Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 [3] 4 5 6 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?  (Přečteno 74735 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #36 kdy: 05.03.2012, 08:33 »

Mohl by povrch auta fungoval jako FV panel? I kdyby dával jen nějakých 200W, pro některá využití, kdy auto jezdí jen krátké úseky a hodně stojí by to mohlo zajímavým způsobem zmenšit požadavky na návštěvy "elektropump"...

Mirek Marušinec, ostatně i Škodovka na střeše FV panel mají.


Obecně:
Sakryš mám pocit, že veřejnost stále nic neví. i když se to omílá stále dokola.
I ten zvuk je již řešen aby plašil chodce :-)
Na elektromobilit ě se pracuje násobně víc, než si koncový spotřebitel myslí. A z mého pohledu tvrdit, že je to zbytečné, je projevem pouze nedostatkem informací.
Pokud někdo investuje takové objemy, mě zajímá proč a neřeším zda je takový, či takový.

I já jsem jen spotřebitel a koukám. Jen mám k těm strojům trochu blíž, než jiní.



Mám v živej pamäti 4,5L bandasku určenú na umiestnenie v rezervnom kolese osobného auta. Na dlhšie cesty 20L. K tomu dve plastové krabice cca 10x25x40cm, jedna s náradím a druhá s náhradnými dielmi. Pod zadným sedadlom momentový kľúč a nové tesnenie pod hlavu. Dnes mám v aute štartovacie káble a sadu náhradných žiaroviek a mám pocit, že mám vysokon nadštandardnú výbavu.  Mrknutí

Tak tuto situaci si vybavuji také zcela přesně!  tanecek tanecek tanecek

Mimochodom, aké sú parametre - najmä rýchlosť - elektromobilu v "úspornom" režime? Ja len že na diaľniciach platí okrem maximálnej aj minimálna rýchlosť. Veľmi mi to pripomína ventil pod palivovou nádržou na motocykloch: otvorené-zatvorené-rezerva.  zle

Peugeot iOn má tzv. "želví mód". Asi se dá nazvat rezervou. Loni v létě jsme se na cestě kolem ČR do něj dostali jen jednou. A to před vrcholem Cínovce na ktérý jsme vyrazili z Karlových Varů. Asi km před vrcholem "želví mód" vypojil všechny nedůležité spotřebiče a patrně snížil i akceleraci a max. rychlost (cca 50km/hod.). Tehdy jsme potřebovali dojet protože šlo o rekord.
Na dálnici bych "želví mód" neviděl rád, ale jak jsem psal za celých 2760km jsme se do něj dostali jednou.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Šipeky Michal
Neverifikovaný uživatel @2
*
Offline Offline



« Odpověď #37 kdy: 05.03.2012, 08:55 »

to Babjak:
Dobré sú na napájanie malých spotrebičov ako napr. ventilátory. Ono je riadny rozdiel sadnúť do auta na slnku ak malo všetko zavreté a ak sa tam trochu vymieňal vzduch s okolím práve vďaka takémuto ventilátoru. Prípadne na to vedia ísť aj také systémy, čo kúsok pootvoria strešné okno (v prípade dažďa a zotmenia inteligentne zavrú) a pritom akumulátor nie je zaťažovaný.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
SMILEK
« Odpověď #38 kdy: 05.03.2012, 11:55 »

Kdybych měl Mirku tento problém řešit já,  vsadil bych na estrádu (to je redakci Elektriky přece blízké). Vytipoval bych si po trase vhodnou obec (nebo dvě) a domluvil bych si se starostou, že se tam určitého dne zastaví skupinka elektromobilů. Myslím si, že v každé větší obci by se našla skupinka dobrovolníků,  která by nechala za pivko či stovku na proud krmit Iony ze svých domovních rozvodů (každé auto povinně do výbavy 50m prodlužovačku, ale nééé supermarketovo tanecek ). Lidé jsou zvědaví a elektromobilit a nezavítá do českých obcí zrovna často.

Ideální by bylo sehnat devět domů na jedné ulici, aby se to hezky vyjímalo. Než by se autíčka nabila, mohl bys těm nejochotnějším zprostředkovat svezení po vesnici v autě,  které bude mít rychlocharger  Mrknutí a půjde do krmidla dvakrát.

Jen nevím, zda bude stačit jedna zastávka (pět hodin je celkem dlouhá doba),  nebo dvě. Mezi námi, ten 88.-100. kilometr je optimální (od Jihlavy je to z kopce).

Wadjamín?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #39 kdy: 05.03.2012, 12:06 »

O tom, prečo súčastné elektromobily - aspoň tie "masovo" vyrábané stále nemajú na streche FV panely, som už niekoľkokrát uvažoval. Znie to logicky: idem do práce, 9 hodín stojí auto niekde na ulici, z toho možno 4-5 hodín na priamom slnku. Ničmenej, výstupný výkon s dostupnej plochy je patrne v porovnaní s kapacitou batérií tak smiešne malý, že výrobné a prevádzkové náklady FV nabíjačky sú neadekvátne možnému prínosu.

