Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Opravy a servis, údržba , rekonstrukce
| | |-+  Jak řešit úbytek napětí v autobaterii?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak řešit úbytek napětí v autobaterii?  (Přečteno 555 krát)
Krejčíř Vladimír
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 16.01.2023, 15:00 »

Baterie zapojená v automobilu má pokles napětí z 12.56 na 12.50V za 24 hod
odpojená pokles nemá žádný baterie stará 1 rok. Ten pokles se mi zdá vysoký,
jaký je normální pokles?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
M S
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 16.01.2023, 19:34 »

K danemu udaju sa nedopracujete, vela premennych a nikto takto baterie ani auta nehodnoti.

Je potrebne zmerat prud dodavany bateriou a nasledne sa mozeme bavit o tom, ci nieco zerie prilis vela. Casto ide o rozne lacne alarmy a dialkove ovladania, pripadne vecne zapnutu palubnu kameru, trvalo svietiace osvetlenie v kufri alebo v schranke spolujazdca, pripadne svetlo na clone, ktorym prestalo fungovat automaticke vypinanie.

Stretol som sa s autami, ktore pri zaparkovani na rusnom parkovisku pri letisku vystavia bateriu za tyzden-dva, lebo pri prijati signalu na vhodnej frekvencii (ale od ineho dialkoveho) zobudia polovicu riadiacich jednotiek pre overenie kodu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 16.01.2023, 19:48 »

Žádná tragédie, samovybíjení nějakých 10-15% za měsíc, k tomu stálý odběr věcí, jako rádio...
Jak už tu padlo, změřte proud odebíraný autem v klidu a uvidíte.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Deductio
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline


__09.03__ 31.12.2022


« Odpověď #3 kdy: 16.01.2023, 23:17 »

Při poklesu z 12,56V na 12,50V za 24 hodin, dobít autobaterii po 14 dnech stání.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Šus.
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #4 kdy: 17.01.2023, 07:58 »

Citroen a možná i jiné značky na přelomu století (měl jsme to u Xsary vyrobené v roce 2000 a mám to u Xantie vyrobené 1999) má v pojitkové skříňce propojku, která vypadá stejně jako nožové autopojistky. Má dvě nožičky ale jsou tam tři kontakty vedle sebe. Přímo v návodech k těmto automobilům je napsáno, že při delší odstavce je nutné tuto propojku přepojit - posunout do druhých dírek. Takže prostřední konatkt je zapojen pořád, při používání auta je propojen kontakt levý, při odstávce přepojeno na pravý. Nedíval jsme se na zapojení, ale podle mě je to, aby se nevybíjela baterie a při přepojení se část stálých spotřebičů odpojí a asi zůstane jen alarm, centrál a...... Málo kdo to ví a málo kdo to dělal. Jinak v poslední době je u starších aut častá závada při vybíjení baterie různě dodělávaný centrál v minulosti, který najednou začne brát víc elektřiny z baterky. Po odpojení centrálu problém zmizí. Nikdy jsem nezkoumal co se s ním stalo, vyhodím ho - ale vždy se jednalo o dodělávaný centrál.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

Aktuální slova KUTIL (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.03 sekund, 22 dotazů.