Vážený pane Otepko,
relé E l k o jsou zapojena přibližně takto, to znamená, že mají LED diodu do série s cívkou a je předřazen poměrně velký odpor, který působí jako proudový zdroj.
Šachování s paralelní impedancí vám moc nepomůže, to by musela být poměrně veliká zátěž v řádu Wattů. Asi bude jediné řešení kolegy Doležala, ještě si můžete pomoci světle zelenou fólií přes sklíčko červené LED, zelená filtruje červenou poměrně silně, tím by se mohlo podsvícení značně snížit, nebo úplně potlačit.
Vlastní příčinou je hodně citlivá LED dioda asi lehce svítí již při 3-5mA.
Jó, se starou "noční" Teslou LQ by se vám to nestalo

(ale byl by její svit viděn jen v noci.
Nejjednodušší je použít jiné, méně citlivé relé, nejlépe bojlerové s možností ručního přepínání.
Jinak je to na zásah do relé - výměnu LED v relé za méně citlivou, případně přilepení paralelního odpůrku k LED diodě. Na červené LED jsou cca 2V, když má téci odporem asi 5mA aby pohasla, budete potřebovat odpor cca 390R. Stačí i SMD.
Elektricky by pomohlo připojení A1 cívky na zbývající nevyužité žíly, ale to je zde z bezpečnostních důvodů neřešitelné (zřejmě to bude 3C(J) kabel). Všechny uzemněné žíly zvyšují kapacitní proud - teda v tomto zapojení relé se spínáním PEN. Stejně nějaký kapacitní proud bude mezi pláštěm a zemí či zdí.