neodborník
|
|
« kdy: 29.03.2012, 14:35 » |
|
Jsem laik a tady: http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,22690.0.html mě zaujala věta: Prodlužky se budou po domácku dělat vždy, hotové levné stojí za prd a hotové kvalitní jsou pro většinu uživatelů drahé. Jak v obchodě poznám kvalitní prodlužovačku od té nekvalitní? Podle ceny? To asi vždy neplatí dražší lepší jako u spousty jiných věcí. Jak mám tedy jako laik to poznat?
|
|
|
|
laik2
|
|
« Odpověď #1 kdy: 29.03.2012, 17:08 » |
|
Tak k otazke sa pripajam aj ja - dalsi laik . ALe osobne si myslim ze niet sance rozoznat co je kvalitne a co nie (bez jej rozobratia). Este tak podla znacky - ale osobne som "znackovejsiu" predlzovacku este nevidel. Jednak sa to asi neoplati vyrabat a jednak to bude take drahe ze to nikto nekupi
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
|
« Odpověď #2 kdy: 29.03.2012, 17:11 » |
|
Nijak to nepoznáte. Prodlužce "v akci" za 50Kč bych se vyhnul, takže cena může být vodítko.
Věnujte pozornost jmenovitým parametrům. Prodlužky obvykle nejsou stavěny na plný proud zásuvkového okruhu. Pokud hodnotu nenajdete, pryč od ní.
Záleží, na co jí potřebujete. Na stavbu beru prodlužovák s tepelnou ochranou za tisíc, pod stolem mám baubau za sto.
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
|
|
Petr M
|
|
« Odpověď #4 kdy: 29.03.2012, 17:23 » |
|