Mohl by mi však někdo opovědět na otázky?
Základní otázka zní - může být revizní zpráva pro přechod z D02d na D25d bez předchozí dokumentace?
V případě, kdy si u mě zákazník takovou revizi objedná, udělám ji i bez dokumentace, a to následovně:
- Prohlídkou zkontroluji, zda provedení elektroměrovéh
o rozvaděče je v souladu s připojovacími podmínkami, a ověřím jeho stav, instalaci a připojení z hlediska bezpečnosti.
- Zkontroluji, kde a jakým způsobem je provedeno blokování a zda je provedení blokování v souladu s připojovacími podmínkami.
- Prohlédnu akumulační elektrický spotřebič, kvůli kterému je žádána změna sazby, a ověřím jeho stav, instalaci a připojení z hlediska bezpečnosti.
- Ověřím, zda je vše v souladu s technickými podmínkami připojení stanovenými ve smlouvě o připojení.
- Na základě vyhovujících výsledků prohlídky a zkoušení vypracuji „kladnou“ zprávu o revizi, v případě absence dokumentace doporučím její pořízení.
- V případě nevyhovujících výsledků prohlídky a zkoušení zpracuji soupis závad s tím, že po odstranění sepsaných závad provedu znovu prohlídku a zkoušení v potřebném rozsahu a v případě vyhovujících výsledků prohlídky a zkoušení vypracuji „kladnou“ zprávu o revizi.
Co se týká dalších podotázek:
Je nějaká databáze revizí?
Není
Co vše bude potřeba dodělat jak pro osobní klid tak pro schválení přechodu z D02d na D25d?
Odstranit případné závady zjištěné při revizi.
Kolik to může cca. stát?
mohou nastat dvě situace:
1. Hned napoprvé je vše v pořádku a je možné vystavit „kladnou“ zprávu o revizi.
- 2000 Kč bez DPH za mnou provedenou revizi a za zprávu o revizi
2. Pro zjištěné závady a nesoulad není možné vystavit „kladnou“ zprávu o revizi.
- 1500 Kč bez DPH za mou konzultaci
- úhrada nákladů za práci a materiál tomu, kdo odstraní závady
- 2000 Kč bez DPH za mnou provedenou revizi a za zprávu o revizi
Na základě dřívějších zkušeností, proto abych předešel případným nedorozuměním, nechám si ještě před dojednáním osobní návštěvy poslat fotodokumentac
i v potřebném rozsahu, a když už z poslaných fotek poznám, že není vše úplně OK, upozorním zákazníka předem, že mohou nastat problémy a nemusí dojít hned napoprvé k vydání „kladné“ zprávy o revizi.
Taky se snažím zjistit informace, kdo dělal případné úpravy odběrného místa. Když zjistím, že to spáchal někdo bez kvalifikace, zakázku rovnou odmítnu.