|
|
|
|
|
Miroslav Macek
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #4 kdy: 31.03.2009, 14:15 » |
|
Průhyb vedení se za vyšších teplot zvyšuje. Snad by tam měli dát ještě značku "V létě vjezd zakázán"
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin1546
|
|
« Odpověď #9 kdy: 01.04.2009, 16:56 » |
|
U nás jsou na některých místech vidět na horním vodiči červenobílé koule (balony) Pro letadlo to asi nebude, když to je právě nad silnicí. Že by to mělo podobný význam jak značka se zákazem zastavení?
Balónky tam jsou pro letecký palubní radar, koule je na radaru vždy dobře viditelná, na rozdíl od vodičů a sloupů.
|
|
|
|
Jirka Š.
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #10 kdy: 01.04.2009, 17:27 » |
|
Koule jsou nasunuty na vodič (zemní lano) proto, aby je lépe viděl pilot vrtulníku, když zasahuje, lépe řečeno přistává u nehody.
Poprvé jsem tyto "balónky" viděl v Rakousku. Pak se objevily i u nás. Vzhledem k tomu, že vrtulníky létaly dříve u nás i v Rakousku, připisoval bych jejich rozšíření částěčně i prudkému rozvoji amatérského létání. Ono totiž nouzových přistání na dálnicích trochu přibylo.
|
|
|
|
XL
|
|
« Odpověď #11 kdy: 01.04.2009, 17:56 » |
|
|
|
|
|
XL
|
|
« Odpověď #12 kdy: 01.04.2009, 18:09 » |
|
Dobrá, pokud vás zajímají koule, zadejte si do googlu: /rubriky/energetika/204-letecke-prekazkove-znaceni
bude to asi ten první odkaz
|
|
|
|
Jirka Š.
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #13 kdy: 02.04.2009, 10:17 » |
|
Takže nejenom nouzová přistání.... oni se ti piloti malých letadel přímo orientují podle dálnic a kolejí a létají v jejich blízkosti. To je logické.
|
|
|
|