Jan Žďárský
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #90 kdy: 30.08.2008, 17:30 » |
|
a krucis, tajne sem doufal, ze to je chyba ty desky, mohl byste mi vysvetlit, kde udelal presneji chybu? Ted mam dilema, jak postupovat, brzo se zastavi s fakturou na cca 30,000,- a deska v coudu, nemile
|
|
|
|
Jan Žďárský
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #91 kdy: 30.08.2008, 17:33 » |
|
pro Zdenek Hejčl
no ja to daval jako priklad, elektrikar mi tvrdi, ze to podle navodu zapojil na DVE FAZE, presto ty obrazky svedci o tom, ze to bylo zapojeno spatne? (Zde někdo nečetl pravidla! To musí někdo opravit a opozdí to zveřejnění!)
|
|
|
|
Štefan Beláň
Karlovy Vary
Offline
Chránič je chránič!
|
|
« Odpověď #92 kdy: 30.08.2008, 19:11 » |
|
TO: Žďárský Já na zapojení žádnou chybu nevidím. Třetí přívodní fáze (šedivá) na svorkovnici nemá žádný vývod. Jsou zapojené dvě fáze (černá a hnědá), vodič N (modrý) a vodič PE (ze/žl). Při tomto zapojení by deska měla naprosto normálně fungovat. Pokud něco shořelo, bude to závada výrobku.
|
Chránič chrání - jistič jistí.
|
|
|
|
|
Jan Žďárský
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #94 kdy: 30.08.2008, 19:58 » |
|
nebo tak, to samozrejme nemohu vedet, jestli po vyzkouseni nebylo ofoceno na spravne zapojeni, ale zatim tu mam dva nazory, jeden ze to je spravne a druhy, ze neni )
|
|
|
|
Kamil Novák
OSVČ
Offline
|
|
« Odpověď #95 kdy: 30.08.2008, 20:04 » |
|
nebo tak, to samozrejme nemohu vedet, jestli po vyzkouseni nebylo ofoceno na spravne zapojeni, ale zatim tu mam dva nazory, jeden ze to je spravne a druhy, ze neni ) To, co je vidět na fotce je správně. Třetí fáze přívodu je evidentně "plonková".
|
Revizní technik E2/A - specializace na přístroje a zařízení ve zdravotnictví. působnost : zdravotnictví - celá ČR, ostatní revize - Královéhradeck ý, Pardubický a Liberecký kraj
|
|
|
|
Jan Žďárský
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #97 kdy: 30.08.2008, 20:32 » |
|
Dobre, (Zde někdo nečetl pravidla! To musí někdo opravit a opozdí to zveřejnění!) VAM VSEM ZA VAS CAS, V PONDELI JEDU NA REKLAMACI
|
|
|
|
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
Offline
|
|
« Odpověď #98 kdy: 30.08.2008, 20:38 » |
|
Elektrikář mohl zapojit šedý na fázový, a vyzkoušet - plotna odejde a pak si mohl uvědomit chybu a přepojit správně. To je dílem okamžiku. Foťák to nerozliší před a potom. Měl nechat spojený šedý a modrý v jedné dutince. Budu-li jízlivý porušil dané zapojení výrobce. Tady je na místě solidnost montéra. Nebyl jsem u toho mohu jen dedukovat a odhadovat, jak se to mohlo stát.
|
Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy Výroba, montáž a servis vah. EU
|
|
|
Jan Žďárský
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #99 kdy: 30.08.2008, 21:22 » |
|
Zdenek Hejčl to je prave ono, reklamacni technik rekne, ze bylo spatne zapojeno a ze reklamaci neuzna, a pan elektrikar bude tvrdit, ze to je zapojeno dobre a ze chyba je na strane vyrobku, pak si mam vybrat, na ktere strane je pravda, bohuzel ja sem ten, co v tom ma zainterestovan y penize :O(
|
|
|
|
|
Hayek
|
|
« Odpověď #101 kdy: 06.10.2008, 10:37 » |
|
Po přečtení této diskuze jsem zjistil, že jsem se dostal do úplně stejného problému. Mám indukční desku Candy PVI-600. Pokusím se nastínit průběh událostí. Zakoupili jsme desku v prodejně, privezli domů a zavolali elektrikáře aby nám ji zapojil. Při zapojování to udělo prásk,prásk. Elektrikář říkal že to je v pohodě, že se desce nic stát nemůže. Zapojil to tedy jinak a zase prásk, a ještě jednou myslím než zjistil, že přitáhl hodně svorkovnici na vypínači. Povolil jej a deska naběhla. Ovšem ovládání nefungovalo, velmi špatně reagovalo a na pravých plotnách nefungovalo vaření a hlásilo to znak "U". Elektrikář nám řekl že deska je asi vadná a jel s námi do prodejny ji vrátit/vyměnit. Zde ji ovšem už nechtěli a tvrdili že si máme zavolat na reklamační oddělení firmy Candy, že jen oni to mohou vyzkoušet. Následoval telefonát na Candy a objednání technika. Uběhl týden a přijel servisní technik. Už ve dveřích se smál a říkal že nejspíš ví o co jde. Rozebral desku, ukázal mi že je to vevnitř černé, čili spálené a že to nelze jako záruku uznat. Že nejsem jediný, že takových případů už je spousta. To už jsem byl ještě v klidu, ale když řekl že obrava stojí 6.000 Kč tak jsem šel do mdlob. Trochu jsme se pohádali a tak jsem mu vytočil mého elektrikáře. Bavili se o tom, že deska nemá jištění a i když se nezapne jde do ní štáva a špatně přitáhnutá svorkovnice desku odpálí. Elektrikář přislíbil že opravu zaplatí z odpovědnostní pojistky. Servisman mi naúčtoval 600,- za marný servisní výjezd a desku si odvezl. Uběhly asi další 2 týdny a deska byla opět doma, vyměněná jedna strana desky a taky ovládání, které bylo vadné (to už v rámci záruky). Zapojil nám ji, ale to jejich slavné ovládání fungovalo až na jedno tlačítko, takže další záruční oprava, ale to sem nepatří. Naúčtoval si 5.240,- a odjel. Protokoly o opravě jsem předal elektrikářově firmě a během týdně nám uhradili všechny náklady. Takže vše je spraveno a funkční, jen to jedno tlačítko na ovládání ještě. Takže to byl můj příběh a znovu bych do indukční desky Candy už nešel a nikomu to ani nedoporučuju.
|
|
|
|