Jak se starají výrobci a dodavatelé o "své" elektrikáře?

<< < (4/6) > >>

Kamil Novák:
Nejsem montážník, takže do této debaty mohu přispět jen lehce, ale z této firmy :

Citace: Radek Červený  19.12.2012, 10:51

...BMR ...

bych zmínil pana Kadlece.
Toho jsem již několikrát zvedl k telefonu v dost mizernou dobu (v době sepnutí NT),  což je klasicky od 22 hodiny směrem k noci.  (jednicka)
A nebyl v tom žádný problém.  (funny)

raj:
Citace: Miroslav Minařík  24.04.2013, 18:54

Což to otočit?
Jak se elektrikáři chovají ke svým dodavatelům, kteří je rozmazlují?

No přece od nich objednávají ...

Miroslav Minařík:
Citace: Zdenek Rajmont  25.04.2013, 04:21

No přece od nich objednávají ...


No to je nejčastější domněnka.
Pokud se člověk nad sebou zamyslí a představí si sebe jako svého vlastního zákazníka, a zkusí si vynásobit kolik takových "já" potřebuji abych dosáhl potřebného zisku.
Resp. kolik nervů s ním musím zažít ...
Každý dává sám sobě tu největší důležitost. Asi je to logické.  Pokud dodavatel udělá chybu je "mrtvý". Pokud odběratel slíbí a nedodrží, tak se nic neděje.

David Hruda:
Citace: Miroslav Minařík  25.04.2013, 07:14

No to je nejčastější domněnka.
Pokud se člověk nad sebou zamyslí a představí si sebe jako svého vlastního zákazníka, a zkusí si vynásobit kolik takových "já" potřebuji abych dosáhl potřebného zisku.
Resp. kolik nervů s ním musím zažít ...
Každý dává sám sobě tu největší důležitost. Asi je to logické.  Pokud dodavatel udělá chybu je "mrtvý". Pokud odběratel slíbí a nedodrží, tak se nic neděje.

Zdá se mi, že to sklouzává do filozofických sfér...
Já svým dodavatelům nic neslibuju, nemám důvod. Ani po nich žádné sliby -potřebuji reálnou informaci. Chci korektní obchodní vztah, tj. od nich očekávám dodávku kvalitního materiálu za dobrou cenu v dohodnutém termínu atd. Já od nich tento materiál odebírám, v případě nejakých atypů nebo většího objemu udělám závaznou objednávku, na základě které zboží odeberu (je zde pro dodavatele nějaké riziko, ale naprosto stejnému riziku čelím já ve vztahu ke svým odběratelům).
V případě nutnosti vracení nebo výměny zboží (špatně objednáno, zrušená zakázka apod.) je to na dohodě a umím pochopit, že něco třeba nejde nebo mě to něco stojí...
Vše je v korektním jednání a komunikaci.

Radek Červený:
Pokud to otočíme, tak základem starání se o své dodavatele by mělo být včas zaplatit v dohodnuté výši, a to napříč celým obchodním řetězem.

To ostatní už jsou pak jen pozlátka a budování obchodních a osobních vztahů. I když nabídnutí tykání člověku kterého si vážím a nějaká ta akcička s dobrým mokem mimo pracovní prostor také přijde vhod a tento vztah ještě upevní  ;)

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana