koleně.
Ale chápu že pro někoho to může být jasným důkazem že emobilita nemá smysl.  Škleb  Vlastně je z jejich pohledu důležité každému neúspěchu tleskat a utvrzovat se v tom svém postoji.

Taky připomínám že nepotřebuji dokola opakovat to, že ekologie eaut je především díky akumulátoru spíš sporná. Věřtemi, že jsem si toho plně vědom a nikde v tomto vlákně nenajdete že bych něco takového psal. Nebaví mne to pořád dokola opakovat. Zkuste už proboha jiné argumenty.

 
Prošlapání cesty pro baterie do spotřebičů - asi nejdražší cesta.

Možná. Ale je třeba smutné, že často za vývojem nových technologií stály třeba války. Toto mi v tomto kontextu přijde zase lepší.  Mrknutí

Druhé auto do rodiny - nejdražší možná alternativa "nákupu".

Ano, za současné situace. ALe jasně jsem psal o tom že vývoj a posun jsou důležité i proto, aby se to celé zlevnilo a já si jej mohl koupit. Ne zadlužením na 10 let, ale tak maximálně na 2-3 roky. JE to standardní způsob nákupu aut, který funguje i u čmoudíků a tak tvoji poznámku o krachování během nákazy, beru s úsměvem a jako pokus o zbytečnou podpásovku. Myslím si že zrovna Ty podobné nesmyslné argumenty nemáš za potřebí využívat. Velmi si tvých názorů vážím, byť s některými nemůžu souhlasit. Ale asi je pro tebe mnohem důležitejší přesvědčit mne o tom, že emobilita je ďáblovým nástrojem a k tomu je každý argument dobrý.

Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #39 kdy: 17.03.2020, 15:48 »

Když já pořád čekám, kdy se dozvím, jaký vývoj a posun je elektromobilní m fanklubem (to není urážka, pouze označení skupiny nadšenců) očekáván?
Na autě jako takovém není co vymýšlet, elektromotory jsou dotažené k dokonalosti, byť někdy na úkor životnosti a odolnosti, takže zbývá jen jejich napájení.
Špatný by nebyl vodík vyráběný fotovoltaikou a větrníky, ale z nějakého důvodu tento není příliš podporován. Jedním z nich budou velké nádrže, ale tojka se s tím docela popasovala.
O lithiu psát už nebudu. Další možnosti v nedohlednu a nezdá se, že by byla výraznější snaha či výsledky posledních 10 let.
Mikroreaktor po vzoru vize Nucleon, která byla opravdu převratná, nehrozí.
Problém je a dlouho bude m.j. v poměru kW/t, který je kvůli zdroji tím, co výrazně snižuje dojezd. Není už kde odlehčit.
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #40 kdy: 17.03.2020, 19:43 »



Ano, za současné situace. ALe jasně jsem psal o tom že vývoj a posun jsou důležité i proto, aby se to celé zlevnilo a já si jej mohl koupit.

Tak teď už tomu nerozumím vůbec.......
Potřebuji hodinky, mám na primky, ty nekoupím jelikož toužím po rolex pro jejich výjmečnost, na které ovšem nemám, tak čekám na srovnání cen až rolex ztratí výjmečnost.
To fakt nedávám tanecek
Zaznamenáno
Miloslav Stehno
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #41 kdy: 17.03.2020, 21:09 »

Pane Fraňku, obdivuji Vaši trpělivost  Mrknutí  a jako majitel ojetého Leafa vám v boji s větrnými mlýny velmi fandím.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #42 kdy: 17.03.2020, 21:44 »

To fakt nedávám tanecek

Není to pravda. Ty tomu prostě rozumět nechceš, protože nechceš. Možná ani nevíč proč, ale je to tak. Tvůj příměr prostě nesedí. Osobně bych to přirovnal k tomu, když Henry Ford spustil pásovou výrobu. Ta vše změnila od základu a umožnila zlevnit produkci aut takovým způsobem, že se mohla stát dostupnými pro mnohem více lidí. TO sebou přineslo i postupná zlepšování technologií, výroby a automatizaci výroby. Dávno před tím bylo auto jen výsadou bohačů, možná stejně jako teď eauta. Lze zcela logicky očekávat, že i díky tlaku fanklubu eaut, bude docházet ke zlepšování technologií a postupnému zlevňování eaut. Vždyť takový mobilní telefon stál před lety 80tisíc a minuta volání pomalu plat dělníka. Takový telefon byl vizitkou velmi úspěšného podnikatele a dnes ho nosí v kapse pomalu každé děcko. Je tedy normální očekávat že se i technologie úkládání energie bude neustále zlepšovat a posouvat kupředu. Vždyť na tom pracuje po celém světě mnoho týmů.

