
za odpovědi!
Nejsem z oboru, jen mě napadlo, jestli není hokej v těch svorkách a jestli je fáze a kondenzátor ( 25 mikro ) tam,kde má být.
Štítek byl pouze stříkaný, zbylo pouze IMI HZ 21/4, kde 4 má být 1 400 ot.
Osová výška 71, hřídel 14mm, délka hřídele 240mm.
Když jsem se pídil po výkonu, pánové z Maďarska uváděli od 250, 370 nebo i 550W.
Na 250 i 370W mi přišel velký,ale kdo ví........
Pokud se motor "těžce" rozbíhá, mělo by se to řešit jinak
My jsme zvyklí dát tam kondenzátor, který je připojen trvale. a klidně ho nazveme rozběhový.....
Byl tam trvale připojený 25 mikro, evidentně nový, tedy opět - kdo ví, co tam mohlo běhat původně nebo zda neběžel na 3f.
Sám o sobě se rozbíhá dobře, koupil jsem to ve stavu, kdy klínový řemen byl na cucky a hladce prokluzoval, tedy motor se roztočil....
Problém bude možná v tom, že motor a vývěva tvoří komplet již z výroby, ale nevyhovovalo třífázové napájení.....
Motor je neoriginál - vývěva ČSSR 1968 RV 5, běžně ji vídám s 550W / 1 360 ot., ale utahne ji i 370W.
S 550W 3f předělaný na 1f s kondenzátorem mi jich běží několik,ale jsou to české MEZ, určené na 3f i 1f....