Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Může starý jistič nenadále přerušovat obvod?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Může starý jistič nenadále přerušovat obvod?  (Přečteno 18931 krát)
AVáclavB
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 20.03.2013, 13:54 »

MODERÁTOR: původní výstižná otázka - Problém s jističi?





jsem laik tak svými slovy popíšu situaci - 50 let starý dům, původní rozvody, jističe staré cca 30 let, elektrika v posledních letech všelijak opravovaná (výměny některých ohořelých kabelů, el. krabiček atd.).
Nyní konkrétní dotaz : přestala najednou fungovat jedna fáze, přišel elektrikář a pomocí zkoušečky zjistil že se jedná o rozvod mezi jističem a první krabičkou. Pak najednou (zrovna jsme pili kávu) začala fáze normálně fungovat. Prošel všechny kontakty na jističích a slyšel jiskření-nebo-chrapot ze zcela jiného jističe. A podle jeho názoru je možné že je problém s tou nefunkční fází díky dalším jističům. Je to možné ?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Online Online



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #1 kdy: 20.03.2013, 17:52 »

A to pan elektrikář odešel, aniž by problém odstranil?
Nebo vy jste ten elektrikář a nevíte si s tím rady?