Může chránič vybavit u zařízení tř. ochrany II?

<< < (6/8) > >>

Vít Rotrekl:
Citace: Jiří Schwarz  10.01.2012, 21:22

Fajn. Ale to se "multimetrem za 99 z baumarketu" zpravidla nezjistí.
Takže z jistého úhlu pohledu úplně za prvé je třeba otevřít "zlaté stránky" a najít správný kontakt...

Tazatel se tváří, že o elektrice něco ví, tak třeba má i potřebnou techniku, a  jen potřeboval nakopnout kterým směrem hledat. Tohle je věc, která moc lidí nenapadne (těch méně zkušených) v první chvíli. Já to před X lety taky nechápal, proč k takovémuto jevu dojde.

Khun Václav:
Citace: Vít Rotrekl  10.01.2012, 23:47

Tazatel se tváří,  že o elektrice něco ví,  tak třeba má i potřebnou techniku, a  jen potřeboval nakopnout kterým směrem hledat. Tohle je věc, která moc lidí nenapadne (těch méně zkušených) v první chvíli. Já to před X lety taky nechápal, proč k takovémuto jevu dojde.

Máte pravdu, jsem vyučený elektrikář pro silnoproud, ALE ještě nejsem zas tak zkušený,  tak se velice rád přiučím a něco nového od zkušených kolegů dozvím:)

Citace: Oldřich Morávek  10.01.2012, 20:55

PS: dejte vědět, jak jste dopad ať se doberem konce  ;)

Výše zmíněné spotřebiče (flexa a zahradní sekačka) jsou opravdu z těch starších a velmi často používané,  takže bych souhlasil nejspíš s faktem, že mají zhoršený izolační stav. V příštím týdnu se k příbuznému vydám, a změřím je. Jen bych se jen z opatrnosti rád zeptal. Bude stačit na změření 500V DC? Nebo si mám od kolegy půjčit jiný přístroj?

Miroš Jan:
Těch 500V DC stačí. :)

Khun Václav:
Citace: Miroš Jan  11.01.2012, 17:23

Těch 500V DC stačí. :)

(poklona)  :)

Lubomír Jindra:
Citace: Khun Václav  11.01.2012, 17:12