Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 170494 krát)
Pavel Ryšavý
*
Offline Offline



« Odpověď #288 kdy: 08.11.2019, 09:14 »

Doomsday clock? Jak se jmenuje vaše sekta, prosím pěkně?  Kroutím očima

To budou Gretténi
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Smysl pro humor - znak ducha bystrého
.45 ACP; 7,62x39; 7,62x54R; 9x19; 12/70
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #289 kdy: 08.11.2019, 10:39 »

Co píší dostupné informace ohledně nabourané TESLY tak i 3 dny po havárii neví co s ní bude dál, jen ji hlídají....
Pozor, oni ještě ani po měsíci nevědí, co s ní. Zatím ještě rakouské zastoupení Tesly (to se ze zákona musí postarat o vrak) nemá náležitě certifikovanéh o šrotaře.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #290 kdy: 08.11.2019, 11:09 »

škoda, že na konci 19. století nebyly diskuzní fóra, kde by se daly dohledat tehdejší diskuze k automobilům.  Úsměv

Mimochodem, jsem při pátrání po nějakých dobových článcích narazil na toto:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Marcus_(automobil),  což mě docela unikalo.

Stačí dohledat ty nedávné. Lidské myšlení se vyvíjí, ale určité vzorce se stále opakují. Doporučuji k přečtení zejména poslední odstavec.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Já_bych_všechny_ty_internety_a_počítače_zakázala
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #291 kdy: 11.11.2019, 20:17 »



Elektromobilit a jednou zvítězí! Ale ještě stále musím jezdit čmoudem!

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #292 kdy: 11.11.2019, 20:26 »

Probůh, to už je víc jak 8 let?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #293 kdy: 11.11.2019, 21:08 »

Probůh, to už je víc jak 8 let?
No jo, hrabu se v archívu a čistím ho.
Tady je něco z toho pravěku jak jsme málem přejeli bezdomovce!  tanecek




Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #294 kdy: 12.11.2019, 14:23 »

Probůh, to už je víc jak 8 let?
Také tomu nemůžu uvěřit. V té době jsem se díval na nadšení pana Minaříka velmi skepticky, ale od té doby se hodně změnilo. Doporučuji k přečtení:

https://www.spiegel.de/international/business/will-tesla-and-google-kill-the-german-car-a-1293415.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #295 kdy: 12.11.2019, 15:40 »

Zajímavé čtení. A taky půvabný detail - ta tajná robotizovaná linka VW je tam, co se vyráběly Trabanty  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #296 kdy: 30.11.2019, 10:20 »

Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Ještě 11 let a 4 měsíce.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #297 kdy: 24.12.2019, 08:02 »

Elektromobilní světojezdec Jiří Vlk o prakticky dnešní elektromobilit ě
    O elektromobilit ě se píše snad všude. Ovšem naše kamera se zaměřuje na ty, kteří mají s touto problematikou skutečné praktické zkušenosti. Jedním, nám blízkým odborníkem, je brněnský podnikatel Jiří Vlk. Jeho největším elektromobilní m počinem je bezesporu objetí zeměkoule Teslou S. V tomto videozáznamu jsme jej zachytili mezi účastníky Mezinárodního strojírenského veletrhu a udělali krátký, nepřipravený rozhovor ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Elektromobilní světojezdec Jiří Vlk o prakticky dnešní elektromobilit ě
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #298 kdy: 25.12.2019, 12:06 »

A tohle je odvracena tvar elektromobilit y a "bezuhlikove" Evropy, o ktere se radeji nemluvi...

https://www.stoplusjednicka.cz/peklo-kobaltoveho-kongo-v-tezebnim-prumyslu-pracuje-40-tisic-deti
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #299 kdy: 25.12.2019, 13:35 »

