Jak se starají výrobci a dodavatelé o "své" elektrikáře?
Miroslav Minařík:
Citace: David Hruda 25.04.2013, 07:59
Zdá se mi, že to sklouzává do filozofických sfér...
Proč ne, vždyť to je podstata každého vztahu.
Ve velkoobchodu jsem pracoval.
A asi nejčastější "žgrynd" tehdy byl: "Udělejte nám skvělé podmínky budeme u vás brát ročně za "xy" tisíců i miliónů ročně". Uvěřil jsem, udělal jsem skvělé podmínky, utíral jsem jim pod bradou, dovezli jsme zboží na stavbu, byli po ruce technickou radou ... Nejen, že nedodržel slib obratu, ale ani to málo co odebral nezaplatil včas.
A to si po těch létech pamatuji všechny podobné existence velice dobře, alespoň zde na jižní Moravě. Protože se pohybuji mezi velkoobchody stále, vím, že se to moc nezměnilo.
David Hruda:
Citace: Miroslav Minařík 25.04.2013, 08:29
... Nejen, že nedodržel slib obratu, ale ani to málo co odebral nezaplatil včas.
To je ale o obchodním vyjednávání a jeho smluvním rámci a následném vymožení smlouvy.
Můžeme si něco slíbit, ale dokud to není na papíře se všemi konsekvencemi, nemá to valný smysl, nehledě na to, že obrat dnes je a zítra být nemusí.
Placení včas je problém pro mnohé, ale taky je to o nastavení interních limitů a termínů- jednou se odběratel zpozdí s platbou a příště už si to musím ošetřit jinak... Nějaké riziko ale vždy zůstane.
Určitě ale proaktivní má být dodavatel, to už je dáno trhem.
Oldřich Morávek:
Souhlas s Davidem Hrudou
Jinak sliby snad do obchodního vztahu nepatří.
Běžní zákazníci se stávají mými VIP zákazníky až na základě realizovaných zakázek a splněných plateb.
Stejně chápu vztah i k svému dodavateli. Rabat získávám až po splnění obratu.
Jinak vztah je podle mě jasný. Já jsem ten, kdo potřebuje utratit peníze a VO se snaží, abych je utratil zrovna u nich.
Stejně se já snažím přesvědčit své zákazníky, že já jsem nejlepší volba, kde mohou utratit své peníze.
Milan Hudec:
Mimo to, že včas zaplatím, tak v lepším případě pošlu nějaký zpětný technický ohlas a vybraným jedincům pak video s plavající ženou
Jan Franěk:
JE jasné, že ani jedna strana nechce být ošizená. To znamená, že vztah by měl být takříkajíc vyrovnaný. Za své peníze, očekávám nějaké služby a kvalitu. Pokud se mi toho nedostává, jdu jinam. Stejně tak pokud neplatím v řádných termínech, musím platit hotově, abych si udržel nějaké ceny, nebo odebírat zajímavé množství zboží.
ALe o tom tohle vlákno nemělo a nemá být.
SPíš šlo o slušný, až nadstandardní přístup jednotlivých prodejců. Třeba kvalitní technickou podporou, ochotou řešit problém i přes zavírací dobu a tak podobně. I když se toho nenajím, tak pokud mě někde mile přivítají, jistě tam půjdu rád i příště. Nechci si kazit den otráveným skladníkem, kterého jsem vytrhnul svým příchodem od mobilní hry.
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana