Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Ověření elektroinstalace, spotřebičů, nářadí
| | |-+  Je na fotce zobrazené zapojení jističů správné a bezpečné?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Je na fotce zobrazené zapojení jističů správné a bezpečné?  (Přečteno 59452 krát)
Jaroslav Horák
« kdy: 10.06.2011, 09:30 »

Jeden elektrikář to takto zapojil a druhý tvrdí, že je to špatně a musí se to předělat ...
Prosím o radu odborníka.
Kde je pravda?
Sám jsem laik a pouštět se do toho rozhodně nebudu...


* P5050473.JPG (558.05 KB, 1200x1600 - prohlédnuto 17577 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 10.06.2011, 09:59 »

Pokud byla ta práce odvedena zdarma budiž, pokud ne, tak celý předělat.
Úroveň zapojení rozvaděče svědčí o neprofesionáln ím přístupu k věci, velmi doporučuji instalaci od tohoto "neříkejme mu elektrikář" velmi pečlivě prozkoumat revizním technikem, bůhví co se ještě najde za příšernost v tom nejlepším případě neodpovídající naúčtované ceně, v tom horším ohrožující bezpečnost.
Znám několik solidních šéfů montážních fy.,  kteří by za toto svého dělníka bez mrknutí oka vyhodili, samozřejmě po tom, co by to dotyčný dal do žádoucího stavu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #2 kdy: 10.06.2011, 10:05 »

Je to šílený šmodrchanec. To nedělal elektrikář.