Jak se starají výrobci a dodavatelé o "své" elektrikáře?

<< < (6/6)

Lukáš Malík:
Citace: Jan Franěk  26.04.2013, 14:23

Nechci si kazit den otráveným skladníkem, kterého jsem vytrhnul svým příchodem  od mobilní hry.




Zářným příkladem podobného je jistá pobočka Rexelu  (zle)

Jan Franěk:
TAk mě napadá, zda toto vlákno není trochu i o Ampéru.

Tedy zástupci firem, s nimiž člověk dlouhodoběji spolupracuje a které zde vystavují, se ke mě chovali velmi vstřícně, řekl bych až horlivě. Všude okolo sebe jsem viděl široké přátelské úsměvy a plnou podporu jejich produktů. Od tištěných katalogů, přes CD, až po nové konakty na technickou podporu, případně zástupce.

Jména mnoha firem, se zde několikrát opakovala. Asi nepůjde o náhodu.

Za všechny pár jmen - HAGER, DEHN, TECO, KOPOS, BONEGA, Schneider-electric, ENIKA, ABB, Jablotron,

Není i vystavování na Ampéru známkou toho, že mají co ukázat a že stojí o přímý kontakt se zákazníky? Potom mi zde taky nějaká jména chyběla. Přitom bych je nemohl podezřívat z toho, že by se o své zákazníky nestarali.

Tedy zase spíš vše pozitivně. Alespoň za mě.  (dance) (dance) (dance)

Navigace

[0] Index zpráv

[*] Předchozí strana