Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 4 5 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?  (Přečteno 47020 krát)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #18 kdy: 11.10.2014, 21:29 »

Ale myslím, že účelem diskuse není si dokazovat nebo vyvracet shodu (i když to tady vesele hodně lidí bere jako základ). Tedy jsi zaslepený fanoušek přírody a vůbec netušíš co jí škodí víc.
Tak z jiného soudku, v Rakousku jsem byl dvakrát eautem málem přejet, jelikož måm na silnici zažité reflexy (auto vrčí, pozor),  pro zvěř to bude obdobné, sice nebude trpět hlukem, ale o to více bude nehod, tuším řešení v reprácích simulujících hluk, nicméně ty něco vezmou a dojezd se sníží.
Navíc spalovací motory procházejí natolik rychlým vylepšováním, že limuzína ředitele bere to co rodinévozítko před pár lety, jaký je tedy nyní a ptal jsem se stejně před lety důvod pořízení eauta?.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #19 kdy: 11.10.2014, 21:52 »

Nějaké vidím: zpoplatněné vjezdy do velkých měst, kdy euta neplatí (někdy ale i CNG). Rozvoz něčeho v rámci města, kdy mám na "nádrž" možnost objet celou denní dávku s bohatou rezervou, mám možnost, kam postavit auto na nabíjení, ideální by bylo automatické najetí a připojení na nabíječku...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #20 kdy: 11.10.2014, 22:02 »

Ano, rozvoz pošty, obědů a pod. proč ne, pokud to pro provozovatele bude zajímavé, což ale asi prozatím není.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #21 kdy: 12.10.2014, 19:35 »

Otázka zní, v čem mě nikdy nepřesvědčí. Odpověděl bych asi, že mě nepřesvědčí o ekologičnosti a ekonomické návratnosti v dnešní podobě.
Jsem momentálně odpůrcem toho, co se okolo této oblasti děje, je to částečně až fanatismus, neznamená to ale, že se mě elektromobilit a jako taková nezamlouvá. Jsem přesvědčen, že až se vyřeší problém bezpečného a dostatečného zdroje, dojde k velkému rozšíření elektromobilů a různých jiných vozítek. Prostě, technologie se mě líbí, její propagace a mediální kampaň nelíbí.  Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #22 kdy: 12.10.2014, 20:38 »

Tak z jiného soudku, v Rakousku jsem byl dvakrát eautem málem přejet, jelikož måm na silnici zažité reflexy (auto vrčí, pozor),  pro zvěř to bude obdobné, sice nebude trpět hlukem, ale o to více bude nehod, tuším řešení v reprácích simulujících hluk, nicméně ty něco vezmou a dojezd se sníží.
Myslím, že jsi zaspal dobu. Zvuk elektromobilu je vyřešen cca dva roky. Tedy žádná novinka. Jen ti něco uniklo.


Navíc spalovací motory procházejí natolik rychlým vylepšováním, že limuzína ředitele bere to co rodinévozítko před pár lety, jaký je tedy nyní a ptal jsem se stejně před lety důvod pořízení eauta?.
Gramofony, dálnopisy a faxy také prošly skvělým vylepšením ...

Nějaké vidím: zpoplatněné vjezdy do velkých měst, kdy euta neplatí (někdy ale i CNG). Rozvoz něčeho v rámci města, kdy mám na "nádrž" možnost objet celou denní dávku s bohatou rezervou, mám možnost, kam postavit auto na nabíjení, ideální by bylo automatické najetí a připojení na nabíječku...
Asi tak. Existují lidé, kterým jejich "čmoud" doma reziví, protože jezdí jen elektromobilem . A několik je z Brna.

