Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Montáže, instalace, zásahy které neodborníci rádi páchají sami
| | |-+  Jak zapojit zásuvku se světly?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak zapojit zásuvku se světly?  (Přečteno 24422 krát)
Tomáš Paul
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 29.09.2011, 16:49 »


Jsem úplný laik, a tak bych se chtěl zeptat zkušenějších. Chci zapojit jednu zásuvku, ale vůbec nevím jak, protože přes "krabičku" jde elektřina do dalších dvou světel. Vím, že vlevo patří hnědý, vpravo modrý a na kolík žlutozelený, ale problém je, že tam je více drátů:

2x černý
2x hnědý
2x zelený
1x žlutozelený
1x modrý

ty dva zelené, žlutozelený a modrý jsou spojeny jakousi svorkou. Dva hnědé spolu také a dva černé také.

Nemohu přijít na to, jak vše zapojit tak, aby mi fungovala obě světla i zásuvka - vždy, když si myslím, že mám vše zapojeno správně, tak jedno z toho nefunguje. Pokud by mi byl někdo ochoten poradit, byl bych velice rád.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Oliver Mička
*
Offline Offline



Automatizácia


« Odpověď #1 kdy: 29.09.2011, 23:27 »

Jsem úplný laik, a tak bych se chtěl zeptat zkušenějších. Chci zapojit jednu zásuvku, ale vůbec nevím jak, protože přes "krabičku" jde elektřina do dalších dvou světel. Vím, že vlevo patří hnědý, vpravo modrý a na kolík žlutozelený, ale problém je, že tam je více drátů:

2x černý
2x hnědý
2x zelený
1x žlutozelený
1x modrý