Mám spolužáka, který dodává do obchodů cukrovinky jedné značky. Prodá toho daleko víc, než konkurence. Když přijde do obchodu, postaví svůj stojan se zbožím přímo k pokladně. To stačí na to, aby lidi sáhli po jeho a ne konkurenčním zboží. Občas se prostě chováme jako stádo ...
Za takove exkluzivni umisteni prodejci ale berou tucne vypalne (regalovne)... mozna ze prodejci cukrovinek jsou jeste ducha mdleho, tak si nic navic nereknou :-) vzdyt se podivejte, co je v supermarketech v urovni oci a u pokladen.
Me na tomhle docela bavi, jak 80% naroda vykrikuje, ze reklamam (marketingu) nepodleha a pak se jednim dechem rozciluje nad tim, ze marketeri mlzi a delaji akce z ceny tzv. dovozcem doporucene :-) jak uz tu padlo, ta doporucena cena co nejvyssi je proto, aby z ni prodejci mohli mit marze a vyrabet slevy.
Me to vubec neprijde jako podvod, protoze asi ja na ty reklamy fakt nedam a vzdy jsem komparoval cenu za jednotku a cenu v miste a case, jenze jak jsem zjistil, to nikdo moc neumi anebo nechce umet. Podobne jako vsichni chteji svobodu a be skutecnosti to je take jinak, vetsina chce jen se mit lepe a zadnou odpovednost.
Co je ale daleko horsi, kdyz cena na vyrobku neodpovida tomu, co vam namarkuji... anebo cena za jednotku je chybne vypoctena... na to rovnou u korporaci udelam cvak a share to coi. Za 14 dni mi prijde, jak udelili pokutu. Tak jsem taky praskac a stbak :-)