Prostě, technologie se mě líbí, její propagace a mediální kampaň nelíbí.  Úsměv
Sám tomu fandím. Na Teslu, která by měl mnou požadovaný dojezd nemám (přiznám to),  ale u další výměny auta už bude situace zase zcela jiná. A kampaně? Toho si nevšímám. Elektromobilit a se nás téměř nedotýká, je to mašinérie většinou energetik.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #23 kdy: 12.10.2014, 23:54 »

V prvni rade je potreba pochopit, ze zatim co benzin je zdrojem energie, je akumulator eauta jenom zasobarnou energie, kterou bylo zapotrebi vyrobit nekde jinde. S tim souvisi cela rada problemu. Dokud budete mit to eauto jenom vy, muzete se tesit z levneho provozu (duplem kdyz to nabijite na nabijecce u zamestnavatele). Ale pokud by vsichni vasi sousedi meli stejne eauto a chteli pres noc nabijet doma, rekl bych ze by nastal docela hodne vazny pruser. 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #24 kdy: 13.10.2014, 04:43 »

Nikdy neříkej nikdy  podivej  na zdravi

Přijde doba, kdy budou FVE na každém přístřešku, o střechách nemluvě. Tedy bude i zdroj čisté energie. Předpokládám,  že budou i kvalitnější způsoby akumulace této energie, včetně příznivější nákupní ceny.  Ta doba nemusí být tak vzdálena.  Zatim je elektromobilit a v začátcích.  Dejme ji šanci. Možná bude akumulátorovna běžnou součástí paneláků,  jako kdysi prádelny,  sušárny a kočárkárny. Kdo z nás ví co bude za pár let. Vývoj nezastavíme.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #25 kdy: 13.10.2014, 06:32 »

Myslím, že jsi zaspal dobu. Zvuk elektromobilu je vyřešen cca dva roky. Tedy žádná novinka. Jen ti něco uniklo.

Gramofony, dálnopisy a faxy také prošly skvělým vylepšením ...



Nicméně jejich nástupce mobil nabídl něco navíc, do té doby nevídaného, eauto pokud nebude létat bude pořád (v příštích desetiletích) automobilem drahým v relaci s jeho užitnou hodnotou.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #26 kdy: 13.10.2014, 06:47 »

Nicméně jejich nástupce mobil nabídl něco navíc, do té doby nevídaného, eauto pokud nebude létat bude pořád (v příštích desetiletích) automobilem drahým v relaci s jeho užitnou hodnotou.

Ano. Ale i prvni mobily vychazely neskutečně draho, stejně jako vlastní volání v té době. Osobně v tom vidím velkou podobnost.   Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #27 kdy: 13.10.2014, 07:20 »

V prvni rade je potreba pochopit, ze zatim co benzin je zdrojem energie, je akumulator eauta jenom zasobarnou energie, kterou bylo zapotrebi vyrobit nekde jinde. S tim souvisi cela rada problemu. Dokud budete mit to eauto jenom vy, muzete se tesit z levneho provozu (duplem kdyz to nabijite na nabijecce u zamestnavatele). Ale pokud by vsichni vasi sousedi meli stejne eauto a chteli pres noc nabijet doma, rekl bych ze by nastal docela hodne vazny pruser. 

Myslím, že se rozumí oč jde. Síť nabíječek roste a to nejen pouze stanicemi ale samozřejmě i rezervovaným příkonem. Obavu z takového blackoutu nemám, protože má jednak každý soused svůj omezující jistič a hlavně nemá na to euto. Až bude mít všeho dostatek, bude zase situace jiná.

Apropo to, že se nabije energii u svého zaměstnavatele za 50 Kč je otázkou jakéhosi bonusu. Zda stravenky nebo dobití je asi jedno.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #28 kdy: 13.10.2014, 07:42 »

Otázka zní, v čem mě nikdy nepřesvědčí. Odpověděl bych asi, že mě nepřesvědčí o ekologičnosti a ekonomické návratnosti v dnešní podobě.
Jsem momentálně odpůrcem toho, co se okolo této oblasti děje, je to částečně až fanatismus, neznamená to ale, že se mě elektromobilit a jako taková nezamlouvá. Jsem přesvědčen, že až se vyřeší problém bezpečného a dostatečného zdroje, dojde k velkému rozšíření elektromobilů a různých jiných vozítek. Prostě, technologie se mě líbí, její propagace a mediální kampaň nelíbí.  Úsměv

Chtěl jsem také něco napsat, ale po přečtení příspěvku kolegy Alina vlastně ani nemám co bych dál napsal. Vystihl vše, co mám na srdci ohledně elektromobilit y.
Elektromobilit a mě nepřesvědčila ještě v ničem.
Zatím všude vidím jen diskuse s výrobci a prodejci. Zajímali by mě názory dlouhodobých uživatelů.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #29 kdy: 13.10.2014, 07:50 »

Někde ho tady psal kolega Žabka, ale bylo to jen k elektroskůtru.

