Pokud je zvonkový obvod napájen stejnosměrným napětím o velikosti 12V, potom stačí zkratovat tlačítko uvnitř bezdrátového vysílače (např. kouskem staniolu) popř. ho zvenku mechanicky fixovat ve stavu "stisknuto" (např. nějakým třmenem nebo jen pomocí lepící pásky) + napájení tohoto vysílače (namísto jeho původní 12V alkalické baterie) při správné orientaci paralelně připojit k stávajícímu drátovému zvonku
Mmch, tento způsob lze použít i jako jednoduchý (/laciný) bezdrátový autoalarm = takto upravený vysílač bezdrátového zvonku bez baterie (nejlépe nějaký modernější - kódovaný, aby to náhodou nespouštěl zvonek od sousedů), se v autě připojí přes dveřní kontakt, ovládající rozsvícení interiérového světla + přijímač se umístí doma, např. do ložnice. Výhodou aj je, že pokud se dlouhodobě jede mimo domov, např. na dovolenou, přijímač je možno bráti si sebou (takto máme ošetřena všechna pracovní auta + přijímač si nosíme za opaskem nebo připnutý na brašně = již to několikrát zamezilo značným ztrátám
).
Přičemž při více autech v rodině lze s výhodou použít bezdrátových zvonků, dodávaných rovnou s více tlačítky (klasicky se dvěma vysílači), popř. u některých typů se dají další tlačítka dokoupit a spárovat se stávajícím přijímačem. Kdy to pak zároveň může sloužit pro identifikaci, že jiný člen rodiny zrovna vystupuje z auta před domem (nebo že se šéf zrovna vrací do firmy apod.
)
Pozn: Pokud má automobil ovládání rozsvěcení interiéru řízeno přes palubní comp (většina novějších aut, které pomocí tohoto po nastartování hlásí i jednotlivé nezavřené dveře, případně hlásí i špatně zavřený kufr), potom je nutno signály pro bezdrátové vysílací tlačítko od jednotlivých dveřních spínačů sloučit pomocí diod (neovlivní se tak ostatní funkce palubního compu)