Jan Ho
Neverifikovaný uživatel @1
|
|
« kdy: 03.02.2013, 19:57 » |
|
Proč kamarádovi vyhazuje bojler proudový chránič, když se zapne poté, co se tarif přepne na nižší? Tarif přejde na nižší -> bojler se spustí -> jistič vylítne
Jsem laik, a rád bych se vás zeptal, kde začít hledat příčinu.
|
|
|
|
Radim Strycharski
|
|
« Odpověď #1 kdy: 03.02.2013, 21:15 » |
|
jistič vylítne
Chránič vylítne, ne? Protože má napájecí fázi stykače přes chránič a nulu jdoucí do přijímače HDO už ne. Jsem laik, a rád bych se vás zeptal, kde začít hledat příčinu.
Praktická část hledání už není určená pro laiky.
|
|
|
|
|
|
David Hruda
|
|
« Odpověď #3 kdy: 03.02.2013, 21:49 » |
|
Proč kamarádovi vyhazuje bojler proudový chránič, když se zapne poté, co se tarif přepne na nižší? Tarif přejde na nižší -> bojler se spustí -> jistič vylítne
Jsem laik, a rád bych se vás zeptal, kde začít hledat příčinu.
Tak co vlastně vypadne? Vypadne to proto, že je to rozbitý, tak si k tomu pozvěte někoho, kdo bude umět najít příčinu a nejlépe ji i rovnou odstranit.
|
Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy... Smluvní partner společnosti EG.D Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika Jih ČR www.elektro-hruda.cz
|
|
|
|
Jan Ho
Neverifikovaný uživatel @1
|
|
« Odpověď #5 kdy: 04.02.2013, 06:04 » |
|
, omlouvám se, vypadne chránič, nikoliv jistič. vám.
|
|
|
|
|
Václav Třetí
|
|
« Odpověď #7 kdy: 05.02.2013, 04:35 » |
|
Instalace je nová a problém trvá od jejího prvního spuštění nebo instalace již nějakou dobu běží a problém se objevil až teď? V prvním případě je nejspíš chybně zapojený stykač HDO v rozvaděči (viz kol. Strycharski) a ve druhém nejspíš odchází topné těleso (viz kol. Rotrekl).