Pavel Ryšavý
Offline
|
|
« Odpověď #288 kdy: 08.11.2019, 09:14 » |
|
Doomsday clock? Jak se jmenuje vaše sekta, prosím pěkně? To budou Gretténi
|
Smysl pro humor - znak ducha bystrého .45 ACP; 7,62x39; 7,62x54R; 9x19; 12/70
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #289 kdy: 08.11.2019, 10:39 » |
|
Co píší dostupné informace ohledně nabourané TESLY tak i 3 dny po havárii neví co s ní bude dál, jen ji hlídají....
Pozor, oni ještě ani po měsíci nevědí, co s ní. Zatím ještě rakouské zastoupení Tesly (to se ze zákona musí postarat o vrak) nemá náležitě certifikovanéh o šrotaře.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #292 kdy: 11.11.2019, 20:26 » |
|
Probůh, to už je víc jak 8 let?
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #295 kdy: 12.11.2019, 15:40 » |
|
Zajímavé čtení. A taky půvabný detail - ta tajná robotizovaná linka VW je tam, co se vyráběly Trabanty
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
Offline
|
|
« Odpověď #297 kdy: 24.12.2019, 08:02 » |
|
Elektromobilní světojezdec Jiří Vlk o prakticky dnešní elektromobilit ě O elektromobilit ě se píše snad všude. Ovšem naše kamera se zaměřuje na ty, kteří mají s touto problematikou skutečné praktické zkušenosti. Jedním, nám blízkým odborníkem, je brněnský podnikatel Jiří Vlk. Jeho největším elektromobilní m počinem je bezesporu objetí zeměkoule Teslou S. V tomto videozáznamu jsme jej zachytili mezi účastníky Mezinárodního strojírenského veletrhu a udělali krátký, nepřipravený rozhovor ... Zdroj: zde... Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci? Elektromobilní světojezdec Jiří Vlk o prakticky dnešní elektromobilit ě
|
|
|
|
Martin Novák
Offline
|
|
« Odpověď #298 kdy: 25.12.2019, 12:06 » |
|
|
|
|
|
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
Offline
|
|
« Odpověď #299 kdy: 25.12.2019, 13:35 » |
|
Ono se o tom mluví, ale silná lobby propagátorů, pořádajících spanilé jízdy mezi kontinenty a tvářící se při tom hrozně ekofriendly je viditelnější. Určitě se nebyli podívat jak jim africká chudina doluje matroš do baterek, ani jaké jsou další důsledky https://www.euro.cz/byznys/tezba-niklu-zpusobuje-rakovinu-odvracena-tvar-zelenych-elektromobilu-1367929Když si někdo postaví byznysplán na propagaci, záměrně zamlčí negativa a nestrpí objektivní pohled na věc, nebo snad jako jakýsi odpustek "investuje" do klima vision, přičemž je to snazší, než si vzít monterky a jít osazovat kůrovcové holiny a vysekávat trávu okolo nových stromků doma, v ČR. Pokrytci... Proto jsem ani nečekal, že bych se onehdy dočkal odpovědi, zda by nebylo ekologičtější si pronajmout auto na kontinentu, než tahnout teslu lodí. Rovněž netvrdím, že ropa je ekologická, ale o té se mluví dost a ekologických havárií s ní spojených bylo mnoho. Ale stejně jako teď u lithia a kobaltu se nebezpečí dlouho zamlčovalo a teď se ta chyba, zdá se, opakuje... Ale není to jen o elektromobilec h, kolik zbytečných aku strojů dnes existuje. Je to móda, přičemž snad krom vrtačky a možná flexy se jedná o mnohdy nesmyslné záležitosti, počínaje nůžkami na trávu, motorovkou na baterky, či kompresorem nebo malou přímočarkou konče. Hobby strojky jsou celkem k ničemu a profík si rozmyslí, kdy je výhodnější výkon síťového napájení. Kdy až se v okolí chalupy dostane člověk tak daleko od zdroje, že se bez baterií neobejde. Takže móda a lenost ke spotřebě a tedy zvýšení těžby a jejích dopadů rovněž výrazně přispívají.
