Co říkáte na call centra energetik?

<< < (8/10) > >>

Josef Slanina:
Citace: Roman Šafránek  13.06.2011, 20:45

Proč by měl distributor dělat na své náklady nějaké monitorování když si někdo vymyslel, že by zrovna potřeboval nějaký argument?


A co z toho máme my, živnostníci, když někde děláme něco navíc? Dobrý pocit z dobře odvedené práce a ze spokojeného zákazníka, aby se k nám zase vrátil.
Myslím si, že distributor a my technici by jsme měli žít v nějaké symbióze a pomáhat si. Dále jak někdo, kdo neví o elektrice více, než že kope, může vyfiltrovat balast, od skutečně oprávněných podnětů a žádostí.
A poslední věc je ta, která už tu byla milionkrát omýlaná. Pro laiky musíte mít pádný argument a hlavně na papíře, jinakjste pro ně zloděj, co si chce zajistit práci a je připravit o peníze.
Leč za společné prostory zodpovídá majitel, nikoliv nájemník a pokud tam někdo uhoří, půjde majitel sedět za všeobecné ohrožení. Zvláště, když byl o stavu uvědoměn. Proto jsem chtěl tento argument, který při svolání schůze předložím.Bydl í v tom paneláku moje příbuzná a jaksi mi není ukradená. Nehledě na to, že už v tom paneláku parkrát už hořely umakartová bytová jádra právě od staré elektroinstala ce. Mezi umakartem je totiž polystyren, v něm drážka pro kabely, které jsou Al a ještě x krát čokoládama nastavované. A ty stoupačky s tím oizolováváním a nastavováním není výjímka. Leč laik to vidí tak, že když to funguje, tak je to OK. Ale když jim předložíte papír a sdělíte, že díky těm přechoďákům mají vyšší odběr proudu a tím pádem platí víc za vyúčtování, shrnete bezpečnostní rizika a uděláte sumář peněz navíc za 3 4 5 nebo 10 let, tak už se začnou koukat jinak.

Miroslav Minařík:
Citace: Petr Doležal  13.06.2011, 21:01

A dáváš to nějak do nákladů?

No to právě zvažuju jak a kdy se mi to vyplatí.

Kvita Ladislav:
Při spojení s tzv. zákaznickou linkou ČEZ bych uvítal jako první nabídku spojení s operátorem, který by měl věcně bez zbytečných úmyslných průtahů řešit požadovanou věc. To, že si musím za své peníze nejdříve vyslechnout, jaké novinky pro mě ČEZ přichystal a poté se s trpělivostí prokousat přes nabízené číselné možnosti až ke kýženému spojení s operátorem, je normální nenažranost ČEZ, která je nezřídka umocněna nekonečným dohledáváním identifikace odběrného místa operátorem.
Mnoho firem má bezplatné zákaznické linky, u ČEZ s jeho astronomickými zisky bych bezplatnou zákaznickou linku bral jako samozřejmost. Nehorázné ovšem je, že i tzv. poruchová linka ČEZ není bezplatná. Tím, že nahlásím poruchu, dávám informace o stavu zařízení ČEZ včetně případné lokalizace poruchy, a to na své náklady.
A vrchol všeho je, že mobilní operátor nevyúčtuje volání na tyto barevné linky z placeného paušálu, takže i když neprovolám celý paušál a převádí se mi neprovolaná částka do dalšího měsíce, účtují mi k paušálu navíc volání na tyto tzv. barevné linky.
Prostě zákaznickou a poruchovou linku vidím jako prostředek, kterým ČEZ škube, co se uškubnout ještě dá, a proto jsem si opatřil telefonní kontakt na místní obchodní kancelář ČEZ (resp. smluvního partnera ČEZ),  kde vyřizuji k plné své spokojenosti nezbytné záležitosti, jakou je například odplombování, spojením na jejich obyčejnou pevnou linku s tím, že do systému to dokáží zadat i oni.

Jirka Š. Svejkovský:
Už jste někdy volal na zákaznickou linku jedné nejmenované kabelové společnosti?

Fuk Tomáš:
Citace: Miroslav Minařík  13.06.2011, 20:43

Ono to není významné %.
A dodavatel mě nebude přece šikanovat, že si dobíjím služební mobil v nízkém tarifu pro domácnost!

Nějak si nedovedu představit celodenní provoz TV studia, aby to nebylo významné % ze spotřeby RD. Ale třeba mám málo informací.

Z hlediska dávání do nákladů - pro berňák by mělo být průchozí, když si tam dáš podružný elměr a odpovídající část spotřeby "přeúčtuješ". Jistě si podobně zahrnuješ i nějaké nájemné. Tedy, pokud nejedeš na paušál. S tím ti ale call centrum ČEZu fakt nepomůže  :D

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana