Zmíněné body jsou přirozeně vlastní každému elektrotechnik
ovi, který zná mapu. K podobnému závěru dojde jednoduše vylučovací metodou.
Jenže aby mohl uživatel vylučovací metodu použít, potřebuje mít nejdříve "co vylučovat"- Tedy znalosti. Schéma. Princip. Oblastí, o kterých sám nic nevím do hloubky, není málo a tak se nedivím, že někdo by volal E.ON, či podobné ...

Myslím, že to jednou zkusí a pak na základě vlastní zkušenosti se do budoucnosti přizpůsobí.
V podstatě souhlasím, spousta volání na zákaznickou linku je kvůli vypadlému hlavnímu jističi, nebo jističi v okruhovém rozvaděči.
Pokud volající spolupracuje, problém se vyřeší po telefonu. Pokud ne a suverénně bude tvrdit, že nejde celá vesnice, musí vyjet poruchová služba.
V dnešní době mají všichni distributoři na webu návody co dělat a všichni umí zaslat SMS o probíhajících poruchách po jejich potvrzení.
https://www.egd.cz/oznameni-o-bezproudihttps://www.cezdistribuce.cz/nejde-mi-elektrinahttps://www.pre.cz/cs/domacnosti/sluzby-zakaznikum/technicke-sluzby-pre/hlaseni-poruchy/