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Offline
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #300 kdy: 26.12.2019, 08:48 » |
|
ANo, je to problém, ale jak už bylo psáno, zdaleka se to netýká pouze elektromobilit y. Osobně vnímám podobné články soustředící se jen na tu část která se mu hodí, za slušně řečeno zavádějící. To by ti odpůrci emobility, kteří se tímto ohánějí, měli přestat používat NTB, mobilní telefon a další podobná zařízení, která v sobě také mají baterie. Nebo taky přestat kupovat levná čínská trička, kdy se jejich barvením tráví celé řeky, včetně lidí pracujícíh s jedy bez jakýchkoliv ochranných pomůcek a podobně. Tak můžeme psát o mnoha produktech. Trochu mi to připomíná obrázek vodopádů, kde teče jen čůrek vody a který koloval světem jako důkaz globálního oteplování a celosvětového sucha. Později to bylo uvedeno na pravou míru s tím, že jde o zcela běžný stav, kdy část těchto vodopádů v létě prostě nemá dostatek vody jako v době děšťů a že bylo toho snímku jen zneužito ekoteroristy. To jsou argumenty které pak snižují hodnověrnost všeho ostatního snažení a odlišují ekology od ekoteroristů. A že se to začíná pomalu řešit je vidět i třeba na tom, že velké firmy nyní čelí soudům za zničená zdraví i životy dětí z chudých zemí s nerostným bohatstvím, kde právě hlavně děti pracují v nevyhovujících podmínkách. NAvíc je možno se domnívat že se to zdaleka netýká jen ve článku jmenovaných firem a že mnoha uživatelů majícím každý rok telefon nový, toto vůbec nevadí. Hlavně mít se čím pochlubit. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/technologicti-giganti-celi-zalobe-za-nakup-krvaveho-kobaltu-z-konga-85276
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
František Šohajda
Offline
RT E2-A
|
|
« Odpověď #301 kdy: 26.12.2019, 09:55 » |
|
A to ještě od nového roku vyrobená auta v EU budou zapisovat jakou řidič jezdí spotřebu ať to bude benzin,nafta nebo u elektromobilů spotřebovaná energie. Pak záleží co budou do budoucna s tím dělat? Snižovat počet jízd, zvyšovat za vyšší spotřebu pojištění a pod... Ještě to bude zajímavé, proč to tak vehementně chtějí sledovat u jednotlivých majitelů!
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
|
Jan Hájek
Offline
Prostě .... HÁJEK!
|
|
« Odpověď #303 kdy: 26.12.2019, 11:04 » |
|
Po roce 2031 bude lidstvo čelit ničivým dopadům změny klimatu. Aby se tyto dopady alespoň zmírnily, tak je potřeba začít hned výrazně snižovat spotřebu (nejen elektrické energie) a sázet vhodné stromy, každý strom bude potřeba.
Čím více CO 2, tím více zeleně (NASA nárůst zeleně o 5% za 20 let), čím více zeleně, tím více vody ve vzduchu, čím více par v atmosféře, tím méně slunce ohřívá planetu a bude stoupat zasněžení na pólech. Pak bude stačit jedna dvě sopky, nebo pokles sluneční aktivity (teď se nacházíme v maximu) a máme tu dobu ledovou. Dobu ledovou zvládnou pouze ti, kteří budou schopní produkovat energii v prostředí s nízkými teplotami, bez tekoucí vody a minimem slunečního světla. Doporučuji např. přednášku Petr Pokorný - Současná klimatická změna v perspektivě posledních staletí., ale i jiné články třeba na Osel.cz, teď se mi líbil třeba: Ekologické Supermaso připravené buněčným zemědělstvím Špatné na státu je to, že je pro malou hlučnou (nebo bohatou, či vlivnou) skupinu možné ovlivnit to, kam půjdou peníze lidí, kteří by s tím jinak nesouhlasili. No a pokud ti co rozhodují, nenesou následky za svoje špatné rozhodnutí, rozhodují se na základě zjednodušující ch zkratek, protože kdyby to dlouho studovali, stejně jejich chybu zaplatí jiní. Elektroauta jsou drahá a mohou si je dovolit pouze lidé bohatí, ať stojí co stojí. Střední třída by je chtěla také, ale přijdou jí drahá a tak přichází s nápady na dotace, kdy cenu budou snižovat chudí, kteří budou platit spotřební a ekologické daně za ne-ekoauta, co si mohou dovolit vlastnit a provozovat. Byl bych pro fér soutěž bez handicapů typu spotřební, silniční či daně z přidané hodnoty. Prosadilo by se to ekonomické.
|
|
|
|
František Šohajda
Offline
RT E2-A
|
|
« Odpověď #304 kdy: 26.12.2019, 11:50 » |
|
Dnes jsem zhlédl v TV nějaký dokument ohledně prehistorickýc h váškám, které měli cca cm rozpětí křídel a další podrobnosti... . Jen chci napsat, že když žili tyto obří vášky (cca 420 mil. let nazpět), mělo ovduší asi 31% kyslíku oproti dnešním cca 21% . Člověk by v takovém silném kyslíkovém vzduchu (31%)žil několik minut!!Pak by zemřel! Dnes kyslík produkují především pralesy, které se ničí .... Málo je špatně a moc také!
Každá doba má asi své, co potřebovala ke svému rozkvětu.
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
|