Lukáš Rotrekl
Offline
|
|
« Odpověď #4 kdy: 17.01.2015, 12:29 » |
|
Dost smíšeně......N ěkdy dost tristní, někdy dobré.
Toto je asi nejhorší případ. Je to jen po zběžné prohlídce a zadarmo. Nabízel jsem vypracování komplexní zprávy, ale to už ne zadarmo... Nikdo se neozval a můj zájem skončil, za projekt jsem zaplaceno dostal, toto je dostatečně zprasený, abych se od toho mohl distancovat a zákazník (tedy GP, AD a TDI v jedné osobě) by z toho asi měl komplikace, tak se taky do nějakého řešení nehrne.... Zákazník je spokojený, protože HDO u mu realizátoři zprovoznili po modré žíle přívodního kabelu do bytu....
Pak jsou ty odvary, kdy realizátoři běžně zkouší: tam bylo málo kabelů ve výměrách (no bodejť, když sběrnici regulace topení místo nasmyčkováním napaprskují... ., upraví si trasu tak jak se jim líp dělá, že to vede CHUCkou je nějak netrápí, hlavně že nemuseli lézt do technologickéh o kanálu... Tady toto se mě zdá zbytečný, nemůžeme to místo HVI udělat poplastovaným drátem, HVIlight nemůžem sehnat, čekali by jsme 14 dní, (1 telefonát a druhej den by ho měli), no oni to nacenili nějak odhadem a teď na to nemají prachy a náš revizák říkal, že to je v pohodě (no tak proč mě voláte, ať se pod to váš revizák podepíše),
Ale jsou i takoví, kteří, když jim něco nesedí, tak volají a ptají se proč je to tak a tak a nechají si to vysvětlit, případně přijdou s jiným řešením, které mě nenapadlo a pokud dává smysl, nemám s tím problém.. Toto mám docela rád, je to zpětná vazba. Občas při tom odhalí moji chybu, nemám problém ji přiznat, pokud tam doopravdy je (nejsem neomylný) a řešíme jak napravit.....
|