Ono se o tom mluví, ale silná lobby propagátorů, pořádajících spanilé jízdy mezi kontinenty a tvářící se při tom hrozně ekofriendly je viditelnější.
Určitě se nebyli podívat jak jim africká chudina doluje matroš do baterek, ani jaké jsou další důsledky https://www.euro.cz/byznys/tezba-niklu-zpusobuje-rakovinu-odvracena-tvar-zelenych-elektromobilu-1367929
Když si někdo postaví byznysplán na propagaci, záměrně zamlčí negativa a nestrpí objektivní pohled na věc, nebo  snad jako jakýsi odpustek "investuje" do klima vision, přičemž je to snazší, než si vzít monterky a jít osazovat kůrovcové holiny a vysekávat trávu okolo nových stromků doma, v ČR. Pokrytci...
Proto jsem ani nečekal, že bych se onehdy dočkal odpovědi, zda by nebylo ekologičtější si pronajmout auto na kontinentu, než tahnout teslu lodí.
Rovněž netvrdím, že ropa je ekologická, ale o té se mluví dost a ekologických havárií s ní spojených bylo mnoho.
Ale stejně jako teď u lithia a kobaltu se nebezpečí dlouho zamlčovalo a teď se ta chyba, zdá se, opakuje...
Ale není to jen o elektromobilec h, kolik zbytečných aku strojů dnes existuje.
Je to móda, přičemž snad krom vrtačky a možná flexy se jedná o mnohdy nesmyslné záležitosti, počínaje nůžkami na trávu, motorovkou na baterky, či kompresorem nebo malou přímočarkou konče. Hobby strojky jsou celkem k ničemu a profík si rozmyslí, kdy je výhodnější výkon síťového napájení.
Kdy až se v okolí chalupy dostane člověk tak daleko od zdroje, že se bez baterií neobejde. Takže móda a lenost ke spotřebě a tedy zvýšení těžby a jejích dopadů rovněž výrazně přispívají.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #300 kdy: 26.12.2019, 08:48 »

ANo, je to problém, ale jak už bylo psáno, zdaleka se to netýká pouze elektromobilit y. Osobně vnímám podobné články soustředící se jen na tu část která se mu hodí, za slušně řečeno zavádějící. To by ti odpůrci emobility, kteří se tímto ohánějí, měli přestat používat NTB, mobilní telefon a další podobná zařízení, která v sobě také mají baterie. Nebo taky přestat kupovat levná čínská trička, kdy se jejich barvením tráví celé řeky, včetně lidí pracujícíh s jedy bez jakýchkoliv ochranných pomůcek a podobně. Tak můžeme psát o mnoha produktech. Trochu mi to připomíná obrázek vodopádů, kde teče jen čůrek vody a který koloval světem jako důkaz globálního oteplování a celosvětového sucha. Později to bylo uvedeno na pravou míru s tím, že jde o zcela běžný stav, kdy část těchto vodopádů v létě prostě nemá dostatek vody jako v době děšťů a že bylo toho snímku jen zneužito ekoteroristy. To jsou argumenty které pak snižují hodnověrnost všeho ostatního snažení a odlišují ekology od ekoteroristů.

A že se to začíná pomalu řešit je vidět i třeba na tom, že velké firmy nyní čelí soudům za zničená zdraví i životy dětí z chudých zemí s nerostným bohatstvím, kde právě hlavně děti pracují v nevyhovujících podmínkách. NAvíc je možno se domnívat že se to zdaleka netýká jen ve článku jmenovaných firem a že mnoha uživatelů majícím každý rok telefon nový, toto vůbec nevadí. Hlavně mít se čím pochlubit.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/technologicti-giganti-celi-zalobe-za-nakup-krvaveho-kobaltu-z-konga-85276

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #301 kdy: 26.12.2019, 09:55 »

A to ještě od nového roku vyrobená auta v EU budou zapisovat jakou řidič jezdí spotřebu ať to bude benzin,nafta nebo u elektromobilů spotřebovaná energie.
Pak záleží co budou do budoucna s tím dělat? Snižovat počet jízd, zvyšovat za vyšší spotřebu pojištění a pod...
Ještě to bude zajímavé, proč to tak vehementně chtějí sledovat u jednotlivých majitelů! podivej
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #302 kdy: 26.12.2019, 10:23 »

Po roce 2031 bude lidstvo čelit ničivým dopadům změny klimatu. Aby se tyto dopady alespoň zmírnily, tak je potřeba začít hned výrazně snižovat spotřebu (nejen elektrické energie) a sázet vhodné stromy, každý strom bude potřeba.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Jan Hájek
*
Offline Offline



Prostě .... HÁJEK!