.... a jako majitel ojetého Leafa .......

Díky. Nechcete se podělit se svými zkušenostmi?
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #43 kdy: 17.03.2020, 22:07 »

Ale chci rozumět....
Tvůj příměr s Fordem nesedí, jelikož ten samý výsledek poptávky přemístění je dnes již ve velkém pásově produkován ve fo.čmoudíků.
Jo taková elektrokola jsou něco nového a poptávka po nich je velká (neřešme cenu).
Eauta ovšem nekupují ani ti kteří na ně s přehledem mají, protože jim nepřinesou nic závratně nového, prostě obdobnou rychlostí a v obdobném pohodlí se přemístí z bodu a do b, přičemž společenská prestiž (a ta tu hraje velkou roli) neodpovídá novotě/výjmečnosti.
Výše prodejů v nezdegenerovan ých podmínkách nedotovaného trhu mě dávají leta za pravdu, v podstatě tento sortiment chtí nejvíce ti co na něho nemají, a malá část ze skupiny která na něho má, ho prostě už má.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #44 kdy: 18.03.2020, 03:48 »

Pak nechápu Milane proč lidé platí zálohy na Teslu dopředu a pak čekají třeba 2 roky i více, než ji dostanou. Zákazník o kterém jsem psal, pak čeká na svůl eMercedes 9 měsíců a furt ho nemá. Škodovku jsem dostal od objednání do 3 měsíců. To  bude asi tím nezájmem o tato eauta. Asi proto Tesla kromě závodu v USA, zprovoznila továrnu v Číně a připravuje výrobu v Německu. Loni vyrobila okolo 367500 eaut a přesto jsou dlouhé čekací termíny. To vše přes nesporné nedostatky i omezení eaut a především jejich vysokou cenu. To opravdu ukazuje na velký nezájem ze strany uživatelů. Úsměv

https://www.garaz.cz/clanek/musk-muze-slavit-tesla-v-roce-2019-splnila-sve-vyrobni-cile-21003224
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miloslav Stehno
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #45 kdy: 18.03.2020, 06:39 »

Citace: Jan Franěk
Díky. Nechcete se podělit se svými zkušenostmi?
Mám ho jen krátce (1,5 měsíce),  ale pořídil jsem ho protože:

Už nějakou dobu jsem přemýšlel co přijde po Focusu (1,6i r. v. 1999) - městském pracantu, který doslouží u mého táty na Vysočině.
Jednu dobu jsem přemýšlel i o prodeji Mondeo ST220 (3,0, r. v. 2006) a pořízení jednoho nového auta. Jenže pak jsem se pořádně svezl (rozuměj sám v Mondeu),  koukl na faktury co jsem do něj nasázel, na ceny aut které přicházely v úvahu (BMW 330ei, 340, plug-in Superb, Kona electric, Kia Stinger) a bylo jasný že Mondeo zůstane.

Přišla také možnost druhé garáže (tentokrát jen pronájem) a tím pádem jsem se začal koukat i na e-auta.

Takže po Brně a velmi, velmi blízkém   Super!   okolí budu poskakovat Leafem. Chtěl jsem auto, které je primárně určené do města s tím, že musí být schopné odvést 3 lidi cca 50 km daleko (s rezervou a i v zimě) Smích .
Se stejným Leafem jsem chvíli jezdil v Norsku, tam se mě strašně nelíbil, teď mi jeho vzhled už nevadí. Vadí snad jen nízká kapota (není vidět konec),  absence zadních parkováků (má "jen" kameru) a páté dveře by se mohly víc otevírat. Jo a rádio neumí ladit sudé desetinné FM frekvence, jen liché Smích . No mám plnou USB mp3-jek.
Zrušil jsem dodělávané denní svícení a auto (a příslušenství) ladím k obrazu svému
V autě je příprava na DAB rádio (anténa a extra přijímač).
Má to programovateln ý předehřev i předechlad - ale auto musí být píchnuté v elektrice, z baterek to nejede... Dokonce i programovateln ou dobu nabíjení - využití nízkého tarifu.
Má to i 3 čudlíky na otevírání garážových vrat, ale zatím se mi je nepodařilo spárovat, asi valí na jiné frekvenci než v Evropě používané 433,92 MHz.

Auto dobíjím doma z 230 VAC zásuvky (palubní nabíječka má jen 3,6 kW) cca 2 x týdně na 80% kapacity baterie (naschvál to mám takto nastaveno),  kdy teď v zimě píše dojezd 100-110 km.



* 20200205_183556.jpg (47.2 KB, 800x600 - prohlédnuto 230 krát.)
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #46 kdy: 18.03.2020, 08:05 »

Pak nechápu Milane proč lidé platí zálohy na Teslu dopředu a pak čekají třeba 2 roky i více, než ji dostanou. Zákazník o kterém jsem psal, pak čeká na svůl eMercedes 9 měsíců a furt ho nemá. Škodovku jsem dostal od objednání do 3 měsíců. To  bude asi tím nezájmem o tato eauta. Asi proto Tesla kromě závodu v USA, zprovoznila továrnu v Číně a připravuje výrobu v Německu. Loni vyrobila okolo 367500 eaut a přesto jsou dlouhé čekací termíny. To vše přes nesporné nedostatky i omezení eaut a především jejich vysokou cenu. To opravdu ukazuje na velký nezájem ze strany uživatelů. Úsměv


V čr je v současné době kolem 0,3% podílu eaut, což je za roky masáží o tom jak je to výhodné/úžasné/žádoucí velice málo.
Nebo snad myslíš že v okolních státech umí čekat zájemci nějak lépe tanecek
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #47 kdy: 18.03.2020, 09:19 »

V čr je v současné době kolem 0,3% podílu eaut, což je za roky masáží o tom jak je to výhodné/úžasné/žádoucí velice málo.
Nebo snad myslíš že v okolních státech umí čekat zájemci nějak lépe tanecek

Ano, s tím souhlasím. Za Evropou, možná celým světem, v tomto ohledu výrazně zaostáváme. Jen bych doplnil že je to 0,38% podíl (pokud bych zaokrouhloval jako ty, použil bych 0,4%  Mrknutí ) a předpokládám že je nižší díky slabší kupní síle.
Nebo to bude tak, že všichni okolo jsou pitomci, jen u nás jsou lidé chytří.  Super! Vyber si co se ti hodí  Škleb  mě je to jedno

https://www.cdv.cz/tisk/historicky-nejvyssi-pocet-registraci-elektromobilu-v-cr-na-evropu-nestaci/

http://www.hybrid.cz/v-roce-2019-se-v-cesku-pocet-aut-do-zasuvky-zvysil-o-ctvrtinu

https://zdopravy.cz/podil-038-na-trhu-auta-na-baterky-i-pres-rekordni-prodeje-v-cesku-prilis-netahnou-32668/
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #48 kdy: 18.03.2020, 12:48 »

Ano, s tím souhlasím. Za Evropou, možná celým světem, v tomto ohledu výrazně zaostáváme. Jen bych doplnil že je to 0,38% podíl (pokud bych zaokrouhloval jako ty, použil bych 0,4%  Mrknutí ) a předpokládám že je nižší díky slabší kupní síle.
Nebo to bude tak, že všichni okolo jsou pitomci, jen u nás jsou lidé chytří.  Super! Vyber si co se ti hodí  Škleb  mě je to jedno

https://www.cdv.cz/tisk/historicky-nejvyssi-pocet-registraci-elektromobilu-v-cr-na-evropu-nestaci/

http://www.hybrid.cz/v-roce-2019-se-v-cesku-pocet-aut-do-zasuvky-zvysil-o-ctvrtinu

https://zdopravy.cz/podil-038-na-trhu-auta-na-baterky-i-pres-rekordni-prodeje-v-cesku-prilis-netahnou-32668/
Nebýt dotací v jiných zemích, tak by rozdíl takový nebyl.
Co vlastně očekává kupující eauto za výhody oproti čmoudíku?
Zaznamenáno
Peter Lovacký
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #49 kdy: 19.03.2020, 08:28 »

Co vlastně očekává kupující eauto za výhody oproti čmoudíku?

Nemá výfuk, takže hlavne nízku poruchovosť bez tých tisíc pokaziteľných súčiastok okolo spaľovacieho motora navyše a jak bonus lacnú čerpačku rovno doma
V podstate svatý pokoj od bežných starosti čo sú s každým spaľovacím autom
Normálnemu človeku čo má bežný rádius do 100km, nerieši dopad nabíjania  na planétu a v aute chce kľudne rozmýšľať aj nad inými vecami jak je auto čo v ňom práve sedí, toto celkom aj stačí
Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #50 kdy: 19.03.2020, 09:00 »

Tak nějak si nevybavuju, co se mi za poslednich 15 let vysypalo na motoru.
Mam namysli mechaniku, elektroniku má i eauto. Čekáte snad, že eauto nebude muset na garančky, nebo že ho opraví kde kdo za pár korun?
Levné tankování doma je jen vábnička, to se srovná. 
Zkrátka krom duševního sebeuspokojení se dosud neobjevil pragmatický argument proč jednoznačně překonávají baterky benzín.
Zvláštní je i přístup němců, kteří skoro zařízli CNG a místo přímého spalování v autě, se se ztrátami přes elektrárnu a síť dobíjí baterky.
Zaznamenáno
Peter Lovacký
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #51 kdy: 19.03.2020, 10:13 »

Tak nějak si nevybavuju, co se mi za poslednich 15 let vysypalo na motoru.

Keď budete porovnávať eauta jak celok s vaším konkrétnym autom tak vám furt vyjde čo hcete aby vám vyšlo Úsměv
Všetko má svoje pre a proti a vybrať si z toho jedno je ľahké
Byť nestranný je ale už ťažké  Mrknutí
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #52 kdy: 19.03.2020, 10:32 »


Co vlastně očekává kupující eauto za výhody oproti čmoudíku?


Když ti to řeknu, budeš ho chtít taky a s kým se pak budu dohadovat  Škleb Škleb Škleb Škleb
To bych přišel o zábavu během home office   Mrknutí Mrknutí Mrknutí
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #53 kdy: 19.03.2020, 12:25 »

Když ti to řeknu, budeš ho chtít taky a s kým se pak budu dohadovat  Škleb Škleb Škleb Škleb
To bych přišel o zábavu během home office   Mrknutí Mrknutí Mrknutí
Tak se nestyď......,  na dohadování dáme jiné téma tanecek
Osobně jsem z příznivců eaut vytáhl pouze výhodu ve zrychlení, tu beru.
Zaznamenáno
Stran: 1 2 [3] 4 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Jak lze provádět induktivní nabíjení akumulátoru na hladině nn?
 Kde koupit nabíječku AKU 36V/2-3A?
 Jak dobíjet 6V olověnou baterii z 12V autobaterie?
 Je možné nabíjet 12V akumulátor jiným 12v akumulátorem?
 Co omezuje nabíjecí výkon akumulátoru?
 Kde hledat závadu pokud dobíječ nedobíjí akumulátory vozíku?
 Má vliv nabíjecí proud na životnost gelové baterie?
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Nabiji baterii 12V Li-ion pomocí 10 dobíjecích 1,2AA NiMH baterií?
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 Jaký může být přívodní kabel pro napájení DC 150kW nabíječky?
 Čím omezovat nabíjecí proud třífázové zásuvky podle odběru objektu?
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Od kdy budou muset být vybaveny garáže a garážová stání přívodem pro nabíječku?
 Kam v garáži situovat výstup na Wallbox?
 Jak velkým obchodním trikem je nabídka wallboxů k FE?
 Jak odepínat wallbox smart metrem?
 Jakou doporučíte nabíječku autobaterií?
 Odkud se učit revizím nabíjecích stanic?
 Musím rozpojit sérii 2x12V baterií při nabíjení dvěma 12V nabíječkami zaráz?
 Jaká je efektivita nabíjeni z powerbanky při dobíjení baterie 3.7V solárem 6V?
 Existuje nějaký sloupek pro wallbox, rozvaděč s pojistkami i elektroměr?
 Jakým způsobem derivační dynamo zabraňuje přepolarizaci magnetů při zpětném proudu?
 Může napájecí zdroje s větším výkonem ničit baterii notebooku?
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.073 sekund, 23 dotazů.