Pak by bylo možná zajímavé se zeptat na Pryglu (Brněnské přehradě),  i když to není úplně typický příklad...  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #30 kdy: 13.10.2014, 08:38 »

V současnosti je to spíš záležitost nadšenců, co neví kam s penězi a firem, které se chtějí tvářit eko.
I když se mi líbí všechny výhody elektromotoru, dokud bude užitná hodnota elektrovozítka nízká a cena pořizovací kvůli akumulátorům převyšovat konvenční auto včetně PHM ns celý jeho život, sotva o něj projeví faktický zájem jiné, než shora zmiňované skupiny.
Už jsem to kdysi psal, měl jsem možnost jezdit s pick-upem favorit na baterky i s elektrickou Betou, nebylo by to špatné na dojíždění do práce, kde si to člověk dobije, ale už tenkrát to bylo dražší vozítko jak oktávka v dehtu, s nižší užitnou hodnotou...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #31 kdy: 13.10.2014, 10:59 »

Chtěl jsem také něco napsat, ale po přečtení příspěvku kolegy Alina vlastně ani nemám co bych dál napsal. Vystihl vše, co mám na srdci ohledně elektromobilit y.
Elektromobilit a mě nepřesvědčila ještě v ničem.
Zatím všude vidím jen diskuse s výrobci a prodejci. Zajímali by mě názory dlouhodobých uživatelů.
Pavle, když nevěříš mě, tak jim uvěříš?
Psal jsem, že s elektromobilit ou vlastně nemám nic společného (kromě několika rekordů) ale jsem obklopen dlouhodobými uživateli již několik roků. Podle toho co zde čtu, tak jsem lhář já i oni. Nebo někdo jiný je úplný mimoň.

Vezmu tedy kameru a položím jim otázky co si myslí o lidech s předešlími tvrzeními. Někdy mi to zde připadá jako hádka zda by nebylo lepší zrušit měkké a tvrdé iy a zachovat pouze jediné.
 blboune
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #32 kdy: 13.10.2014, 12:00 »

Obecně problém spatřuji v palivech a ve zdrojích, které se v současnosti používají.
Např. fosilní paliva při současné spotřebě v dohledné době na Zemi dojdou nebo jich bude tak málo, že jejich cena bude vysoká.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Tomáš Žabka
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #33 kdy: 13.10.2014, 12:31 »

Někde ho tady psal kolega Žabka, ale bylo to jen k elektroskůtru.

Pak by bylo možná zajímavé se zeptat na Pryglu (Brněnské přehradě),  i když to není úplně typický příklad...  Mrknutí

Chtěl jsem také něco napsat, ale po přečtení příspěvku kolegy Alina vlastně ani nemám co bych dál napsal. Vystihl vše, co mám na srdci ohledně elektromobilit y.
Elektromobilit a mě nepřesvědčila ještě v ničem.
Zatím všude vidím jen diskuse s výrobci a prodejci. Zajímali by mě názory dlouhodobých uživatelů.

Jsem dlouholetý uživatel elektro skútru, pokud máte konkrétní dotazy mohu napsat konkrétní odpovědi. Jinak můj příspěvek na elektrika je zde http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,30792.msg237257.html#msg237257

Další informace z mých zkušeností a zkušeností dalších uživatelů najdete na www.hybrid.cz diskuzní fórum, nejvíc uživatelů má A600 a nebo A300. Tam najdete reálné zkušenosti s oblasti elektro skútrů. Bohužel co se týče aut, tak s těmi nikdo z nás zatím zkušenosti nemá, naše stroje jsou číňani a tomu odpovídá i kvalita, ale po vyladění spojů, doplnění chladičů atd. stejně zbudou problémy se kterýma se musí potýkat každý elektromotorys ta.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vše se dá nějak vyřešit, vždy jde jen o to najít optimální řešení daného problému.
Projektant a revizní technik E1A, E1B.
http://www.zabka-revize-projekce-elektro.cz/
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #34 kdy: 13.10.2014, 13:04 »

