Fotřík
|
|
« kdy: 27.12.2017, 14:20 » |
|
Jak poznám, že mám bojler správně zapojený na HDO (že nejede i na vt)? Je to běžný zánovní bojler z Dražic. Měl jsem tam teď elektrikáře, který vše předělal a mám podzření jestli mi teď bojler neběží i na vysoký tarif. -Kdykoliv otočím kolečkem (termostatem na bojleru) na vyšší teplotu, kontrolka na bojleru se vždy rozsvítí (to má svítit i když tam přes HDO proud nejde, tedy i při vysokém tarifu?)
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
Rozvodak
|
|
« Odpověď #1 kdy: 27.12.2017, 16:09 » |
|
Jak poznám, že mám bojler správně zapojený na HDO (že nejede i na vt)? Je to běžný zánovní bojler z Dražic. Měl jsem tam teď elektrikáře, který vše předělal a mám podzření jestli mi teď bojler neběží i na vysoký tarif. -Kdykoliv otočím kolečkem (termostatem na bojleru) na vyšší teplotu, kontrolka na bojleru se vždy rozsvítí (to má svítit i když tam přes HDO proud nejde, tedy i při vysokém tarifu?)
Bojler by měl mít svůj jistič a stykač v bytový rozvodnici. Musíte to porovnat podle spínacích časů /spínací povel je napsanej na přijímači HDO u elektroměru. Taky se daji sledovat relátka na HDO a nebo koukat na aktivní tarif na displeji/ číseníku elektroměru. Bojler má být blokován stykačem na nt, zpravidla 8h sazba D25 nebo občas někdo dává na 20h u D45/D57.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Montér ve službách rozvodných závodů.
|
|
|
František Šohajda
RT E2-A
|
|
« Odpověď #2 kdy: 27.12.2017, 20:48 » |
|
Bojler by měl mít svůj jistič a stykač v bytový rozvodnici. Musíte to porovnat podle spínacích časů /spínací povel je napsanej na přijímači HDO u elektroměru. Taky se daji sledovat relátka na HDO a nebo koukat na aktivní tarif na displeji/ číseníku elektroměru.
Bojler má být blokován stykačem na nt, zpravidla 8h sazba D25 nebo občas někdo dává na 20h u D45/D57.