Co říkáte na call centra energetik?

<< < (7/10) > >>

Radek Červený:
Na straně druhé technik s přehledem tuto práci dělat nebude, technik nebývá asertivní a ten plat také nebude nějaká hitoška.

Zřejmě toto bude slepá ulička a budeme se muset smířit s těma fiflenama, co mají ty přednosti, které my v tom telefonu nevidíme....  >:D

Fuk Tomáš:
Citace: Miroslav Minařík  13.06.2011, 18:08

Jsem před rozhodnutím, zda vytvořit pro studio Elektrika.tv zvláštní přípojku na IČ, resp. pro právnickou osobu. Myslíte si, že takové call centrum mi kvalifikovaně odpoví, který tarif by byl nejvhodnější a zda se vůbec vyplatí podnikatelská přípojka?

Odpověď je jednoduchá - podnikatelská přípojka pro studio se vyplatit nemůže, ale dodavatel EE by se mohl zlobit, kdyby se domákl, že statisticky významné procento spotřeby v tarifu Dxx používáš pro podnikání.
S výběrem nejvhodnějšího tarifu a dodavatele ti pomůže kalkulačka ERÚ.

Miroslav Minařík:
Citace: Fuk Tomáš  13.06.2011, 20:35

Odpověď je jednoduchá - podnikatelská přípojka pro studio se vyplatit nemůže, ale dodavatel EE by se mohl zlobit, kdyby se domákl, že statisticky významné procento spotřeby v tarifu Dxx používáš pro podnikání.
S výběrem nejvhodnějšího tarifu a dodavatele ti pomůže kalkulačka ERÚ.

Ono to není významné %.
A dodavatel mě nebude přece šikanovat, že si dobíjím služební mobil v nízkém tarifu pro domácnost!
 (box) (box) (box) (box)
To bychom už byli fakt jak u blbých na dvorečku.
I když ...

Roman Šafránek:
Možná existuje nějaká statistika "vyřešenosti" požadavků ma první telefonát. Na telefonu nemusí být elektrikář s 10ti lety praxe aby dokázal dohledat odběrné místo v systému a vyčíst z toho, že v té oblasti nejde elektrika, nebo z několika předvolených možností vybrat, že je tam porucha, má se to zaplombovat... ale měl by existovat jasný proces, podle kterého se do problému zapojí technik. Možná by u distributora mohly mít montážní firmy a elektrikáři zřízené nějaké ověření (zajdu tam s papírama od 50tky a řivnosťákem, dostanu osobní autorizační číslo) aby se snáze dostali k technikům. Nebo by stačilo, kdyby se na callcentru řeklo, že potřebuji s technikem konzultovat místo připojení... říct místo a technik by se do druhého dne ozval...

To Slanina:
Je sice hezké, že se snažíte přemluvit majitele domu k rekonstrukci elektro, ale co z toho má distributor? Proč by měl distributor dělat na své náklady nějaké monitorování když si někdo vymyslel, že by zrovna potřeboval nějaký argument? Myslím si, že se vám spíše snažili vyhovět, ale v systému nemají kolonku "měření na přání",  bez vyplnění požadavku to udělat nejde, tak to zadali jako reklamaci. Když dáte auto do servisu třeba na garančku, tak vám ho taky zkontrolují a řeknou OK a nebo co je třeba opravit, ale že by vám k tomu dali sjetinu z diagnostiky, protokol o měření oleje v převodovce a tlaku v pneumatikách, podrobný protokol technika o chování vozu při zkušební jízdě... o tom pochybuju.
A přesně proto existují callcentra - aby odfiltrovala "balast" od skutečných požadavků a ty důležité požadavky posunula k řešení. Je jasné, že to né vždy funguje

Petr Doležal:
Citace: Miroslav Minařík  13.06.2011, 20:43

A dodavatel mě nebude přece šikanovat, že si dobíjím služební mobil v nízkém tarifu pro domácnost!
I když ...

A dáváš to nějak do nákladů?

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana