Zase nabídka úplatku? Kdo to pořád vymýšlí? Mám své přředepsané dodavatele na základě kvality a kondicí, tyhle pokusy o úplatky jsou trapné. To už musí být ta značka hodně nízko když už se sklání k takovým praktikám.
Vážený pane Jane, díky za váš názor. Rád bych podotknul, že nejde o žádný úplatek, ale o standardní marketingovou podporu prodeje v B2B segmentu. Když jdete do supermarketu a dostanete věrnostní body nebo slevu na třetí kávu, taky to není úplatek. Je to poděkování za důvěru a loajalitu. Stejně jako naše akce.
Rozumím, že máte osvědčené dodavatele, a kvalitní partnerství je skutečně základ. Naše nabídka je ale jak pro ty, kteří chtějí naše produkty vyzkoušet, tak právě i pro stávající loajální zákazníky. Jinak by si někdo mohl oprávněně stěžovat, že se věnujeme jen těm novým :-)
Značka nízko rozhodně není, jen umíme ocenit zákazníky, kteří s námi pracují. Tak prosím o konstruktivní a férovou diskusi.
Díky. Jiří Hráček z ABB