Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 4 5 6 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?  (Přečteno 74679 krát)
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #18 kdy: 03.03.2012, 20:31 »

. . .  tak ti bude stačit rozvaděč se jednou zásuvkou 400V/32A a 7 zásuvek 230V. Nebo 2 zásuvky 400V/32A a dvě 230V/16A a jedna zásuvková skříň s 5ti zásuvkami 230V/16A. . . .
Hlavně zdůraznit dotyčnému dobrodinci, že každá ze zmiňovaných zásuvek musí mít svůj extra jistič. Aby vám nenabídli třeba dvě dvojzásuvky vedle sebe pro 4 auta.  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #19 kdy: 03.03.2012, 20:39 »

Hlavně zdůraznit dotyčnému dobrodinci, že každá ze zmiňovaných zásuvek musí mít svůj extra jistič. Aby vám nenabídli třeba dvě dvojzásuvky vedle sebe pro 4 auta.  Mrknutí
Pochopitelně to bude nutnost. Ale myslím, že dodavatelů rozvaděčů a zásuvkových skříní je mraky. Někteří dodávají jen škatule s neosazenými prvky, takže domontování jisitčů a přívodního kabelu by nebyl problém. Chránič by nebyl nutný, neboť by to neobsluhovala laická obsluha Úsměv,  ale byl by to staveništní rozvaděč Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #20 kdy: 03.03.2012, 20:49 »

Pokud ČEZ přislíbil pomoc, tak ten nápad s provizorní přípojkou kolegy Hasaly není úplně špatnej. Jak jsem psal tak u 90% benzinek na dalnici bude trafacka. Z větší části je území okolo dálnice ČEZu, takže tohle by neměl být problém.

 Koukal jsi Mirku na to co jsem psal kousek výš? Tím že potřebuješ o jednu zásuvku 230V míň, tak ti bude stačit rozvaděč se jednou zásuvkou 400V/32A a 7 zásuvek 230V. Nebo 2 zásuvky 400V/32A a dvě 230V/16A a jedna zásuvková skříň s 5ti zásuvkami 230V/16A. To by nemělo být tak složité.
 Až budeš vědět, kde budou euta mrtvá pro nedostatek energie, tak to chce najít těsně před tím odpočívadlo, benzíku a tam si od ČEZu nechat udělat provizorku.

Kluci díky, tak nějak jsem to odhadoval. Tak teď jak to dopadne v pondělí se zkušební jízdou.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Radim Strycharski
*
Offline Offline




« Odpověď #21 kdy: 03.03.2012, 21:10 »

Až budeš vědět, kde budou euta mrtvá pro nedostatek energie, tak to chce najít těsně před tím odpočívadlo, benzíku a tam si od ČEZu nechat udělat provizorku.
Taky je otázkou, jak těsně. Když se otočí vítr a začne pršet, může se dojezd zkrátit tipuju až o 15 %.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #22 kdy: 03.03.2012, 21:27 »

Petře Humpolec je blízko. iOn dojede dál...
Já bych to viděl tak, že jen s jednou zastávkou to zvládnete pouze želvím tempem, jako překážka plynulého provozu. A to potřebujete s jistotou dojet se všemi 8-9 auty, a ne že jich třetinu cestou odstavíte.
Takže to vidím na 2 zastávky, a v tom případě je Humpolec ideální. Ještě jednu takovou u VelMezu a je vystaráno.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #23 kdy: 03.03.2012, 21:51 »

Já bych to viděl tak, že jen s jednou zastávkou to zvládnete pouze želvím tempem, jako překážka plynulého provozu. A to potřebujete s jistotou dojet se všemi 8-9 auty, a ne že jich třetinu cestou odstavíte.
Takže to vidím na 2 zastávky, a v tom případě je Humpolec ideální. Ještě jednu takovou u VelMezu a je vystaráno.
Asi tak.
je to původní plán Petra Jahody. Přičemž jeden iOn pojede jako testovací již v pondělí.
Tedy zbývá osm.
Nabíjecí karusel vychází pro sedm vozů. Což bychom mohli nenápadně vmáčknout i to osmé.

Pokud už máme alespoň tuto představu můžeme jít pátrat po zásuvkách.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #24 kdy: 03.03.2012, 22:27 »

Sice si myslím, že tohle vůbec na dálnici nepatří, ale pokusím se být konstruktivní. Měli byste brát do úvahy i dvě další okolnosti. Zaprvé je Humpolec prakticky nejvyšší bod výškového profilu. Humpolec je tedy optimální zastávka, pokud tam vůbec dojedete. Zadruhé by bylo dobré optimalizovat nabíjení vzhledem k tomu, že je značně nelineární, jak jsem se dočetl. T.j. první trasa se 100% nabitým akumulátorem řekněme do toho Humpolce a pak dva další přískoky s akumulátory nabitými pouze částečně (~80%). V celkovém součtu by to mělo vyjít rychlejší než jedno nabíjení na 100%,  navíc s dojezdem na hraně. Tedy asi tak jak píše pan Fuk, pouze bych poradil nedobíjet v Humpolci a Valmezu doplna.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #25 kdy: 03.03.2012, 23:01 »

