Může chránič vybavit u zařízení tř. ochrany II?
Vít Rotrekl:
Citace: Jiří Schwarz 10.01.2012, 21:22
Fajn. Ale to se "multimetrem za 99 z baumarketu" zpravidla nezjistí.
Takže z jistého úhlu pohledu úplně za prvé je třeba otevřít "zlaté stránky" a najít správný kontakt...
Tazatel se tváří, že o elektrice něco ví, tak třeba má i potřebnou techniku, a jen potřeboval nakopnout kterým směrem hledat. Tohle je věc, která moc lidí nenapadne (těch méně zkušených) v první chvíli. Já to před X lety taky nechápal, proč k takovémuto jevu dojde.
Khun Václav:
Citace: Vít Rotrekl 10.01.2012, 23:47
Tazatel se tváří, že o elektrice něco ví, tak třeba má i potřebnou techniku, a jen potřeboval nakopnout kterým směrem hledat. Tohle je věc, která moc lidí nenapadne (těch méně zkušených) v první chvíli. Já to před X lety taky nechápal, proč k takovémuto jevu dojde.
Máte pravdu, jsem vyučený elektrikář pro silnoproud, ALE ještě nejsem zas tak zkušený, tak se velice rád přiučím a něco nového od zkušených kolegů dozvím:)
Citace: Oldřich Morávek 10.01.2012, 20:55
PS: dejte vědět, jak jste dopad ať se doberem konce ;)
Výše zmíněné spotřebiče (flexa a zahradní sekačka) jsou opravdu z těch starších a velmi často používané, takže bych souhlasil nejspíš s faktem, že mají zhoršený izolační stav. V příštím týdnu se k příbuznému vydám, a změřím je. Jen bych se jen z opatrnosti rád zeptal. Bude stačit na změření 500V DC? Nebo si mám od kolegy půjčit jiný přístroj?
Miroš Jan:
Těch 500V DC stačí. :)
Khun Václav:
Citace: Miroš Jan 11.01.2012, 17:23
Těch 500V DC stačí. :)
(poklona) :)
Lubomír Jindra:
Citace: Khun Václav 11.01.2012, 17:12
Výše zmíněné spotřebiče (flexa a zahradní sekačka) jsou opravdu z těch starších a velmi často používané, takže bych souhlasil nejspíš s faktem, že mají zhoršený izolační stav. V příštím týdnu se k příbuznému vydám, a změřím je. Jen bych se jen z opatrnosti rád zeptal. Bude stačit na změření 500V DC? Nebo si mám od kolegy půjčit jiný přístroj?