... nekompaktibili ta nejen s jinými výrobci, ale dokonce s vlastní produkcí mě od toho odrazuje. ...
Jirko,
nedovedu si představit jak se synchronizují ve vývoji značky, které máme na trhu.
Kdo by v které značce rozhodl o kompatibilitě se značkou jinou. Když se na to podíváš z praktického úhlu, přijdeš na to, že je to nesmysl.
Značky následují pouze tržně funkční a úspěšný model. Ten se stane precedens a už to frčí kolem světa.
A k vlastní nekompatibiltě ...
To je vývoj. První heslo v trržním zákoně je "odlišit se". Ovšem, pokud ta odlišnost se na trhu neujme jako výše popisovaný precedents, pak je změna nutná. Ale to dopředu nezjistíš, pokud to nezkusíš.
A tak je to jako ve všem jiném.
Chceš li být první riskuješ s novými produkty. Pokud riskovat nechceš, počkáš až to za tebe vyzkouší konkurence ale pak většinou ani ty nejsi tržně mezi prvními.