Sice si myslím, že tohle vůbec na dálnici nepatří, ale pokusím se být konstruktivní. Měli byste brát do úvahy i dvě další okolnosti. Zaprvé je Humpolec prakticky nejvyšší bod výškového profilu. Humpolec je tedy optimální zastávka, pokud tam vůbec dojedete. Zadruhé by bylo dobré optimalizovat nabíjení vzhledem k tomu, že je značně nelineární, jak jsem se dočetl. T.j. první trasa se 100% nabitým akumulátorem řekněme do toho Humpolce a pak dva další přískoky s akumulátory nabitými pouze částečně (~80%). V celkovém součtu by to mělo vyjít rychlejší než jedno nabíjení na 100%,  navíc s dojezdem na hraně. Tedy asi tak jak píše pan Fuk, pouze bych poradil nedobíjet v Humpolci a Valmezu doplna.


Uvidíme co bude v pondělí, ale náš rekord je ve dvou lidech Karlovy Vary - Cínovec a to z kopce opravdu není.
Nejdelší cesta bez přerušení: 136,2 km (trasa Karlovy Vary, Cínovec)
http://elektrika.tv/electric-emotion/vyhodnoceni-electric-emotion-tour-2011
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jaromír Marušinec
« Odpověď #26 kdy: 03.03.2012, 23:17 »



Začl bych touto mapou http://www.pluginmap.eu a obvolej červené třífázové místa.
Když se k tomu přidá nějaká nedokončená stanice ČEZu, mělo by to vyjít.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #27 kdy: 03.03.2012, 23:22 »

Co se zkusit zeptat v průmyslových a logistických zónách kolem dálnice. (Humpolec, Jihlava, Velké Meziříčí, Bíteš, ..)

Ale je to zase o tom nabídnout jim za to něco... "Uděláme reportáž a v ní vás vychválíme, jak jste nás nechali nabít".....

S TS u čerpaček na dálnici bych tipl ve vztahu k ČEZu jeden problém a to že budou z 99% odběratelské. Takže tady ČEZ moc nepomůže.
Ale zase by nemusel být problém se z nich připojit výkonově, ale je to jednání s majitelem..... Ostatně jako ve všech variantách...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #28 kdy: 03.03.2012, 23:57 »

Musejí všichni nabíjet ve stejnou dobu na stejném místě?
Naprosto šílený nápad:
- z Prahy vyjede skupina aut (EUT)
- na prvním vhodném místě první zastaví a nabíjí
- na druhém vhodném místě druhé zastaví a nabíjí
- ...
...
- první vyjíždí nabité, "předjíždí ty",  co nabíjejí
- na jistém místě první zastavuje a dobíjí, ostatní jej postupně předjedou...
- podobně druhé a další...
....
- při vhodné volbě nabíjecích míst každé auto 2x nabíjí a do Brna přijíždějí současně...

Takový "Kulový blesk" byste nezorganizoval i?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #29 kdy: 04.03.2012, 06:53 »

Začl bych touto mapou http://www.pluginmap.eu a obvolej červené třífázové místa.
Když se k tomu přidá nějaká nedokončená stanice ČEZu, mělo by to vyjít.
Jarku díky, s tvou mapou se počítá.

Co se zkusit zeptat v průmyslových a logistických zónách kolem dálnice.
Ale je to zase o tom nabídnout jim za to něco...
S tím se také počítá.
Pokud by někdo chtěl zaplatit v tom také není problém. Jedno euto sežere 70Kč a dáme mu 100Kč za každé.

Musejí všichni nabíjet ve stejnou dobu na stejném místě?
Bohužel zatím máme jedinou rychlonabíječk u od Schracku (jedinou volnou v Evropě). A do Brna potřebujeme dojet současně. Jak jsem uváděl níže máme v plánu dobájeci karusel. mezitím co jedno se rychlodobíjí, druhé se pomalodobíjí. Ještě možná ČEZ vytáhne eso z rukávu, ale to nevíme.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #30 kdy: 04.03.2012, 19:37 »

No s tou mapou to nebude žádná obr kovbojka. Nechat jet auta samostatně a někde před Brnem na sebe počkat. A případně se dobít. A pak už může jet kolona 7mi eut. Na kdy je ten přesun plánován. Že bych si šel vyfotit 7 kusů ekologie Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Jozef BABJAK
« Odpověď #31 kdy: 05.03.2012, 06:50 »

Ako prvé mi napadlo osloviť prevádzkovateľ ov čerpacích staníc na trase, najmä tých veľkých, ktorý majú čerpacie stanice dostatočne husto už teraz, aby zaradili elektro-stojan medzi svoju stálu výbavu. To by bolo systematické riešenie, ak som správne pochopil, vy to ale potrebujete vyriešiť najmä rýchlo.

