Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 [3] 4 5 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?  (Přečteno 46850 krát)
Milan Dupal
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline




« Odpověď #36 kdy: 13.10.2014, 14:09 »

Juraj Rojko: "5x6 e-mobil"  Úsměv

Ačkoliv fandím nasazení elektřiny stejně jako Saturninův pradědeček, tak v oblasti elektromobilit y mi reálný a praktický pohled nedovoluje za současného stavu technologií akumulace el. energie moc optimizmu. Snad kromě velmi úzké oblasti využití a finančně nazávislých fandů nemá dnes elektromobilit a přes mocný lobbing v porovnání se spalovacími motory šanci.

Z mého pohledu nastane čas na zamyšlení nad koupí elektromobilu až na jedno nabití ujedu přes 1000km, nabití bude trvat cca 5 min, nabíjecí stanice a soustavy budou kompatibilní a doustupné kdekoliv a kdykoliv v rámci Evropy, akumulátory vydrží bez výrazné ztráty kapacity ekvivalent najetí 500 000km, budu moci ve vozidle používat bez omezení topení i chlazení...
Další reálný symptom ke změně mého náhledu je (bohužel dost pravděpodobná) eskalace mezinárodní situace a uzavření ropných kohoutů a nárůst cen nad hodnotu, která by mne donutila povznést se nad výše zmíněné nedostatky elektropohonu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #37 kdy: 13.10.2014, 14:24 »

a

(Zde někdo nečetl pravidla! To musí někdo opravit a opozdí to zveřejnění!) za konstruktivni poznamky  poklona
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #38 kdy: 13.10.2014, 14:31 »

Elektromobilit a zatím přesvědčila moji dceru. Dojezd cca 15 km po ideální rovině na zpevněném povrchu, maximálka na rovince cca 8 km/hod, nabíjení 12 hodin jednofázově  Škleb a cena nové baterie cca 500 Kč, bez vytápění.
Mě zatím nepřesvědčila, neb konstruktér tohoto evozidla nemyslel na to, že chlap může mít i 110 kg a na něj by tato evozítka musela být tři, aby jej uvezla  Smích


* 20140805_155915.jpg (305.34 KB, 1004x753 - prohlédnuto 378 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #39 kdy: 13.10.2014, 17:58 »

Pavle, když nevěříš mě, tak jim uvěříš?
Psal jsem, že s elektromobilit ou vlastně nemám nic společného (kromě několika rekordů) ale jsem obklopen dlouhodobými uživateli již několik roků. Podle toho co zde čtu, tak jsem lhář já i oni. Nebo někdo jiný je úplný mimoň.

Vezmu tedy kameru a položím jim otázky co si myslí o lidech s předešlími tvrzeními. Někdy mi to zde připadá jako hádka zda by nebylo lepší zrušit měkké a tvrdé iy a zachovat pouze jediné.
 blboune

Mirku, není potřeba se čertit.
Psal jsem, že bych uvítal názory "DLOUHODOBÝCH" uživatelů. Nechci slyšet názory lidí, kteří se živí prodejem nebo reklamou. Takové názory mě opravdu nezajímají, nevěřím jim.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #40 kdy: 17.10.2014, 21:16 »

Pavle, když nevěříš mě, tak jim uvěříš?
Psal jsem, že s elektromobilit ou vlastně nemám nic společného (kromě několika rekordů) ale jsem obklopen dlouhodobými uživateli již několik roků. Podle toho co zde čtu, tak jsem lhář já i oni. Nebo někdo jiný je úplný mimoň.

Vezmu tedy kameru a položím jim otázky co si myslí o lidech s předešlími tvrzeními. Někdy mi to zde připadá jako hádka zda by nebylo lepší zrušit měkké a tvrdé iy a zachovat pouze jediné.
 blboune

Vzhledem k tomu, že se tento píspěvek týkal mé reakce, chtěl bych upozornit na to, že jsem nikoho lhářem nenazval a jako úplný mimoň se taky necítím, naopak bych řekl, že jsem odpověděl přesně na dané téma. Mám z tzv.elektromob ility i kladné zkušenosti z letošního roku, ale na to se tu nikdo neptal.  Smutek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #41 kdy: 17.10.2014, 21:43 »


Byli jsme dnes v Trenčíně ale Jirku Vlka ani Jaromíra Marušince jsem již nezastihl. Jeden tam byl Teslou druhý elektrickým Super Elem. Jirka mě napsal, že musel odjet na konferenci do Berlína. Tou Teslou.
Berlín je z Brna 600km. Z Trenčína ještě dál. Jak tam asi chce dojet? Když je to tak nanic? Tedy on v tom Berlíně již je. A pojede zpět.
Vidím, že někteří elektromobil mají a roky je užívají a druzí ho nemají a stále zdůvodňují, co vše je špatně. Já na Teslu nemám peníze, proto mám obyčejnou čmoudící škodovku. Ale o efektivitě provozu nepochybuji. Možná je to také tím, že jsem s elektromobilem pár tisíc km najel v létě i zimě.