Já myslím, že otázky na toto téma jsou tady opakovaně špatně pokládány. Je jasné, že momentálně ještě doba elektromobilů nenastala, ačkoli někteří nadšenci si myslí opak. Buďme jim vděčni za prošlapávání slepých uliček a i těch neslepých. Osobně si myslím, že dokud nedojde k výraznému pokroku ve skladování el. energie, tak globální přechod od uhlovodíků k elektronům je nereálný. Pokud chce pan Minařík optimističtějš í odpovědi, tak by měly směřovat více do budoucnosti. Něco ve smyslu: Doufáte, že doba elektromobilů přijde co nejdříve? Těšíte se na svůj první elektromobil? Jaké parametry očekáváte od pro vás použitelného eauta? (Omlouvám se za více otázek v jednom příspěvku.  Mrknutí ) Pak možná i pan Hudec napíše alespoň trochu kladnou odpověď. Já osobně mám v garáži kabel 5x6 ukončený na zdi v krabici a v rozvaděči na svorkách je u něj napsáno e-mobil. Tak uvidíme, třeba se ještě dožiju toho, že jednou zapojím oba konce.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Hynek Havliš
*
Offline Offline



Automatizace


« Odpověď #35 kdy: 13.10.2014, 13:45 »

Já bych tedy na otázku V čem vás elektromobilit a nikdy nepřesvědčí? odpovědět neuměl. Nikdy neříkej nikdy. Nicméně asi nejen pro mě je tato varianta zatím zcela nedosažitelná cenově.

Co tady ale myslím ještě nepadlo
1 - zatím je asi dost málo servisů, které by uměly elektromobily opravovat a dlouho nebude dost odborníků, kteří by to zvládli

2 - nabíjení (ani dnes, když není elektřina daněna jako palivo) taky není zadarmo. Z článku o Tesle ...Kilometr jízdy ho tak vyjde asi na dvacetník. "Kdybych nabíjel ze sítě, kilometr jízdy by mě při ceně elektřiny 5 korun za kilowatthodinu stál osmdesát haléřů až korunu dvacet," vypočítává... (zdroj si lze vyhledat vložením tohoto textu do Google). Za 2 KČ/km za palivo dnes úsporná auta na benzín/naftu jezdí. Úspora je tedy nyní v řádu desítek procent ceny paliva. Uvážíme-li, že náklady na palivo tvoří např. 25-40% ceny za provoz vozidla, tak finanční úspora za provoz nakonec není tak zajímavá.

3 - O co je ekologičtější spálit litr nafty se 40% účinností v motoru, než spálit kilogram uhlí se 40% účinností v elektrárně, 90% účinností ho přenést k autu, 90% účinností nabít a pak s 90% účinností spotřebovat? Čísla berme jen orientačně, nicméně 0,4*0,9*0,9*0,9=ca 0.3. Jako je jasné, že lze elektřinu vyrábět i jinde a jinak, ale myšlenka zůstává.

4 - elektromobily budou mít možná o něco menší servisní náklady (chybí zapalování, rozvody, výfuky...). Zase mají navíc akumulátor. Jak bude akumulátor fungovat po osmi letech provozu, na to bych si na základě svých zkušeností nevsadil.

Takže si myslím, že doba elektromobilů teprve přijde, jako teď pomalu přichází doba rozumně fungujícího LED osvětlení.

A na závěr ještě jednu myšlenku. Akumulátory dnes mají a asi ještě dlouho budou mít ve srovnání s chemickými palivy velice špatný poměr kWh/kg. Takže, co takhle elekřinou vyrábět vodík, ten si vozit v nádrži a z něj pak v palivovém článku vozidla vyrábět elektřinu:)? Dobře vím, že tohle má celou řadu omezení a technických problémů, nicméně se o podobných koncepcích začíná pomalu mluvit a řešilo by to problém dojezdu a nabíjení.




Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 5 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.055 sekund, 22 dotazů.