Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 3 [4] 5 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?  (Přečteno 47034 krát)
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #54 kdy: 18.10.2014, 11:01 »

Ale to přece není vůbec o optimismu a pesimismu.
Je to o životních prioritách a potřebách.
To, co osloví mě, nemusí vůbec oslovit jiné.
Pokud někdo zakrněl již v době dřevěné, je to jen jeho problém. Tomu člověku to ale zřejmě vůbec nevadí a žije se mu parádně i bez jakýchkoli výdobytků moderní doby.

Budu někoho přesvědčovat, že jediné a daleko lepší je mít automobil vybavený automatickou převodovkou?
Budu někomu tlačit do hlavy, že jediné správné je hrát na nástroj značky Ibanez, který je zapojen do jedinečné zvukové aparatury Behringer?
Budu tvrdit sousedovi, že je dobré nebydlet v bytovce, ale jedinečné je postavit si rodinný dům?

Jak jsem již psal, elektromobilit a jde tak nějak daleko ode mne, neschází mi, nepotřebuju ji, její vývoj mi je zatím ukradený. Neznamená to však, že jsem pesimista.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #55 kdy: 18.10.2014, 11:02 »

Nechci se stát otrokem toho, co mi má sloužit.  Tedy nesoustředím se na to, co mě překáží a štve, ale jen na to co je pro mě přínosné, tedy pozitivní.

Děkuji.  poklona
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #56 kdy: 18.10.2014, 11:09 »

Asi nebudu zdaleka jediný, kdo novou techniku používá, využívá, ale nechci být "zkušebním technikem",  který si to pořídí v době, kdy to je ještě "drahé a nedokonalé",  ale naprosto drze si počkám, až si to koupí ostatní, upozorní na nedostatky, výrobce to vylepší, náklady na vývoj rozpustí do větší série a tak klesne cena...
Kdyby byli všichni jako já, trochu bychom ten rozvoj nové techniky přibrzdili...
Naštěstí jsou tu nadšenci a propagátoři...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #57 kdy: 18.10.2014, 13:56 »

Pokud je na otázku V čem vás elektromobilit a nikdy nepřesvědčí? požadována pozitivní odpověď plná nekritické chvály na elektromobilit u, pak opravdu nemám co říct. Možná by to chtělo trochu odstupu, odpočinku a získat zpátky nadhled a pohodu. Slibuji že s kritikou v této oblasti končím, ať je skutečnost jakákoli.   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #58 kdy: 18.10.2014, 14:29 »

Pokud je na otázku V čem vás elektromobilit a nikdy nepřesvědčí? požadována pozitivní odpověď plná nekritické chvály na elektromobilit u, pak opravdu nemám co říct. Možná by to chtělo trochu odstupu, odpočinku a získat zpátky nadhled a pohodu. Slibuji že s kritikou v této oblasti končím, ať je skutečnost jakákoli.   
Rozumím, máte pravdu. Zkusím zachyt živé elektromobilis ty ať zde nejsem špatným přenašečem. Venku je dnes krásně!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Zdeněk Mazač
*
Offline Offline




« Odpověď #59 kdy: 19.10.2014, 22:47 »

Chtěl jsem také přispět, ale tohle je snášení argumentů jedné i druhé strany, každá tvrdě hájí své stanovisko, z toho si nelze vzít nic poučného.
Copak nemáte ve svém okolí lidi, co musí mít to nejnovější, to nejlepší apod. i když to ani pořádně nevyužijí, ale nikdy nepřiznají, že pořízení byla blbost, chyba, unáhlení...... diskuze pak stejně nemá cenu a tak proč si krátit život takovou neplodnou diskuzí?
A nekoupil si nikdo z vás nikdy něco jen pro svoje potěšení? Bez ohledu na peníze, užitnost......
A ekologie? Myslíte tu takovou jakou předváděl svého času myslím ministr Bursík tím, že jel do práce na kole a za ním jeho limuzína?  Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Roman Šafránek
*
Offline Offline



« Odpověď #60 kdy: 19.10.2014, 23:01 »

Mi by se líbil plug-in hybrid. Dojezd na baterie někde kolem 30-50km by stačil tak na 75% mých najetých km, pokud bych jel někam kousek dál tak bych pořád využíval výhod hybridu (rekuperace při brzdění...). Pokud bych jel někam daleko po dálnici (tam se moc nebrzdí a tudíž hybrid není moc efektivní),  určitě bych na tom nebyl se spotřebou hůře, než "čmouďáci". Jenomže v plug-in hybridech je výběr poměrně malý, ceny (i ojetin) jsou  docela vysoko a matematika mi říká, že by se mi to nikdy nevrátilo.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Mudra
*
Offline Offline



« Odpověď #61 kdy: 21.10.2014, 18:49 »

Denně dojíždím do práce 50km a to samé zpět. Má drahá polovička má poloviční dojezd. To je téměř ideální stav pro pořízení 2 eaut. A upřímně: vzhledem k cenám elektřiny a nafty, by se mi to opravdu velmi líbilo.
Přesto však budu dojíždět "čmoudem",  jelikož na eauto nedosáhnu, dokud někdo nevymyslí zázračnou baterii (velmi levnou, velmi spolehlivou s dostatečnou kapacitou i pro náročné zimní dojíždění).

Až jednou budou eauta dosažitelná pro běžného člověka, budeme se na to všichni koukat jinak. Dnes nezbývá, než fandit propagátorům, nechť se jejich vize splní a eauta začnou opravdu jezdit.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrikář - údržbář §6, §8
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #62 kdy: 23.10.2014, 20:17 »


Tady něco z historie ...

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #63 kdy: 23.10.2014, 22:42 »

Tak tu mám výsledky mé pidiankety mezi běžnou populací, dojezd 500km, doba nabijení 10min při polovičním počtu stanic oproti benzínkám, návratnost zvýšené ceny oproti porovnatelnému čmoudu 50 000 km, myslím že celkem rozumné požadavky.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Marian Hanzalík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #64 kdy: 23.10.2014, 22:56 »

Elektromobil sa prezentuje akoby to bolo niečo nové, v skutočnosti je na scéne od počiatku automobilizmu. Dokonca v počiatkoch, kým sa hladal vhodný pohon, bol viac rozsireny ako vozidla so spalovacimi motormi. Nejde teda o pokrok, ale o starú slepú cestu.
Problém nie je ani dojazd, výmena baterii a pod.,  ale samotná podstata pohonu.
Ropa je zdroj energie, elektrina je len medium na prenos energie, ktorú musíme získat z iného zdroja.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #65 kdy: 23.10.2014, 22:58 »

Problém nie je ani dojazd, výmena baterii a pod.,  ale samotná podstata pohonu.
Ropa je zdroj energie, elektrina je len medium na prenos energie, ktorú musíme získat z iného zdroja.
A v čem konkrétně je ten neřešitelný problém?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Marian Hanzalík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #66 kdy: 23.10.2014, 23:09 »

Problem neni pri dnešnom malom počte elektromobilov, ale pri ich masovom použití. Dnes značnú cast energie získavame z ropy. Čo sa stane, ak túto energiu (velkú čast z nej) začneme odoberat z rozvodnej siete?
Zajiste sa to dá vyriešit, ale tam je hlavný problém elektromobilu, vodíkového pohonu a pod. - dostatočný zdroj energie miesto ropy.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #67 kdy: 23.10.2014, 23:12 »

Problem neni pri dnešnom malom počte elektromobilov, ale pri ich masovom použití. Dnes značnú cast energie získavame z ropy. Čo sa stane, ak túto energiu (velkú čast z nej) začneme odoberat z rozvodnej siete?
Zajiste sa to dá vyriešit, ale tam je hlavný problém elektromobilu, vodíkového pohonu a pod. - dostatočný zdroj energie miesto ropy.
Uvádíte, že je to problém? To je průběhový čas. Ale ten ještě v praxi nenastal. Problémy jsou jinde. Až budou vyřešeny stávající, tedy do té doby, bude vyřešena i distribuce. Ale tuto otázku bych položil Jaromírovi Marušincovi až jej tedy zastihnu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Marian Hanzalík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #68 kdy: 23.10.2014, 23:28 »

Velmi hrubý odhad: Osobný automobil na jazdu po rovine 90km/h potrebuje výkon napr. 7kW. Ak ročne prejde 20000km, spotrebuje približne 1600kWh ročne. (To by ale účinnost baterie+elektromotor musela byt 100%).
Ak o tuto energiu stupne odber každej domácnosti, určite to bude podstatný rozdiel.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #69 kdy: 24.10.2014, 22:56 »

Problem neni pri dnešnom malom počte elektromobilov, ale pri ich masovom použití. Dnes značnú cast energie získavame z ropy. Čo sa stane, ak túto energiu (velkú čast z nej) začneme odoberat z rozvodnej siete?
Zajiste sa to dá vyriešit, ale tam je hlavný problém elektromobilu, vodíkového pohonu a pod. - dostatočný zdroj energie miesto ropy.

Nekde na netu jsem cetl zajimavou analyzu, kde autor odhadoval elektricky prikon potrebny pro nahradu jen osobni dopravy v CR elektromobily. Byla to docela podrobna analyza a v jejim zaveru byl vysledek, ze pro nahradu vsech osobnich aut v CR elektromobily by bylo potreba vybudovat 7x novy Temelin tak nejak rovnomerne pres cele Cechy a Moravu a zhruba desetinasobne posilit rozvodnou a distribucni sit...

Pokud nabijim elektromobil jen ja, je to v pohode. Pokud to udela 10 mych sousedu, zacne docela problem...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #70 kdy: 24.10.2014, 22:59 »

Nekde na netu jsem cetl zajimavou analyzu, kde autor odhadoval elektricky prikon potrebny pro nahradu jen osobni dopravy v CR elektromobily. Byla to docela podrobna analyza a v jejim zaveru byl vysledek, ze pro nahradu vsech osobnich aut v CR elektromobily by bylo potreba vybudovat 7x novy Temelin tak nejak rovnomerne pres cele Cechy a Moravu a zhruba desetinasobne posilit rozvodnou a distribucni sit...

Pokud nabijim elektromobil jen ja, je to v pohode. Pokud to udela 10 mych sousedu, zacne docela problem...
Podotázka ...
Je zde na fóru někdo, kdo se domnívá, že tato problematika se při vývoji neuvažuje?  ajoooo
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #71 kdy: 24.10.2014, 23:27 »

Já, chápu že jsi fanoušek elektromobilů, ale již nerozumím promiň zaslepenosti, pokud vím tak prodejce nejseš, tak proč?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 2 3 [4] 5 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.064 sekund, 22 dotazů.