| 
			| 

| Zdenek Sarman Neverifikovaný uživatel @2

| 
								|  | «  kdy: 02.09.2022, 13:45 » |  | 

Mám nově postavený dům. Všude mám stejná LED světla - konkrétně https://www.alza.cz/emos-led-panel-2v1-148mm-kruhovy-vestavny-13w-neutralni-bila-d6511646.htm . Všude vše funguje jak má, tedy zmáčknu vypínač a příslušná LED světla se rozsvítí (včetně kombinace se schodišťovými vypínači). Pouze na chodbě (paralelní zapojení) se občas rozsvítí všechna (6),        občas jenom 2, občas 5 atd. Pokud vypnu jistič větvě a znovu zapnu, rozsvítí se všechna, ale za 10 minut jsem tam, kde jsem byl. Všechna světla v celém domě zapojoval elektrikář a také si neví rady. Konzultoval jsem i s druhým elektrikářem a abychom vyloučili některé světlo vadné nebo např. špatné "svorky" na světlech, koupil jsem všech 6 světel nových a vyměnil. Výsledek stejný jak byl. Nenapadá někoho, čím by to mohlo být? |  
						|  |  |  | 
	|  | 
	|  | 
	|  | 
	|  | 
	| 
			| 

| Jan Franěk Český elektrikář - živnostník

váš elektrikář a revizní technik

| 
								|  | « Odpověď #4 kdy: 02.09.2022, 20:31 » |  | 

Klasický problém. V 98% to vyřeší použití nějakého filtru na svorky světel. Kdyby jste to kupoval u solidního prodejce svítidel, jistě by vám poradil konkrétní typ filtru. Takto budete muset trochu experimentovat, ale vzhledem k ceně filtrů to není tak strašné. Držím palce.  |  
						| 
 Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.www.fraja.cz  ,  revize@fraja.cz  ,  tel: 728171585 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 

| Jan Franěk Český elektrikář - živnostník

váš elektrikář a revizní technik

| 
								|  | « Odpověď #6 kdy: 07.09.2022, 06:08 » |  | 

Všem moc  za rady. Mě hlavně přišlo divné, že z celkového počtu 60 stejných světel v celém domě se jen těchto 6 chová jinak. Jinak zapojení je dle manuálu výrobce.