Za pár desítek let, možná individuální dopravu zelení pomatenci úplně zruší, čímž by se uvolnil prostor (myšleno fyzický prostor na komunikacích) pro rádoby autonomní prostředky, na které by pak byl lid odkázán.
Ze současných rádoby prvků autonomního řízení vozidel, mám spíš trochu úzkostný pocit od chvíle, kdy se mi jeden VW (2022) pokusil vnutit směr jízdy do protisměru, protože fekál, který vyjížděl z pole, za sebou nechal tlustou čáru, kterou bystrý systém, který dlouho žádnou čáru neviděl, vyhodnotil jako čáru vodící.
Trhání volantem při vyhýbání se dvou vozidel na úzké cestě s čárou krajnice je taky super fíčura
Trochu kultivovaněji se chovají asistenti u MB a je možné je do jisté míry umravnit (2021, u novějších nevím)
Plně se na takovou věc spolehnout bude znamenat buď léta vývoje a testování, nebo léta postupného otupění a ztráty pudu sebezáchovy u uživatelů.
Přínos pro elektrotechnik
u snad jen kšeft při budování infrastruktury a pak následně individuální pro každého jednotlivého soudruha, který to buď ocení, nebo zavrhne, případně mu nic jiného nezbyde, pokud bude zakázáno řídit jinak, než počítačem.
Občas si říkám, jak byl Demolition man vizionářský film...