Jak je tedy možné, že na jedné straně se něčemu nevěří a na straně druhé to někdo prakticky provádí? Asi bude zakopaná kočka v tom, že ten, kdo nevěří je pohodlný a nebude se pro nic za nic honit za pravdou. Stačí mu číst noviny a ty mají přece vždy pravdu. A ten kdo to prakticky používá, to mu je to jedno, co si myslí ten novinový povaleč. Mává rukou a říká "ať nevěří jeho problém".

A já jsem mezi těi dvěma skupinami.  zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #42 kdy: 17.10.2014, 22:16 »

No vidíš, já zas hovořil s dvěma, kteří na Teslu jistě mají, provozní náklady je nezajímají atd.,  přesto jsem se od obou dočkal odpovědi, že nejsou tak bohatí aby si mohli dovolit vyhodit tolik peněz za starosti a nepohodlí s elektromobilit ou spojené, celkem by mne pro objektivnost zajímalo za jak dlouho se Teslou dá ujet 600km, s natankovaným čmouďákem si dejme referenci se svačinkou a třemi čůráními 6,5hodiny.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #43 kdy: 17.10.2014, 22:24 »

No vidíš, já zas hovořil s dvěma, kteří na Teslu jistě mají, provozní náklady je nezajímají atd.,  přesto jsem se od obou dočkal odpovědi, že nejsou tak bohatí aby si mohli dovolit vyhodit tolik peněz za starosti a nepohodlí s elektromobilit ou spojené, celkem by mne pro objektivnost zajímalo za jak dlouho se Teslou dá ujet 600km, s natankovaným čmouďákem si dejme referenci se svačinkou a třemi čůráními 6,5hodiny.
Jirka má otestován dojezd se svou Teslou roadster 200km při rychlosti 200km/hodinu. A to se se snižováním rychlosti dojezd rapidně zmenšuje. Mohl ses ho zeptat sám, byl s námi na Strojíráku s Teslou celý týden.


přesto jsem se od obou dočkal odpovědi, že nejsou tak bohatí aby si mohli dovolit vyhodit tolik peněz za starosti a nepohodlí s elektromobilit ou spojené,
Ale taky o tom jen slyšeli, že? To je stále stejná písnička dokola. Ať si to pujčí na měsíc a budou mluvit jinak.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #44 kdy: 17.10.2014, 22:41 »

To je oproti průměrnému čmoudu dost málo, s tím snad souhlasíš, znovu se tedy ptám v čem je elektromobil výhodnější (celkové náklady na pořízení a provoz, ekologie, sbalíš na něj víc bab a já už nevím co).
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #45 kdy: 17.10.2014, 22:44 »

Jirka má otestován dojezd se svou Teslou roadster 200km při rychlosti 200km/hodinu. A to se se snižováním rychlosti dojezd rapidně zmenšuje. Mohl ses ho zeptat sám, byl s námi na Strojíráku s Teslou celý týden.

Ale taky o tom jen slyšeli, že? To je stále stejná písnička dokola. Ať si to pujčí na měsíc a budou mluvit jinak.
Jeden z nich s ním v Rakousku v rámci poznání nového najezdil dost.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
David Hruda
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #46 kdy: 17.10.2014, 22:46 »

Ale o efektivitě provozu nepochybuji.
Já ano a myslím, že po sečtení všech čísel oprávněně.
Ani to dnes jinak být nemůže, nejsou to auta vyráběná v milionových sériích, technologie je ve fázi vývoje atd.
Určitě mají budoucnost, dnes je to ale jen rozmar pro ty, co na to opravdu mají zdroje (finanční).
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy...
Smluvní partner společnosti EG.D
Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika
Jih ČR
www.elektro-hruda.cz
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #47 kdy: 17.10.2014, 23:13 »

Diskuze o elektromobilec h se skoro vždy zvrtne, škoda, člověk by se mohl dozvědět spoustu zajímavých věcí.  Smutek 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #48 kdy: 18.10.2014, 07:35 »

To je oproti průměrnému čmoudu dost málo, s tím snad souhlasíš, znovu se tedy ptám v čem je elektromobil výhodnější (celkové náklady na pořízení a provoz, ekologie, sbalíš na něj víc bab a já už nevím co).
Rozhodně v tom mám najeto víc, než zde diskutující a je to dost abych si mohl udělat alespoň nějaký obrázek. Proto tak zaníceně mluvím.
Objeď s elektromobilem republiku, překonej několik rekordů, vyzkoušej funkce a hranice možností, půjčuj to ostatním a uvidíš sám.