Samotná existencia otázky dáva jasný obraz o súčastnej pozícii elektromobilit y. Tak mi napadlo, ako komicky bude asi táto diskusia vyznievať niekomu, kto ju o 20 rokov vyhrabe z archívu.  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #32 kdy: 05.03.2012, 07:03 »

Ako prvé mi napadlo osloviť prevádzkovateľ ov čerpacích staníc na trase, najmä tých veľkých, ktorý majú čerpacie stanice dostatočne husto už teraz, aby zaradili elektro-stojan medzi svoju stálu výbavu. To by bolo systematické riešenie, ak som správne pochopil, vy to ale potrebujete vyriešiť najmä rýchlo.

Samotná existencia otázky dáva jasný obraz o súčastnej pozícii elektromobilit y. Tak mi napadlo, ako komicky bude asi táto diskusia vyznievať niekomu, kto ju o 20 rokov vyhrabe z archívu.  Smích
Aby to dávalo smysl, tak je chceme převézt právě na blížící se AMPER.
Jinak by jely na velkém návěsu.
Ale právě z toho historického milníku je potřeba zanechat stopu elektromobilní situace na kterou se bude jednou vzpomínat jako na období vinylových elpíček.

Ale ještě není nic jisté. Jsme s Jakubem a přáteli odhodlaní a do myšlenky se musí ještě vyjádřit majitelé souvisejících rekvizit. Tak uvidíme.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jozef BABJAK
« Odpověď #33 kdy: 05.03.2012, 07:10 »

Aby to dávalo smysl, tak je chceme převézt právě na blížící se AMPER.
Jinak by jely na velkém návěsu.

Tak tomu rozumiem. Ak by elektomobily mali na elektro-výstavu prísť na návese, bola by to tak veľká hanba, že by tam radšej ani nemali chodiť.  Jsem v rozpacích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #34 kdy: 05.03.2012, 07:22 »

...
Ale právě z toho historického milníku je potřeba zanechat stopu elektromobilní situace na kterou se bude jednou vzpomínat jako na období vinylových elpíček...
Jsou nadšenci, kteří se snaží vynilová elpíčka "vrátit, oživit..."

Jeden příbuzný jezdíval už před mnoha léty jako "profesionální řidič" (mimo jiné Š1202, 1203). Taky vzpomínal na doby, kdy počítali každou minutu, aby dojeli k benzínce dřív, než jim zavřou, počítali každý kilometr, aby dojeli,... A pro jistotu vozili nějaký ten kanystr...
Dnes by se tomu mohl někdo smát...

Třeba je to s těmi elektroauty "krok správným směrem" a dočkáme se taky masové podpory
Mě by se líbilo i něco jiného. Jaký je asi povrch auta? Jaké možnosti nám přinesou nanotechnologi e? Mohl by povrch auta fungoval jako FV panel? I kdyby dával jen nějakých 200W, pro některá využití, kdy auto jezdí jen krátké úseky a hodně stojí by to mohlo zajímavým způsobem zmenšit požadavky na návštěvy "elektropump"...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Jozef BABJAK
« Odpověď #35 kdy: 05.03.2012, 07:51 »

Mám v živej pamäti 4,5L bandasku určenú na umiestnenie v rezervnom kolese osobného auta. Na dlhšie cesty 20L. K tomu dve plastové krabice cca 10x25x40cm, jedna s náradím a druhá s náhradnými dielmi. Pod zadným sedadlom momentový kľúč a nové tesnenie pod hlavu. Dnes mám v aute štartovacie káble a sadu náhradných žiaroviek a mám pocit, že mám vysokon nadštandardnú výbavu.  Mrknutí

O tom, prečo súčastné elektromobily - aspoň tie "masovo" vyrábané stále nemajú na streche FV panely, som už niekoľkokrát uvažoval. Znie to logicky: idem do práce, 9 hodín stojí auto niekde na ulici, z toho možno 4-5 hodín na priamom slnku. Ničmenej, výstupný výkon s dostupnej plochy je patrne v porovnaní s kapacitou batérií tak smiešne malý, že výrobné a prevádzkové náklady FV nabíjačky sú neadekvátne možnému prínosu.

Potom mi ale prichádza na um otázka, či sú k niečomu dobré FV panely do áut umiestňované za čelné sklo a pripájané do zapaľovača.  Nerozhodný

Mimochodom, aké sú parametre - najmä rýchlosť - elektromobilu v "úspornom" režime? Ja len že na diaľniciach platí okrem maximálnej aj minimálna rýchlosť. Veľmi mi to pripomína ventil pod palivovou nádržou na motocykloch: otvorené-zatvorené-rezerva.  zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 5 6 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Chcete se svézt elektromobilem sami? Není problém, stačí sdělit zde!
 Víte, kde se nyní nachází náš elektromobil?
 Expedice Electric Emotion Tour dorazila v pořádku zpět
 Nový software ETS5 znamená více možností pro KNX
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.055 sekund, 23 dotazů.