josef josef
Neverifikovaný uživatel @1
|
 |
« kdy: 21.02.2023, 21:31 » |
|
po instalaci fve mi přepojili svodič přepětí ve vnitřním rozvaděči. Podle přiloženého obrázku to mají: hlavní přívod -> hlavní jistič -> svodič přepětí a vnitřní okruh. Koukal jsem na schéma, kde to vypadá: hlavní přívod -> svodič přepětí -> hlavní jistič -> vnitřní okruh.
Jsem sice laik, ale prostě se mi to nezdá a zajímá mě váš názor.
|
|
|
|
|
josef josef
|
 |
« Odpověď #2 kdy: 22.02.2023, 15:25 » |
|
Můžete být konkrétnější "co se vám nezdá"?
Jestli to nemělo být zapojené před hlavním jističem podružného rozvaděče(jak je to na schémátku), já to mám zapojené až za. Jestli je to ale takhle v pořádku, budu jedině rád s klidem v duši 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
josef josef
|
 |
« Odpověď #10 kdy: 23.02.2023, 10:18 » |
|
 vsem za prispevky. Pochopil jsem spravne, ze zapojeni je vicemene v poradku a svodic bude fungovat, ano? (a taky jsem koukal na jine schematko  ) Pro zajimavost pridavam foto celeho rozvadece. Kabel prebarveny na modro ve spodni casti je privod HDO z venku do podruzneho. Kabel prebarveny na modro v prave horni casti je HDO z podruzneho to tech. mistosti.
|
|
|
|
Jan Bocek

|
 |
« Odpověď #11 kdy: 23.02.2023, 11:23 » |
|
po instalaci fve mi přepojili svodič přepětí ve vnitřním rozvaděči.