Potom mi ale prichádza na um otázka, či sú k niečomu dobré FV panely do áut umiestňované za čelné sklo a pripájané do zapaľovača.  Nerozhodný

Pokud uvazujeme o plose bezne strechy auta a ne o nejake silanosti s kridly 10m2,  narazime na pani Fyziku. Solarni prikon pro nasi zemepisnou sirku je 1000 W/m2 1. cervence na prave poledne. Takze pokud uvazujeme plochu strechy auta 2m2 a  ucinnost panelu 25%,  vyrobi nam ta strecha maximalne nejakych 400-500W. Pokud bude auto na slunci treba 8 hodin  (8:00-16:00),  pritece do baterek v idealnim pripade tak 2-3 kilowatthodiny elektriny. A to mluvim o jasnem a slunecnem cervencovem dni. V pomeru ke kapacite baterek a spotrebe auta je to plivanec do jezera.

U tech panelu za celni sklo jde o neco uplne jine. Jejich vykon je smesnych par watt, ale tech par desitek miliamper co ten panel da vam docela dobre pokryje samovybijeni baterky a nejaky drobny odber (treba alarmu),  takze kdyz nechate auto par tydnu odstaveno, nebude mit pak zcela mrtvou baterku.  
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
SMILEK
« Odpověď #40 kdy: 05.03.2012, 12:14 »

Solarni prikon pro nasi zemepisnou sirku je 1000 W/m2 1. cervence na prave poledne. Takze pokud uvazujeme plochu strechy auta 2m2 a  ucinnost panelu 25%,  vyrobi nam ta strecha maximalne nejakych 400-500W...
S ohledem na reálnou účinnost panelů,  sklon panelu vůči slunci a měnící se výšku slunce během dne bych ve finále uvažoval tak polovinu, jinak však naprosto souhlasím  Mrknutí.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #41 kdy: 05.03.2012, 12:42 »

Kdybych měl Mirku tento problém řešit já, vsadil bych na estrádu (to je redakci Elektriky přece blízké). Vytipoval bych si po trase vhodnou obec (nebo dvě) a domluvil bych si se starostou, že se tam určitého dne zastaví skupinka elektromobilů. Myslím si, že v každé větší obci by se našla skupinka dobrovolníků, která by nechala za pivko či stovku na proud krmit Iony ze svých domovních rozvodů (každé auto povinně do výbavy 50m prodlužovačku, ale nééé supermarketovo tanecek ). Lidé jsou zvědaví a elektromobilit a nezavítá do českých obcí zrovna často.

Ideální by bylo sehnat devět domů na jedné ulici, aby se to hezky vyjímalo. Než by se autíčka nabila, mohl bys těm nejochotnějším zprostředkovat svezení po vesnici v autě, které bude mít rychlocharger  Mrknutí a půjde do krmidla dvakrát.

Jen nevím, zda bude stačit jedna zastávka (pět hodin je celkem dlouhá doba),  nebo dvě. Mezi námi, ten 88.-100. kilometr je optimální (od Jihlavy je to z kopce).

Wadjamín?

Pavle to nemá chybu!   tanecek tanecek tanecek tanecek tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #42 kdy: 05.03.2012, 12:45 »

Panovéééé!

Hodinka napětí! Jakub se vydal na vybíjecí cestu iOnem na D1!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #43 kdy: 05.03.2012, 13:00 »

Panovéééé!

Hodinka napětí! Jakub se vydal na vybíjecí cestu iOnem na D1!

Nyní je u Mirošovic!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #44 kdy: 05.03.2012, 13:55 »

To má vyzkoušet v reálném provozu jak moc bude klesat množství energie v akumulátorech? Tak mu přeji lehkou nohu a dost příležitostí k rekuperaci...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Václav Pešek
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #45 kdy: 05.03.2012, 14:07 »

a večer bude ve zprávách uveden jako šílenec co se mu nepovedl experiment, s "blbým, předraženým jakobyautem" 

on si veze tu rychlonabíječk u sebou?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

CNC mechanik - §6
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #46 kdy: 05.03.2012, 14:27 »


Tak za Humpolcem u OMV najel na podvalník.
Super.
Tedy Humpolec je OK určitě.
Druhé nabíjecí místo bude Měřín, kde mi to domluvil Jaroslav Miklík.

... s "blbým, předraženým jakobyautem" 
To bych vzal skoro osobně. Mám k iOnu určitý vztah a nedám na něj dopustit.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #47 kdy: 05.03.2012, 16:59 »

No vida, takže původní odhady se potvrdily.

