Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Online
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #108 kdy: 06.07.2017, 07:33 » |
|
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #109 kdy: 06.07.2017, 09:09 » |
|
Volvo jako první z tradičních automobilek končí se spalovacími motory, přidá se k Tesle Typická ukázka novinářského překrucování. Ve skutečnosti Volvo - od r. 2019 už neuvede nový model auta s čistě spalovacím motorem, stávající modely ale bude vyrábět dál - uvede škálu nových modelů, sahajících od "mild hybridu" po čirý elektromobil (ty dokonce pod jinou značkou).. (Kdo neví, co to je mild hybrid, tak to je auto se spalovacím motorem, kterému elektromotor v některých situacích připomáhá - v podstatě vylepšený startér s drobnou rekuperací.) Takže Volvo se spalovacími motory nekončí ani to neplánuje, ale bude je vesele vyrábět dál, sazomety i benzíňáky.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
Offline
Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.
|
|
« Odpověď #111 kdy: 06.07.2017, 10:22 » |
|
Jezdil jsem s několika hybridy a nevím kam takovou snahu zařadit. Jestli to má být jakýsi mezistupeň, tak pak nejdražší varianta z obou čistokrevných možností. Resp. uniká mi ten výsledný efekt. Možná to tabulkově sedí, ale jinak úspora mi nepřipadá k investici přiměřená a stejně z toho jdou saze. Buď 100% čmoud nebo 100% elektrika. A to VOLVO bez čmoudu je samozřejmě
|
Elektrika NENÍ časopis!
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Online
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #112 kdy: 11.07.2017, 20:24 » |
|
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
Offline
|
|
« Odpověď #113 kdy: 19.07.2017, 12:02 » |
|
ELEKTRO-MOBILITY #2 (O Tesle a iONu) V tomto díle Elektromobilit y ukazujeme s Petrem Jahodou kromě jiného také jízdu elektromobilem Tesla a Peugeotem iON. Petr ukazuje srovnání benzínové motokáry a elektromotokár y. Docela drsný byl záběr startu sportovního elektromotocyk lu, který ... Zdroj: zde... Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci? ELEKTRO-MOBILITY #2 (O Tesle a iONu)
|
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Online
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #115 kdy: 05.12.2017, 18:08 » |
|
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Online
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #117 kdy: 05.04.2018, 11:34 » |
|
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #119 kdy: 06.04.2018, 08:32 » |
|
... mne bere především představa autonomního vozidla, než typu pohonu. Vzhledem k časovým ztrátám při cestování bych přivítal pokud by auto řídilo samo a já si třeba četl nebo stříhal reportáž...
To já bych funkci samořízení uvítal jen při návratu z akce spojené s konzumací C 2H 5OH. Od mala trpím kinetózou, a v autě musím buďto řídit, nebo sledovat krajinu, nebo spát.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Online
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #122 kdy: 06.04.2018, 10:54 » |
|
Když už jsi nakousnul ten UBER. Podle mne je největší problém v tom, že současná legislativa neřeší tento způsob ekonomiky. Vždyť přece každému je jasné že podobných služeb bude přibývat v širokém spektru služeb. Do nedávna byl jedinou reakcí zákaz, na místo hledání legislativní cesty, aby to tyto služby zcela nevyhnalo do šedé zóny, přitom aby se nastavil nějaký standard a pravidla. To znamená třeba i právní ochranu v případě problémů.
Co se týká "samohybů" tak se na ně docela těším. Jen mám stejný problém jako Tomáš Fuk a ( kinetóza) tak nevím jestli budu vůbec někdy uživatelem této auto-funkce. Spíš by to mohlo dopomoci k větší plynulosti provozu na silnicích.
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Online
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #124 kdy: 06.04.2018, 11:17 » |
|
Problém legislativy je jasný, ale pokud vím, tak v Praze nestávkoval stát, ale taxikáři. A taxikářům nejde o primárně o legislativu ale o "ryto". Silně mi to připomíná rozbíjení tkalcovských strojů ... a bylo to prd platné.
JJ, jasné. Ale to nemění nic na situaci, že stát začíná toto řešit až 5minut po 12té. K tématu : https://www.novinky.cz/auto/468311-ridic-odmitl-prevzit-rizeni-dezorientovaneho-samoriditelneho-auta-je-po-smrti.htmlNicméně po přečtení článku si myslím že stříhat videa za jízdy nebudeš prozatím moci ani u Tesly. Snad někdy později. Viz: Tesla v návaznosti na tuto nehodu vylepšila senzory i software, ale jak se zdá, k chybám stále dochází. Ovšem je nutno připomenout, že Tesla má v sobě zabudovaný autopilot stupně 2, což znamená, že řidič musí neustále kontrolovat situaci před sebou a musí být okamžitě být schopen převzít řízení.
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
Offline
Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B
|
|
« Odpověď #125 kdy: 06.04.2018, 12:52 » |
|
Já si myslím, že zrovna tato nehoda byla médii přímo přefouknutá. Rozbory pak přišli na to, že by tuto babu přejel i pozorný a pohotový řidič, protože skočila ze tmy přímo pod kola. Někdy se to prostě ukočírovat nedá a to byl zrovna tento případ.
Elektronika nás válcuje rychle a spolehlivě. Za pár let budeme jezdit v autech jen jako náklad s prstem v nose. Já tedy pevně doufám, že mě se to už týkat nebude.
|
Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví Návrhy a výpočty umělého osvětlení Návrhy ochrany před bleskem a přepětím Revizní technik E2A, E2B http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602 email: horac@podborany.cz
|
|
|