Martin Fišer
Neverifikovaný uživatel @1
|
|
« kdy: 29.10.2009, 08:07 » |
|
Jsem elektrikář a budu dělat vnitřní rozvody pro fotovoltaické panely. Moc o tom nevím. Jen, že se používá měnič, podružný el.měr, 4kvadrantový elektroměr ... Mohl by mi to někdo podrobněji vysvětlit, nebo nakreslit? Kam připojit kabel z měniče, musí se kopat i do HDS? #112# #105# Ještě jsem opravil nesmyslný dotaz!
|
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C2
|
|
« Odpověď #2 kdy: 29.10.2009, 08:56 » |
|
Vše musí řešit projekt. Připojení střídačů najdete v dokumentaci ke střídačům, liší se případ od případu. Předpokládám, že se jedná o aplikaci na střeše rodinného domu a prodej přebytků. Co se týče HDS, většinou se dovybaví cedulkou "Pozor zpětný proud, Pozor elektrický zdroj".
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C2
|
|
|
|
Martin Fišer
|
|
« Odpověď #3 kdy: 29.10.2009, 09:23 » |
|
Do rozvaděče objektu,nebo el.měru se připojí 3f kabel z měniče na přívodní svorky jističe,nebo el.měru.Co vlastně pak udělá proud z distribuční sítě,když se ty dva potkají?
|
|
|
|
|
František Šohajda
RT E2-A
|
|
« Odpověď #5 kdy: 29.10.2009, 10:06 » |
|
Já jsem ze zvědavosti koukl na zapojení fotovoltaiky odpovědnou montážní firmou, co to montuje už dost dlouho, a vývod zapojili do obyčejného podružného rozvaděče na chodbě RD.Jen přidali jistič a napojili to tam.Vedle zásuvkových a světelných jistících prvků... Žádná změna v elektroměrovém rozvaděči...da li RZ a je vše OK a i nic nenamítá E ON...?Jen údajně dají místo jednosazbového elektroměru čtyřkvadrátový .....také jsem myslel že to dotáhnou do "měření"..? Podotýkám že jsem to nikdy nemotoval!
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
|
|
« Odpověď #6 kdy: 29.10.2009, 10:08 » |
|