Pavle to nemá chybu!   tanecek tanecek tanecek tanecek tanecek

Hlavně nezpomeňte na teplé prádlo na cestu a na skleněné korálky pro domorodce.  Mrknutí  tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #48 kdy: 05.03.2012, 17:22 »

Já to říkal. Před Humpolcem je odpočívadlo z bistrem (viz mapa). Zkus se tam Mirku poptat.
Bistro Trucbaba 
Cechovní 148, 396 01 Humpolec
tel: 565 533 933

 Tam si v klidu dáte i kávičku než se iOn-i nabijí


* odpocivadlo Humpolec.jpg (272.62 KB, 900x567 - prohlédnuto 361 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Filip Výmola
Neverifikovaný uživatel @2
*
Offline Offline




« Odpověď #49 kdy: 05.03.2012, 17:41 »

Jestli spolupracuje i ČEZ, tak jsem u několika benzínek/odpočívadel viděl klasické trafo, tak co se domluvit, aby tam připravil ČEZ odběrné místo? Je to jenom nápad  Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #50 kdy: 05.03.2012, 17:48 »

Mám ještě jeden nápad, který by výrobci elektromobilů mohli marketingově využít. V Humpolci je pivovar Bernard, vhodná zásuvka se tam jistě najde a než "natankujete",  tak stihnete pivko a i časem na odbouráním alkoholu. To je věc, kterou klasický automobil nabídnout nemůže.    na zdravi  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #51 kdy: 05.03.2012, 19:01 »

Já to říkal. Před Humpolcem je odpočívadlo z bistrem (viz mapa). Zkus se tam Mirku poptat.
Bistro Trucbaba 
Cechovní 148, 396 01 Humpolec
tel: 565 533 933

 Tam si v klidu dáte i kávičku než se iOn-i nabijí

Jakože u bistra budou mít cca 70A pro nás?  tanecek tanecek tanecek

Jestli spolupracuje i ČEZ, tak jsem u několika benzínek/odpočívadel viděl klasické trafo, tak co se domluvit, aby tam připravil ČEZ odběrné místo? Je to jenom nápad  Úsměv

Teď jsme dostali zprávu, že u ČEZu to především z administrativn ích důvodů nepůjde tak rychle jak bychom potřebovali.

Mám ještě jeden nápad, který by výrobci elektromobilů mohli marketingově využít. V Humpolci je pivovar Bernard, vhodná zásuvka se tam jistě najde a než "natankujete",  tak stihnete pivko a i časem na odbouráním alkoholu. To je věc, kterou klasický automobil nabídnout nemůže.    na zdravi  Smích

Tedy Juraji to je slovo do pranice!  tanecek tanecek tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #52 kdy: 05.03.2012, 19:36 »

Mirku, tak kolik přesně nakonec ujel kilometrů na jedno nabití?  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Václav Pešek
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #53 kdy: 05.03.2012, 20:03 »

Minařík: osobní to nebylo.... ale koupil by jste si ho za jeho cenu? jako normální výsledek rozvahy při pořizování automobilu?

pokud totiž obdobné auto konvenční stojí cca 250000kč (malé auto, +-50kw) a tak při ceně ionu cca 750000kč, vám zbývá 500000 na provoz. což při průměrné spotřebě těchto aut 6l, vystačí tyto peníze na ujetí cca 250000km (obvykle průměrný náběh za životnost automobilu-10let),  pokud ostatní udržovací náklady (pneumatiky, opravy podvozku, údržba) budou zhruba obdobné. a to jsem doposud nezapočítal provozní náklady "paliva " Ionu... při jejich započítání, bych se posunul někam daleko k 350000km-15let - návratu investice...  Pokud si konvenční auto nechám přestavět třeba na plyn (za poměrně nízkou investici),  začne se mi Ion vyplácet po 450000... a kdo ví, co s tíma utem bude, když to je nájezd za cca 20let....

takže ač by mně, jakožto člověku, který stráví nejvíce času na trasách okolo 30km by tohle auto mohlo vyhovovat běžně, ale když se vydám do brna, mám problém, když budu chtít udělat plzeň na otočku, mám problém, prahu na otočku (čož je často) mám opět problém...  proto i kdyby elektromobil stál stejně, musel bych jej kombinovat s dalším, normálním autem na delší trasy.

Jenže když si koupím normální auto, tak najedu 250000-350000km než mi jakoby z ekonomického pohledu, vůbec k něčemu bude.

takže pokud by ion stál jako normální auto, byl bych si ho ochoten koupit na ty pojížďky po okolí (kterých je nejvíc) a nechat si nějaké jiné, třeba starší (protože pak tolik nenajede) a větší auto na ty vejlety... Výhodou Ionu je: ždáný studený motor, žádné časté startování, inhed plný "výkon" nízká hlučnost, emise někde jinde....

jenže Ion stojí jako tři, normální auta... a to je i při pominutí problémů z provozu elektromobilů problém, protože ekologie je sice hezká věc, ale peníze zatím netisknu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

CNC mechanik - §6
Stran: 1 2 [3] 4 5 6 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Chcete se svézt elektromobilem sami? Není problém, stačí sdělit zde!
 Víte, kde se nyní nachází náš elektromobil?
 Expedice Electric Emotion Tour dorazila v pořádku zpět
 Nový software ETS5 znamená více možností pro KNX
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.062 sekund, 23 dotazů.