WWW
« Odpověď #303 kdy: 26.12.2019, 11:04 »

Po roce 2031 bude lidstvo čelit ničivým dopadům změny klimatu. Aby se tyto dopady alespoň zmírnily, tak je potřeba začít hned výrazně snižovat spotřebu (nejen elektrické energie) a sázet vhodné stromy, každý strom bude potřeba.
Čím více CO2,  tím více zeleně (NASA nárůst zeleně o 5% za 20 let),  čím více zeleně, tím více vody ve vzduchu, čím více par v atmosféře, tím méně slunce ohřívá planetu a bude stoupat zasněžení na pólech. Pak bude stačit jedna dvě sopky, nebo pokles sluneční aktivity (teď se nacházíme v maximu) a máme tu dobu ledovou.
Dobu ledovou zvládnou pouze ti, kteří budou schopní produkovat energii v prostředí s nízkými teplotami, bez tekoucí vody a minimem slunečního světla.

Doporučuji např. přednášku Petr Pokorný - Současná klimatická změna v perspektivě posledních staletí.
,  ale i jiné články třeba na Osel.cz, teď se mi líbil třeba: Ekologické Supermaso připravené buněčným zemědělstvím 

Špatné na státu je to, že je pro malou hlučnou (nebo bohatou, či vlivnou) skupinu možné ovlivnit to, kam půjdou peníze lidí, kteří by s tím jinak nesouhlasili.
No a pokud ti co rozhodují, nenesou následky za svoje špatné rozhodnutí, rozhodují se na základě zjednodušující ch zkratek, protože kdyby to dlouho studovali, stejně jejich chybu zaplatí jiní.

Elektroauta jsou drahá a mohou si je dovolit pouze lidé bohatí, ať stojí co stojí. Střední třída by je chtěla také, ale přijdou jí drahá a tak přichází s nápady na dotace, kdy cenu budou snižovat chudí, kteří budou platit spotřební a ekologické daně za ne-ekoauta, co si mohou dovolit vlastnit a provozovat.

Byl bych pro fér soutěž bez handicapů typu spotřební, silniční či daně z přidané hodnoty.
Prosadilo by se to ekonomické.

 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jan Hájek +420 737 246 347  jan.hajek@dehn.cz  honza@elektrika.cz
KníŠka 2.0 a SW na ČSN EN 62305-2 ZDARMA!
www.kniska.eu
Pokud váš problém souvisí s mým příjmem, rád ho pomůžu vyřešit!
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #304 kdy: 26.12.2019, 11:50 »

Dnes jsem zhlédl v TV nějaký dokument ohledně prehistorickýc h váškám, které měli cca  cm rozpětí křídel a další podrobnosti... .
Jen chci napsat, že když žili tyto obří vášky (cca 420  mil. let nazpět),  mělo ovduší asi 31% kyslíku oproti dnešním cca 21% . Člověk by v takovém silném kyslíkovém vzduchu (31%)žil několik minut!!Pak by zemřel!
Dnes kyslík produkují především pralesy, které se ničí ....
Málo je špatně a moc také!

Každá doba má asi své, co potřebovala ke svému rozkvětu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #305 kdy: 26.12.2019, 11:58 »


Kamarádi, mám recept!
Zastavte hédonickou adaptaci v lidech a přestaneme vyvíjet nové.

To bude zaručeně fungovat.
Budeme jezdit na kole, na koních, chodit pěšky ...
Ale jak plošně ovládnout ten chtíč? Který je motorem ekonomiky?  Šok
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Stran: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.056 sekund, 23 dotazů.