Myslím, že vše již bylo napsáno. Dokonce i natočeno. Ha!
Vidíš! Dobrý nápad! Kouknu do archívu!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #49 kdy: 18.10.2014, 09:56 »

No zážitky mášjistě hezké, ale nikde nevidím argument výhody eauta pro běžný provoz, osobně mám rád vyhlídkové lety balonem, ale praktický provoz vylučuji (i když je u nás více balonářů nežli elektromobilis tů).
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #50 kdy: 18.10.2014, 10:11 »

No zážitky mášjistě hezké, ale nikde nevidím argument výhody eauta pro běžný provoz, osobně mám rád vyhlídkové lety balonem, ale praktický provoz vylučuji (i když je u nás více balonářů nežli elektromobilis tů).
Nejezdil jsem elektromobilem proto abych sbíral argumenty pro tebe ale pro sebe. Pokud se do toho prostředí opravdu ponoříš, pochopíš. Pokud čekáš na orazítkované jistoty na vysvědčení tak to si ještě opravdu počkáš. Ale nic si z toho nedělej. Mám hodně kamarádů, kteří odmítali, navigace a jezdili podle papírové mapy, cd a nevzdávali se vinylu, mobilní telefony a posílali telegramy, automatickou převodovku a libovali si v onanii řadící páky ale vlastně i já jsem byl v roce 1997 za idiota, když jsem tvořil první internetové stránky.

Všechno má svůj vývoj. A mám pocit, že je to jakési dejavuee. Na začátku jsou vždy příznivci a pochybovači. Tedy nic osobního ale jsem zastánce optimismu, než neustálého odporu ke všemu jinému.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #51 kdy: 18.10.2014, 10:23 »

Tedy nic osobního ale jsem zastánce optimismu, než neustálého odporu ke všemu jinému.

Ber to tak, že každý je nějaký.
Z tvých neustálých reakcí začínám nabývat dojmu, že chceš prostě slyšet jen chválu a kladné názory.
Většinou píši "ale třeba se pletu". V tomto případě to vynechávám.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #52 kdy: 18.10.2014, 10:30 »

Ber to tak, že každý je nějaký.
Z tvých neustálých reakcí začínám nabývat dojmu, že chceš prostě slyšet jen chválu a kladné názory.
Většinou píši "ale třeba se pletu". V tomto případě to vynechávám.
V podstatě máš pravdu. Co téma, samé stěžovaní. Vše je nanic. Jen skepse a žumpa. Proto se nedívám na tv, protože jen když to pustíš slyšíš to stejné.
Pavle, pokud mi nevěříš, zkus zde napsat něco, co ti dělá radost a jsi z toho mile překvapen. zaručeně se najde někdo, kdo ti to znechutí a otráví tě.
A toto je také důvod, proč hodně lidí sem nechce nic psát.

A teď se utrhne lavina proč je nutné se utopit v pesimismu.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #53 kdy: 18.10.2014, 10:38 »

Tedy nic osobního ale jsem zastánce optimismu, než neustálého odporu ke všemu jinému.

V tomto jsme na tom stejně. Rád využívám moderní technologie, ale jen v takové míře, která je pro mne příjemná a užitečná. Nechci se stát otrokem toho, co mi má sloužit. Tedy pokud si už někde zapnu navigaci, tak jen proto, abych našel konkrétní adresu v neznámém místě, nebo abych věděl přibližný čas dojezdu tam, kde cestu znám. Tedy nesoustředím se na to, co mě překáží a štve, ale jen na to co je pro mě přínosné, tedy pozitivní.
Eauto, byť je v této chvíli díky prvotní investici jen v rovině snové, pro mě představuje jeden z dalších cílů. Tedy těším se, až se povede stlačit cenu za tato eauta na takovou úroveň, na kterou se mi podaří dosáhnout a splnit si jeden z cílů, nebo vlastně snů.
Osobně jsem byl z jízd v několika eautech nadšen a přiznávám, že pokud k tomu budu mít příležitost, nenechám si ji utéct.
Některé z dnešních nedostatků eaut, jistě vývojáři v dohledné době odstraní, nebo minimalizují ,ale  i k tomu je zapotřebí nadšenců, kteří si eauta kupují, protože se vlastně stávají podporovateli těchto vývojářů i celého odvětví. Bez poptávky, by nemohla být ani nabídka a investice do dalšího vývoje.
I proto jim fandím a i díky nim se jednou jistě sám dočkám vlastního tichého bezčmouda v rodině.  tanecek

Tedy jestli mě o něčem elektromobilit a nepřesvědčí, je asi to že jde o slepou cestu ve vývoji a pouhou hračku pro bohaté.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Stran: 1 2 [3] 4 5 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.062 sekund, 22 dotazů.