Zdenek Sarman
Neverifikovaný uživatel @2

|
 |
« kdy: 02.09.2022, 13:45 » |
|
Mám nově postavený dům. Všude mám stejná LED světla - konkrétně https://www.alza.cz/emos-led-panel-2v1-148mm-kruhovy-vestavny-13w-neutralni-bila-d6511646.htm. Všude vše funguje jak má, tedy zmáčknu vypínač a příslušná LED světla se rozsvítí (včetně kombinace se schodišťovými vypínači). Pouze na chodbě (paralelní zapojení) se občas rozsvítí všechna (6), občas jenom 2, občas 5 atd. Pokud vypnu jistič větvě a znovu zapnu, rozsvítí se všechna, ale za 10 minut jsem tam, kde jsem byl. Všechna světla v celém domě zapojoval elektrikář a také si neví rady. Konzultoval jsem i s druhým elektrikářem a abychom vyloučili některé světlo vadné nebo např. špatné "svorky" na světlech, koupil jsem všech 6 světel nových a vyměnil. Výsledek stejný jak byl. Nenapadá někoho, čím by to mohlo být?
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník

váš elektrikář a revizní technik
|
 |
« Odpověď #4 kdy: 02.09.2022, 20:31 » |
|
Klasický problém. V 98% to vyřeší použití nějakého filtru na svorky světel. Kdyby jste to kupoval u solidního prodejce svítidel, jistě by vám poradil konkrétní typ filtru. Takto budete muset trochu experimentovat, ale vzhledem k ceně filtrů to není tak strašné. Držím palce.
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník

váš elektrikář a revizní technik
|
 |
« Odpověď #6 kdy: 07.09.2022, 06:08 » |
|
Všem moc za rady. Mě hlavně přišlo divné, že z celkového počtu 60 stejných světel v celém domě se jen těchto 6 chová jinak. Jinak zapojení je dle manuálu výrobce.
A je vyřešeno, nebo ne? V čem byl nakonec problém?
|